פורשה 911 2025

פורשה 911 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    Porsche חשפה בסוף 2018 את ה-911 החדשה (קוד דגם 992), דור שמיני למכונית הספורט המצליחה ביותר בכל הזמנים.

    זמן קצר לאחר חשיפת מרכב הקופה, פורשה הציגה את מרכב הקבריולה הפתוח, עם גג בד מתקפל.

    בהשוואה לדור היוצא, הגג כעת נפתח מהר יותר (כ-12 שניות) ובמהירות של עד 50 קמ"ש. לראשונה בתולדות הקבריולה, שמוצעת במשפחת ה-911 מאז סוף 1981, הדור החדש יוצע כאופציה בתוספת תשלום עם מתלי ה-PASM האקטיביים של פורשה, כולל הנמכה של 10 מ"מ, וקפיצים ומוטות מייצבים קשיחים.

     

    לדגם החדש גם תושבות מנוע משודרגות, לקשיחות מבנית עדיפה. חצי שנה לאחר ההשקה הוצגו גרסאות בסיס חדשות, קאררה קופה וקבריולה, שממוצבות מתחת לקאררה S איתה הושקה המכונית. הקאררה מצוידת באותו מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים שטוח כמו ה-S, עם צמד מגדשי טורבו קטנים יותר והספק ומומנט מופחתים.

    היא מציעה 385 כ"ס (15 יותר מהדור היוצא, 65 פחות מהקאררה S). בשידוך לתיבת שמונה הילוכים רובוטית דו-מצמדית (PDK), הקאררה מסוגלת להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.0 שניות, שיפור של 0.2 לעומת הדור היוצא.

    בהמשך הוצגו גם שלל גרסאות ספורטיביות קיצוניות יותר ופחות (כולל קאררה T, קאררה GTS, טורבו, GT3 ו-GT3 RS), כאשר החזקה במבחר הנוכחי היא הטורבו S, עם 650 כ"ס.

  • עיצוב ונוכחות

    הקווים של ה-911 דומים לאלו של הדור הקודם, מוכרים ובנאליים - אך גם בעלי קסם אלמותי. עיצוב החלק האחורי מודרני יותר, ונראה נהדר. ה־GTS מוסיפה לזה נגיעות בשחור (מראות, חישוקים, פנסים) ומשלימה הופעה מושכת ומלאת כוונה מבלי להיראות מצועצעת כמו האחיות למשפחת RS.
  • תא נוסעים ומטען

    למרות שמדובר במכונית גדולה מקודמתה, בהשוואה לרוב הדגמים הספורטיביים של ימינו היא מעניקה תחושה של מכונית קטנה ועוטפת יותר. המרחב מצוין בכל הכיוונים (לא מתייחס, כמובן, למושבים האחוריים הצנומים), ועם זאת אין כאן את תחושת הגמלוניות ומרכז הכובד הגבוה המאפיינות ספורטיביות מבוססות־סדאן (ב.מ.וו M3, מרצדס C63 ושות').

     

    מערכת המולטימדיה מציגה גרפיקה נאה וטכנולוגיה מודרנית (אפל קארפליי, תפעול קולי משופר ועוד) אך מסורבלת לתפעול. וכן, עדיין אין תא פתוח נורמלי להניח בו את הסלולרי ומחזיקי הכוסות קטנים ושבריריים, כאילו מבהירים לך שמאחורי ההגה של האוטו הזה אתה צריך להיות עסוק רק בנהיגה.

    איכות החומרים גבוהה ודיפוני זמש משובחים מכסים כל חלקה פנויה. תא המטען הקדמי מציע נפח נאה יחסית למכונית ספורט.

  • מנוע וביצועים

    יחידת הכוח של הקאררה S (המייצרת 450 כ"ס) מקבלת דחיפה ראויה כבר מ־2500 סל"ד, שהולכת ומתגברת בליניאריות מושלמת עד למנתק ההצתה, מייצרת תאוצה אדירה לכל אורך הסקאלה. כך שאתם מקבלים (כמעט) את הטוב מכל העולמות: גם רצועת כוח רחבה של מנוע טורבו מודרני, יחד עם משיכה אחידה עד ל־7400 סל"ד האופיינית למנועים בלתי מוגדשים.

