ב.מ.וו X6 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / איכות, נוחות, ביצועים, התנהגות

חסרונות / מרווח ראש מאחור, המשקל הגבוה מורגש בפיתולים ובבלימה, עיצוב שנוי במחלוקת, מחיר גבוה

בשורה התחתונה / רכב פנאי רב רושם, הדור הבא .

ב.מ.וו X6 2021 חוות דעת

  • רקע כללי

    בתחילת 2020 הושק בישראל הדור השלישי של ב.מ.וו X6, אשר צמח ביחס לעבר ברוב הממדים למעט הגובה - כדי להעניק לו פרופורציות ספורטיביות יותר. ה-X6 החדש מוצע עם שני מנועי טורבו-דיזל וצמד מנועי טורבו-בנזין. בגרסת הבסיס (30d) תקבלו מנוע דיזל 3.0 ליטר עם 265 כ"ס, מעליה גרסת ה-M50d עם ארבעה מגדשי טורבו ו-400 כ"ס.

    בהיצע הבנזין גרסת 40i עם מנוע 3.0 ליטר ו-340 כ"ס, ובפסגת ההיצע גרסת ה-M50i, לה מנוע V8 בנפח 4.4 ליטר ו-530 כ"ס. לכל הגרסאות תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפלה חכמה, כולל אפשרות להעביר את מלוא הכוח לאחור במצבים בהם ההנעה הקדמית אינה נחוצה.

    מערך המתלים כולל שיכוך נשלט אלקטרונית, בעוד גרסאות ה-M מוסיפות מייצבים אקטיביים, היגוי אחורי ודיפרנציאל אחורי ננעל אלקטרונית.

    כבר בגרסאות הבסיס האבזור עשיר עם בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים, ובקרת שיוט אדפטיבית. החל מרמת גימור סופריור יש גם בקרת שיוט מתקדמת יותר, שמירה על מרכז נתיב ומניעת תאונות צד.

    אבזור המותרות כולל בבסיס חישוקי "21, חלון גג, תאורת לד אדפטיבית, סגירת דלתות רכה, דלת אחורית חשמלית, ריפודי עור, מושבים קדמיים וגלגל הגה מתכווננים חשמלית, בקרת אקלים, מערך "לייב קוקפיט פרו" של ב.מ.וו עם מולטימדיה בעלת צג "12.3 ומחוונים מוקרנים ועוד.

    ברמת גימור סופיריור בנוסף קפיצי אוויר, חישוקי "22, בקרת אקלים מפוצלת לארבע אזורים, מפתח חכם, מערך שמע משודרג מבית הרמן קרדון, מושבים משודרגים עם אפשרות לעיסוי ועוד. בגרסאות ה-M תמצאו גם אוורור למושבים, גימור עור מהודר יותר ותוספות קוסמטיות שונות.

  • עיצוב ונוכחות

    השינוי בדור החדש בולט, עם יחידות תאורה קדמיות ואחוריות בעיצוב חדש לחלוטין וצללית צד שונה - תודות לקורה קדמית (A) בזווית חדה יותר וגג נמוך עוד-יותר בחלקו האחורי.

    אנחנו לא חסידים של צמד הכליות הענקיות בחזית, שגדלות וגדלות בכל הופעת דגם חד - ועדיין, התוצאה בהחלט נאה מבעבר.

     

  • תא נוסעים ומטען

    בניגוד לעיצוב החיצוני, תא הנוסעים של ב.מ.וו X6 2020 אינו מוחצן ועשוי לעילא ולעילא. החומרים איכותיים ביותר, ההרכבה טובה ואיכות הגימור מעולה.

    תנוחת הנהיגה מעולה. בכל הנוגע ליושבים לפנים, המושבים נוחים ושדה הראיה סביר. מאחור, למרות שהגג נמוך מבעבר, יש מרווח ראש עדיף כל עוד אתם בגובה ממוצע. יש לציין כי המושב נמוך ואין תמיכת ירכיים ראויה, מה שיפריע בנסיעה ממושכת.

    תא המטען נדיב בנפחו נוח לשימוש.

     

  • מנוע וביצועים

    רכב המבחן צויד במנוע הבכיר – 4.4 ליטר, שמונה צילינדרים, צמד מגדשי טורבו, ו-530 כ״ס.

    את הנהיגה העירונית הוא צולח ברוגע, מציג קצב התרשמות קליל יחד עם שקט מופתי. גרגור קל, אולי אפילו גרגורון - רק כדי שלא תשכח שזה V8. מחוץ לעיר הוא פנינה של ממש: הצליל, הכוח והאופי פשוט משובחים. רק חבל שתצרוכת הדלק פחות מרשימה כשהרגל על הגז כבדה.

     

  • נוחות והתנהגות

    המתלים עושים עבודתם טוב במצב ניהוג "קומפורט" ובידוד הרעשים מרשים בהחלט, וזאת למרות צמיגים רחבים מאוד. בפיתולים רכב הפנאי המגודל זורח - כשהוא מפגין אחיזה גבוהה מאוד. אולם משקלו הרב של הכלי מורגש ברצף פניות וכך גם בבלימה חזקה.

  • תמורה למחיר

    המחיר גבוה, ביחס ל-X5 ובכלל, אך לפחות בדור הזה מקבלים מלוא החופן אבזור נוחות ובטיחות.

  • חדש בדגם

    השקת הדור השלישי של ה-X6 בישראל בינואר 2020.

  • סיכום

    ב.מ.וו X6 2020 מלוטש מקודמו ומרשים כמעט מכל בחינה.

ב.מ.וו X6 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג ב.מ.וו X6

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך ב.מ.וו X6?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

ב.מ.וו X6 צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

4
ב.מ.וו X6 צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
9.7 טרם נבחן טרם נבחן 7.5 15
11.5 טרם נבחן טרם נבחן 9.3 15
14.0 טרם נבחן טרם נבחן 11.3 15
14.0 טרם נבחן טרם נבחן 11.3 15
1
11.3