מיני קופר קבריולה 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    גרסת הקבריולה הפתוחה לקופר בנזין החדשה הוצגה ב-2024 בצמוד לדור הרביעי של הדגם. כמעט כל הממדים זהים: אורך בסיס הגלגלים 249.5 ס"מ, האורך 388 ס"מ, הרוחב 174 ס"מ, והגובה 143 ס"מ (2 ס"מ פחות).
    נפח תא המטען הצטמק ל-160 ליטרים (מ-210 ליטרים).
     
    מיני קופר קבריו מוצעת עם מנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר, צמודה לו תיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים, ההנעה קדמית – והשילוב הזה מוצע בשלוש רמות הספק.
    לבסיסית 163 כ"ס ו-25.5 קג"מ, האצה של 8.2 שניות ל-100 קמ"ש ועד ל-220 קמ"ש.
    לגרסת קופר S הספק של 204 כ"ס ו-30.6 קג"מ, האצה של 6.9 שניות ל-100 קמ"ש ועד ל-237 קמ"ש.
    ב-JCW ההספק הוא 231 כ"ס ו-38.8 קג"מ, זינוק למאה ב-6.4 שניות ועד ל-245 קמ"ש. עיקר סביבת הנהג סביב צג עגול מרכזי בקוטר 9.4 אינץ', שמהווה גם מולטימדיה וגם לוח המחוונים.

  • עיצוב ונוכחות

    מפתיע עד כמה קבריו החדשה נוסטלגית למראה. היא קטנה, מתוקה ושובבה אפילו יותר מאשר מיני הרגילה, וכאשר בקווים הנקיים משולבת אותה תאורה אחורית הנראית כמו יוניון ג'ק, הדגל הבריטי, החגיגה לעיניים גדולה.

  • תא נוסעים ומטען

    על הנדסת האנוש בסביבת הנהג החדשה של מיני אחראי צג עגול בקוטר 9.4 אינץ'. הוא נראה מצוין, הגרפיקה נאה והתמונה איכותית. אבל מכיוון שהוא מציג הן את המחוונים, הן את מערכות המדיה, הן את מערכות השליטה, הן את בקרת האקלים – התפעול מסורבל מאוד. האייקונים הקטנים קלים לפספוס בזמן נהיגה, ויותר מדי דברים דורשים יותר מדי לחיצות ותנועות. 

    למרות ממדים קטנים לקבריו הזו מקום לארבעה. היא אינה מרווחת, הנוסע מלפנים יצטרך להתחשב בזה שמאחור, אבל האפשרות קיימת. כשהגג סגור האווירה מאחור, ובכן, מאוד אינטימית. 

    תנוחת הנהיגה טובה למדי; כאשר הגג מופשל ומחוץ לעיר, משבי הרוח מצריכים הנמכת גובה המושב, ובכל מקרה משיחות נפש אפשר לשכוח, בייחוד עם היושבים מאחור. במצב הפתוח גם שדה הראייה לאחור מאוד נפגע; הגג המקופל לא נכנס למרכב אלא ממוקם מעל אזור תא המטען. 

    תא המטען נראה מוזר בצורה ובפתיחה. הנפח פחות קטן ממה שנראה תחילה. מה שמפריע כאן יותר היא סגירת הדלת שדורשת הפעלת כוח ברמה מופרזת.

  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-2.0 ליטר המשופר של מיני בצירוף תיבת ההילוכים מבצעים מצוין. הפעולה זורמת, הצליל נאה והביצועים מצוינים.  
    מה שבאמת מפריע הוא שברכב כזה אין אפשרות לתפעול ידני של התיבה (רק ב-JCW), וזה לא מכבד גרסה ספורטיבית כמו קופר S הנבחנת. 
    התיבה המכוונת לפעולה חלקה אינה מאוד זריזה בשילוב ההילוכים ויחסי ההעברה ארוכים מדי.

  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    צריכת הדלק ביום מבחן עמדה על 10 ק"מ/ל' ובשיוט נינוח הייתה 13 ק"מ/ל'. לא מבריק, אבל הגיוני ברכב כזה.