     

    הנינוחות שמייצרת רצועת הכוח האינסופית מוסיפה למכונית רובד נוסף של שימושיות יומיומית. תיבת ה־PDK, למשל, שעדיין מעניקה תחושה פלגמטית במצב 'קומפורט', מצליחה לגהץ את החיסרון הזה בזכות שפע המומנט הזמין, והפכה בכך לחלקה ולשקופה מבעבר.

    בנוסף, המצב הידני שלה נותן לנהג לבחור בין עצמאות חלקית למלאה. בנהיגה ספורטיבית, התיבה מגיבה באופן כמעט טלפתי - מיידית ומהירה, ומורידה הילוכים בפקודה גם לסל"ד מאוד גבוה.

  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      9.9 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      8 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      84 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      15
  • נוחות והתנהגות

    על כבישים ישראליים שבורים, נוחות הנסיעה לא מספיק טובה, ובשיוט עדיין שומעים היטב את המהום הצמיגים הרחבים - אולם פרט לכך זוהי מכונית רגועה ונעימה באופן כמעט בלתי הגיוני ביחס לביצועים וליכולות הדינאמיות שלה.

    בשנייה שהחוגות מועברות למצב 'סופר ספורט' וכל המערכות נדרכות ומתחדדות, היא מייצרת חוויית נהיגה נדירה שמחייבת אותך להתמסר לה בכל מאודך. גם נהג נטול כישרון יוכל לנהוג בה מהר וחזק בהנאה מרובה, אך כמו תמיד ב־911, היחסים עימה הם דרך דו־סטרית שדורשת הבנה, ניסיון ורגש כדי להוציא ממנה את המיטב — והיא נותנת כל כך הרבה בחזרה.

     

    תנהגו בה כמו במכונית מנוע קדמי או תאיצו מוקדם והיא תרחיב את הקווים באופן מגושם. אבל אם תעבירו משקל לגלגלים הקדמיים באסרטיביות בכניסה לפנייה ותנו לזנב לסבוב קצת על צירו לפני שאתם חוזרים לגז ביציאה — ותקבלו ניטראליות או היגוי יתר־קל תוך כדי האצה מטריפה. וואו, איזו מכונה!

  • תמורה למחיר

    קשה לדבר על מונחים של תמורה ברכב שמחירו מתחיל באיזור המיליון שקל. אבל בהתחשב באיכות ובחוויה, תתקשו למצוא מכונית טובה יותר גם במחיר כפול.

פורשה 911 מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

פורשה 911 השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • `
    פורשה 911
    פורשה Carrera 911, אוט', 3.0 ל' טורבו, 2x4
    הספק כוח סוס 394
    מחיר מחירון ₪1065000
  • אלפין A110
    אלפין A110, אוט', 1.8 ל' טורבו
    הספק כוח סוס 252
    מחיר מחירון ₪480000
  • אסטון מרטין ונטאג'
    אסטון מרטין ונטאג' קופה, אוט', 4.0 ל' טורבו V8
    הספק כוח סוס 665
    מחיר מחירון ₪1750000
  • מזראטי גראן-קבריו
    מזראטי גראן-קבריו Trofeo, אוט', 3.0 ל' טורבו, 4x4
    הספק כוח סוס 550
    מחיר מחירון ₪2050000
  • energy_2.svg
    פרארי GTB 296
    פרארי GTB 296, אוט', 3.0 ל' טורבו, פלאג אין הייבריד
    מחיר מחירון ₪2500000
  • מאזדה MX5
    מאזדה MX-5 ידנית, 2.0 ל'
    הספק כוח סוס 183
  • פרארי רומא
    פרארי רומא 3.8 ל' טורבו, אוט'
    הספק כוח סוס 620
    מחיר מחירון ₪1850000

חוות דעת גולשים על פורשה 911

5/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (1)

הנאת נהיגה

5

עלויות תחזוקה

4

נוחות השימוש ואבזור

5

מרווח ישיבה

5

תא המטען

5

יש לכם פורשה 911? כתבו חוות דעת

פורשה ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.