ב.מ.וו סדרה 3 2021 - אוטו

ב.מ.וו סדרה 3 2021 יד שניה

ב.מ.וו סדרה 3 2021 יד שניה

קטגוריה: משפחתיות גדולות / מנהלים
גירסה מומלצת:
66.6 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2019

ב.מ.וו סדרה 3 2021 יתרונות וחסרונות

יתרונות סביבת נהג, ביצועים, צריכת דלק, התנהגות, עידון
חסרונות נוחות נסיעה בעיר, הנדסת אנוש, אבזור בגרסת הבסיס
בשורה התחתונה מצוינת

ב.מ.וו סדרה 3 2021 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    באפריל 2021 החל שיווקה של סדרה 3 היברידית-נטענת בגרסת 320e, גרסה כלאיים שנייה למשפחתית הגדולה של ב.מ.וו, המצטרפת ל-330e המשווקת כאן מזה זמן.

    ל-320e מנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר המייצר 163 כ"ס ו-30.6 קג"מ; המנוע החשמלי מייצר 113 כ"ס ו-27 קג"מ; התפוקה המשולבת היא 204 כ"ס ו-35.7 קג"מ. התיבה אוטומטית עם 8 הילוכים, ההנעה אחורית, משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 7.6 שניות והמהירות המרבית 225 קמ"ש. לרכב סוללת 12 קוט"ש וטווח הנסיעה המוצהר הוא 60 ק"מ (56 ק"מ ב-330e). משך הטעינה בעמדה ביתית שש שעות.

    בהשוואה לגרסת הבנזין, נפח תא המטען קטן ב-105 ליטרים ל-375 ליטרים, ונפח מיכל הדלק קטן ב-19 ליטרים, ל-40 ליטרים.

    גרסה 320e מוצעת ברמת הגימור 'M דיזיין', הכוללת חבילת 'M ספורט' עם פריטים חיצוניים להופעה ספורטיבית, תאורת לד, חישוקי "18, גג זכוכית, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים, מולטימדיה עם צג "10.25, מחוונים מוקרנים ותאורת אווירה. בולטים בחסרונם פתחי אוורור מאחור (בגלל בקרת אקלים פשוטה יותר), מפתח חכם ופקדי הילוכים מאחורי ההגה.

    מערך הבטיחות פחות מתקדם מזה שבגרסה החזקה יותר, ועדיין כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית.

  • עיצוב ונוכחות

    שלוש שנים לאחר הצגתה, ב.מ.וו סדרה 3 2021 עדיין נראית עדכנית, משלבת אסתטיקה קלאסית ועיצוב עכשווי היוצרים רושם מכובד, מושך ואף ייצוגי. חבילה 'M דיזיין', מעניקה תיבול ספורטיבי ובמידה הנכונה. אם יש לנו ביקורת, הרי זו מתייחסת לכך שהמכונית גדלה כל כך, עד שלפרקים נראה כי מדובר בסדרה 5, לא בסדרה 3.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים וסביבת הנהג יוצרים אווירה עשירה בזכות שילוב של מרכיבים מודרניים וקלאסיים, חומרים איכותיים, ושילוב צבעים נכון.

    צג מולטימדיה גדול יחסית "10.25 נוח לתפעול וממוקם היטב, בייחוד כאשר בקרת האקלים הפשוטה מאשר זו בגרסה החזקה יותר – רק אזור אחד – נוחה מאוד לתפעול.

    יש חוסרים באבזור בגרסת 320e. בקרת האקלים כאמור, ולנוסעים מאחור אין פתחי אוורור; לנהג אין מפתח חכם וחסרים לו פקדי הילוכים מאחורי ההגה.

    תנוחת הנהיגה נמוכה, אך לא מדי, אולם המושב אינו נוח לנסיעה ארוכה. המרחב מאחור טוב.

    תא המטען קטן מזה שבגרסת הבנזין בגלל הסוללות, ובאופן ניכר – 375 ליטר מול 480 ליטר.

  • מנוע וביצועים

    חטיבת הכוח ב-320e מורכבת ממנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר, ומנוע חשמלי לתפוקה של 204 כ"ס.

    עם היציאה לדרך, הרכב נע באמצעות המנוע החשמלי בלבד, ואז הביצועים אינם יותר מאשר סבירים. כאשר לוחצים על המצערת או במצב 'ספורט' מתעורר מנוע ה-2.0 ליטר, וכיאה למנוע של ב.מ.וו פעולתו חלקה, והרעש מבודד היטב. הביצועים טובים בהחלט כאשר המערכת ההיברידית פועלת במלוא הספקה, אך הביצוע טוב גם לאחר שהחשמל אזל, ובכל מקרה לא נוצרת תחושה שזו גרסה חלשה.

    הטווח החשמלי המוצהר הוא 60 ק"מ. בחנית היבואן הציג מד הטווח 38 ק"מ, אך עם הנהיגה זה השתפר, בייחוד בשיוט בין-עירוני. הטווח החשמלי בפועל הגיע ל-49 ק"מ, שזה נתון נאה בהחלט.

    צריכת הדלק לאורך המבחן שנעשה בתוואי מגוון עמדה על 13.5 ק"מ/ל' כולל סוללה מלאה.

  • נוחות והתנהגות

    המשקל הנוסף הצריך שינוי בכיול מתלים, והתוצאה, בין השאר, היא פעולה "עסוקה" שלהם על שיבושים – בין אם זה בעיר, שם הדבר בולט יותר, בין אם מחוצה לה; הרכב מעט קופצני מדי. רעשי הכביש מפגינים נוכחות, רעשי הרוח כמעט ולא.

    אומנם, סדרה 3 גדלה משמעותית בדור הזה, אבל בכביש המפותל ברור שלא שכחה את מקורותיה;

    המכונית נכנסת באופן נכון לפנייה ואותה זמינות כוח יכולה לגרום להיגוי-יתר, אבל מעודן, עם אחוריים הפוסעים קלות, לסיוע בהידוק קו ואף יותר. וזה נעשה באופן מהנה, ברור, נוסך ביטחון ובהחלט, גם, מחמיא לנהג.

    ההגה קל מדי, אבל מדויק, והגלגלים מגיבים היטב לפקודות הפניה שלו. הבלמים פחות מרשימים בעוצמה ובדיוק, גם בגלל המערך ההיברידי, גם בגלל שהמשקל רב (1886 ק"ג; כ-300 ק"ג יותר מאשר בגרסת הבנזין 2.0 ליטר).

  • תמורה למחיר

    פער המחיר בין 320e ל-330e בשלב זה אינו גדול בשלב זה, אבל הוא ממקם את הגרסה הנבחנת מתחת לרף ה-300,000 שקלים, שיש לו משמעות אצל חלק מהלקוחות הפוטנציאליים.

  • מה חדש בב.מ.וו סדרה 3 2021

    במקביל להשקת ה-320e, החל גם שיווקה של גרסת 318 הרגילה (2.0 ליטר, 156 כ"ס) ברמת הגימור 'M דיזיין' שעיקרה עיצוב ספורטיבי יותר ובמפרט מועשר יותר, הכולל גם בקרת שיוט אדפטיבית, חניה אוטומטית, חישוקי "18 במקום "17.

  • סיכום

    ב.מ.וו סדרה 3 2021 הזכירה את הקסם שיש בנהיגה בסדאן ספורטיבית, כזה שאין בדגמי הפנאי שכבשו את השוק.

ב.מ.וו סדרה 3 2021 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג ב.מ.וו סדרה 3

כתבות ומבחני דרכים ב.מ.וו סדרה 3

ברשותך ב.מ.וו סדרה 3?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5