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      15.2 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      12.3 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      44 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      7
  • נוחות והתנהגות

    יכולתה הדינמית ומקדם הכיף של מיני בפניות היו באופן מסורתי חלק מהקסם שלה. 
    גם מיני קבריו החדשה שומרת על חדות ועל יכולת גבוהה מהמקובל במכוניות פתוחות: התגובות המהירות על גבול הטלפתיה להפניית ההגה והאופן הנחוש בו היא תוקפת פניות מעוררים חיוך של סיפוק. המיני משנה כיוון בסוג של עליצות שבימים אלה כמעט ונעלם מהעולם.

    פה ושם ניתן לחוש דרך ההגה שהגלגלים הקדמיים נאבקים על אחיזה אבל זה קורה פחות מאשר פעם ומוסיף לדרמה. התקשורת דרך ההגה פחות טובה מבעבר, אך המשקל שלו עדיין נאות. 
    ריסון המרכב מצוין, עבודת המתלים טובה, וקופר S הפתוחה מגיבה היטב להרפיות מהמצערת ומהדקת קווים באופן מאוד מהנה.
    גם הבלמים פועלים היטב ובעלי מינון מצוין. 
    מטבע הדברים, נוחות הנסיעה אינה טובה, בייחוד בעיר. הקבריו מתקשה בספיגת שיבושים גדולים ופסי האטה במהירות עירונית, כאשר גלים גדולים מקפיצים אותה מחוץ לעיר, אפילו במהירות גבוהה.

  • תמורה למחיר

    המחיר של מיני קבריולה גבוה כשלעצמו – אבל אין לה מתחרות, לא במחיר קרוב, גם לא ביקר בהרבה. כי בסופו של דבר מיני קופר קבריו היא הדבר הרחוק ביותר משיקולי תמורה, אבל היא הדבר הקרוב מאוד למכונת חיוכים - ולזה אין מחיר.

  • גרסאות ורמות גימור

    גרסת 163 כ"ס מוצעת ברמת האבזור 'קלאסיק' הכוללת חישוקי "16, בקרת אקלים מפוצלת ועוד.
    ברמת האבזור 'פייבוריט' נוספים חישוקי "17, פריטי עיצוב ספורטיביים בחוץ, מפתח חכם, מושבי ספורט, גימור וריפוד מהודרים יותר בתא הנוסעים ועוד.
    קופר S מוצעת רק ברמת האבזור 'פייבוריט' ולזו תאורה אדפטיבית, חישוקי "18, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים ועיסוי במושב הנהג.
    גרסת JCW מוצעת רק ברמת גימור 'טק' המוסיפה בולמים אדפטיביים ובלמים משופרים, כמו גם תצוגה עילית, גלגל הגה ייחודי, פקדי הילוכים מאחורי ההגה, מערכת שמע משודרגת ועוד.

  • בטיחות

    מיני קבריולה טרם נבדקה במבחני הריסוק של יורו NCAP. במפרט הבטיחות בכל הגרסאות תיקון סטייה מנתיב, בלימה אוטונומית וניטור היקפי של שטחים מתים היקפי; בקופר S וב-JCW גם בקרת שיוט אדפטיבית.

  • מה חדש בדגם

    אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2025.

  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    מיני קופר קבריו נותרה מעין גיבורה אחרונה בתחום הקבריולה הקטנות.

מיני קופר קבריולה מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

מיני קופר קבריולה לפי שנים

מיני קופר קבריולה כתבות ומבחני דרכים

מיני קופר קבריולה השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • `
    מיני קופר קבריולה
    מיני קופר C קבריולה 2.0 ל' טורבו, 2 דל', Classic
    הספק כוח סוס 163
    מחיר מחירון ₪243000
  • on
    אבארט 595
    אבארט 595 ידני, 1.4 ל' טורבו, Nuvolari S
    הספק כוח סוס 165
    מחיר מחירון ₪159900

חוות דעת גולשים על מיני קופר קבריולה

4/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (1)

הנאת נהיגה

4

עלויות תחזוקה

4

נוחות השימוש ואבזור

4

מרווח ישיבה

4

תא המטען

4

יש לכם מיני קופר קבריולה? כתבו חוות דעת

מיני ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.