ג'נסיס G80 2025

ג'נסיס G80 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    לקראת נובמבר 2024 הושקה בישראל המהדורה המחודשת G80, מכונית הסלון של ג'נסיס לאחר שעברה מסכת שיפורים. דגם זה מבוסס, כמו רוב דגמי ג'נסיס, על רצפת הנעה אחורית/כפולה, והוא מוצע בעולם בגרסאות טורבו-בנזין 2.5 ליטר 4 צילינדרים (300 כ"ס) ו-3.5 ליטר V6 (עם 380 כ"ס) בהנעה אחורית או כפולה, כמו גם בגרסה חשמלית כפולת-מנועים/הנעה (370 כ"ס). השינויים החיצוניים מוצאים ביטוי בעיקר ביחידות תאורה חדשות בטכנולוגיית "ריבוי-עדשות" וגם בשינויי עיצוב בסבכה ובפגושים. מאחור מפלטים מוסתרים וסביב חישוקים חדשים. בסביבת הנהג השינויים משמעותיים במיוחד, ובעיקר בולט מסך ענק, "27, בו משולבים לוח המחוונים והצג המרכזי. בנוסף, מערך השליטה בבקרת האקלים חדש, מבוסס על מסך מגע, ומתחתו בורר הילוכים אלקטרוני מעוצב. בנוסף הוחלף גלגל ההגה ועוד מרכיבים בסביבת הנהג, גם כדי ליצור אווירה עשירה יותר. ג'נסיס G80 מיובאת לישראל כמו בעבר עם מנוע ה-2.5 ליטר, ולזה הספק של 300 כ"ס ומומנט של 43 קג"מ. לתיבה האוטומטית 8 הילוכים והרכב מוצע כעת בהנעה כפולה (אחורית עד כה). משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 6 שניות והמהירות המרבית 240 קמ"ש, בדומה לעבר, אך ההנעה הכפולה ותוספת המשקל שלה העלו את צריכת הדלק המוצהרת ב-15% והיא עומדת כעת על 10.2 ק"מ לליטר. בניגוד לדגם שלפני מתיחת הפנים, בדגם המחודש לא תוצע שליטה אלקטרונית בבולמים המבוססת גם על מערכת לסריקת פני הכביש. עדיין לא ידוע אם ומתי יחודש שיווקה של הגרסה החשמלית הפופולרית.
  • עיצוב ונוכחות

    עיצובה של G80 מזכיר מכוניות יוקרה של מותגים בריטיים רבי תהילה. התוצאה מאוד שונה ומיוחדת.
  • תא נוסעים ומטען

    לסביבת הנהג עיצוב מקורי ומיוחד והיא מקנה תחושה יוקרתית. הנדסת האנוש לא תמיד מצטיינת, וקשה להבין איך מתפעלים את שפע מערכות הרכב. תנוחת הנהיגה נמוכה וספורטיבית ומרווח הראש מצומצם לגבוהים. המרחב מאחור נדיב והמושבים שם נוחים מאוד. תא המטען קטן עבור רכב כה גדול, אך בעל מבנה נוח לשימוש בגרסת הבנזין. לגרסה החשמלית תא מטען קטן עוד יותר.
  • מנוע וביצועים

    מנוע הטורבו-בנזין (2.5 ל', 304 כ"ס) מסוגל לביצועים טובים ולשייט בסל"ד נמוך ונינוח – אך אינו כוחני במיוחד. תיבת ההילוכים פועלת באופן חלק, אך מעט איטית בפעולתה. הגרסה החשמלית (הנעה כפולה, 370 כ"ס) היא החזקה מבין השתיים וביצועיה טובים מאוד עד מצוינים. לכך מוסיפה גם אופי פעולה חלק ומעודן יותר.
  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    במבחן דרכים מאומץ צריכת הדלק עמדה בממוצע על 8.2 ק"מ לליטר. בשיוט נינוח נרשמו כ-12 ק"מ לליטר בממוצע.

