ב.מ.וו סדרה 3 2025
ב.מ.וו סדרה 3 2025 חוות דעת
הגרסה המומלצת של אוטו
-
רקע כללי
הדור השביעי של ב.מ.וו סדרה 3 משווק בישראל מקיץ 2019, כאשר בנובמבר 2022 החל שיווק הדגם לאחר מתיחת פנים.
הדור החדש גדול מקודמו (אם כי לא בהרבה) ולמרות זאת קל ממנו, וכמו בדורות הקדומים של סדרה 3 - חלוקת המשקל שווה בין הסרנים, לשיפור התנהגות הכביש.
במהלך שנותיו בישראל שווק הדור הנוכחי במספר גרסאות היברידיות נטענות – אך בתחילת 2025 הופסק שיווקן ונותרה בהיצע רק גרסת 318i הצנועה, עם הספק מירבי של 156 כ"ס ממנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ל', המשודך לתיבה אוטומטית ולהנעה אחורית.
-
עיצוב ונוכחות
לסדרה 3 עיצוב נאה הנעזר בפרופורציות טובות, יחידות תאורה מרשימות ומשדר הופעת ”ספורט-אלגנט“ מוצלחת. -
תא נוסעים ומטען
ההופעה בתא הנוסעים מייצרת שייכות מותגית מאוד ברורה, אך היא מצליחה להתאים את עצמה לעידן המודרני. לחובתה מערכת הפעלה מעט מסובכת ותפעול מיזוג מתוך המסך, לזכותה פקדים חיצוניים לחלק מן המערכות.
איכות החומרים מצוינת, ההרכבה הדוקה והתחושה הכללית עשירה מאוד. מושב הנהג נוקשה ופחות מוצלח.
המרחב מאחור לשני נוסעים טוב למדי. נוסע שלישי יסבול ממנהרת הינע רחבה. הכניסה לאחור לא נוחה במיוחד.
תא המטען גדול למדי ועשוי היטב.
-
מנוע וביצועים
לגרסת 318i ביצועים טובים מהצפוי, ואופי יחידת הכוח נמרץ למדי - אך לא מספיק כדי לאתגר באמת את השלדה ולהוציא ממנה את המיטב. התיבה האוטומטית חלקה ויעילה.
-
טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק
גרסת 318i השיגה נתון ממוצע של 11.6 ק"מ לליטר ובשיוט כ-15 ק"מ לליטר.
-
צריכת דלק - ממוצעתצריכת דלק - ממוצעתצריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק15.1 ק"מ/ליטר
-
צריכת דלק בפועלצריכת דלק בפועלצריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו12.3 ק"מ/ליטר
-
נפח מיכל דלק59 ליטר
-
14
-
-
נוחות והתנהגות
נוחות הנסיעה בינונית בעיר ומשתפרת מחוצה לה, וזאת מכיוון שהמתלים מכוילים נוקשה למדי — בעיר זה מפריע, ומחוץ לעיר זה עוזר להתמודד עם שינויי גובה וכביש גלי.
בשיוט הנסיעה נעימה למדי, בין היתר בזכות בידוד רעשים טוב.
התנהגות הכביש מצוינת — ה-3 מרוסנת, צפויה, בעלת הגה חד ומדויק ואחיזה גבוהה. היכולת מאוד מרשימה, והיא אף מאוד מהנה. שומרת מסורת.
-
תמורה למחיר
המחיר של ב.מ.וו סדרה 3 התייקר במתיחת הפנים ואינו נמוך – אבל אנחנו מרגישים שבימינו, כשהנאה מנהיגה הופכת כה נדירה, היא שווה את הפרמיה.
-
גרסאות ורמות גימור
רמת גימור 'סטייל' כוללת גג זכוכית פנורמי, פתחי מיזוג מאחור, חישוקים קלים, ממשק אפל ואנדרואיד ועוד.
-
בטיחות
ב.מ.וו סדרה 3 נבדקה ביורו NCAP בשנת 2019 וקיבלה דירוג של חמישה כוכבי בטיחות עם ציונים של 97% בהגנה על מבוגרים ו-87% בהגנה על ילדים והולכי רגל.
היצע מערכות הבטיחות דל יחסית למקובל כיום אך כולל את המערכות החשובות: מערכת בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב וניטור שטחים מתים.
-
טווח נסיעה
טווח הנסיעה החשמלי בפועל עומד על כ-50 ק"מ בין טעינות בשתי הגרסאות ההיברידיות-נטענות, ששווקו עד 2024.
-
מה חדש
הפסקת שיווק גרסת 330e פלאג-אין הייבריד.
-
סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב
חרף גילה והעובדה שגרסת הבסיס היא היחידה בהיצע, ב.מ.וו סדרה 3 היא עדיין סדאן-פרימיום מצוינת הניצבת בצמרת הקטגוריה.
ב.מ.וו סדרה 3 מחירון וגרסאות
סמנו עד 4 גרסאות להשוואה
ב.מ.וו סדרה 3 כתבות ומבחני דרכים
ב.מ.וו סדרה 3 השוואה למתחרים
חוות דעת גולשים על ב.מ.וו סדרה 3
הנאת נהיגה
עלויות תחזוקה
נוחות השימוש ואבזור
מרווח ישיבה
תא המטען
יש לכם ב.מ.וו סדרה 3? כתבו חוות דעת