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      10.2 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      8.3 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      65 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      15
  • נוחות והתנהגות

    בגרסת המבחן היו בולמים נשלטים אלקטרונית, ולאלה כיול הנוטה לצד הרך. התוצאה היא נוחות נסיעה טובה למדי ברוב המצבים, אך קיים מחסור בריסון. התנהגות הכביש לא יוצאת נשכרת בגלל אותו כיול רך. האחיזה גבוהה אך ההתנהגות אינה מגובשת ורהוטה.
  • תמורה למחיר

    התמורה של G80 בכל הגרסאות טובה מאוד ביחס למתחרות.
  • גרסאות ורמות גימור

    בתחילת השנה הוצעה G80 רק ברמת גימור 'לקשרי' הבכירה, אך החל מחודש יוני 2025 הצטרפה להיצע רמת גימור 'אקסקלוסיב' המוזלת. רמת גימור זו כוללת חישוקי "18, מסך "27 עם קישוריות לאנדרואיד אוטו ולאפל קארפליי, מושבים קדמיים בתפעול חשמלי עם חימום ואוורור, חימום למושבים מאחור, משטח טעינה אלחוטי, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים, מפתח חכם, דלת תא מטען חשמלית, גג פנורמי ועוד. רמת גימור 'לקשרי' מוסיפה חישוקי "19, ריפוד עור, מושב Ergo Motion אקטיבי לנהג, וילונות נשלפים במושב האחורי, תצוגה עילית ומערכת שמע של B&O עם 16 רמקולים.
  • בטיחות

    ג'נסיס G80 נבדקה על ידי ארגון יורו NCAP וקיבלה דירוג של חמישה כוכבי בטיחות. מערך הבטיחות עודכן במהלך מתיחת הפנים וכך מערך החניה האוטומטית. מפרט הבטיחות כולל בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירה על מרכז הנתיב, בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, מערכת חניה אוטומטית כולל חניה באמצעות שלט הרכב, אור גבוה אוטומטי, ניטור שטח מת אקטיבי ובלימה אוטונומית בנסיעה לאחור. בנוסף מוצעים גם הצגת תמונת שטח מת במחוונים עם איתות, מערכות התרעה על שכחת ילד או יציאה מסוכנת מהרכב.
  • מה חדש בדגם

    תחילת שיווק רמת גימור 'אקסקלוסיב' המוזלת בחודש יוני 2025.
  • טווח נסיעה

    במבחן דרכים מאומץ טווח הנסיעה של G80 החשמלית עמד על 380 ק"מ לפי 4.6 ק"מ לקוט"ש. בקטעי נהיגה מעורבת רגועה יותר הטווח עמד על כ-460 ק"מ בין טעינות (5.6 ק"מ לקוט"ש).
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    מכונית סלון מרשימה בבנזין, מצוינת בחשמלית.

ג'נסיס G80 מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

ג'נסיס G80 השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • `
    ג'נסיס G80
    ג'נסיס G80, אוט', 2.5 ל' טורבו, Exclusive ,4x4
    הספק כוח סוס 300
    מחיר מחירון ₪399990
  • electric.svg
    זיקר 001
    זיקר 001 חשמלי, Long Range ,2x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 620
    מחיר מחירון ₪283990
  • electric.svg
    אקספנג P7
    אקספנג P7 חשמלי (83 קוט"ש), Long Range, 2x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 576
    מחיר מחירון ₪214990
  • energy_2.svg
    וולוו S90
    וולוו S90 אוט', 2.0 ל' טורבו פלאג-אין היברידי, T8 Plus Bright, 4x4
  • אודי A6
    אודי A6 45 TFSI אוט', 2.0 ל' טורבו, היברידי מתון, S-Line ,4x4
    הספק כוח סוס 265
    מחיר מחירון ₪530900
  • קאדילק CT5
    קאדילק CT5 אוט', 2.0 ל' טורבו, Premium Luxury
    הספק כוח סוס 237
  • energy_2.svg
    on
    לקסוס ES
    לקסוס ES 300h אוט', 2.5 ל' היברידי, Kyushu
    מחיר מחירון ₪319990

חוות דעת גולשים על ג'נסיס G80

יש לכם ג'נסיס G80?

בואו תהיו הראשונים לכתוב ביקורת

כתבו ביקורת על הרכב
bg-image.png

יש לכם ג'נסיס G80? כתבו חוות דעת

ג'נסיס ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.