ג'נסיס GV80 קופה 2025

ג'נסיס GV80 קופה 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    מותג היוקרה הקוריאני ג'נסיס הציג ב-2023 גרסת קופה לדגם הפנאי GV80 אשר נחתה בישראל בנובמבר 2024. השינוי במבנה הרכב מאחור בולט, מדגיש את מרכיב הקופה עם סיומת משופעת, אך השינויים בממדים קטנים; הגובה צנח בשיעור זעיר, רק 0.5 ס"מ, ל-171 ס"מ, והאורך צמח ב-2.5 ס"מ ל-496.5 ס"מ. גרסה זו גם כבדה ב-25 ק"ג מהרגילה ל-2340 ק"ג, ומן הסתם המערך ההיברידי החדש אחראי לכך. שינוי משמעותי בגרסה זו ביחס לרגילה הוא בכך שזו מוצעת רק עם חמישה מושבים לעומת שבעה. בסביבת הנהג מבנה המשלב את לוח המחוונים והמסך המרכזי בצג שגודלו "27, לצד מסך נוסף השולט בבקרת האקלים ובורר הילוכים במבנה של חוגה שקופה. GV8 קופה מוצע בישראל עם אותו מנוע בנזין המשרת את הגרסה הרגילה המחודשת, אבל עם תוספת: מנוע הבנזין כפול המגדשים בנפח 3.5 ליטר מצויד כאן גם במערך היברידי-מתון (48 וולט), כך שהתפוקה והביצועים משופרים, גם בזכות צמצום השהיית הטורבו. בגרסה זאת 409 כ"ס ו-56 קג"מ (לעומת 375 כ"ס ו-54 קג"מ בגרסה הרגילה), לתיבה האוטומטית 8 הילוכים, מאחור דיפרנציאל מוגבל החלקה וההנעה כפולה. בקופה, כמו בדגם הרגיל, בולמי זעזועים אדפטיביים הנשלטים גם על-ידי מצלמה הסורקת את פני הכביש.
  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב החיצוני, עם חרטום אגרסיבי מאוד, יוצר הופעה נוכחת מאוד. מזוויות מסוימות הוא נאה אך דווקא עיצוב חלקו האחורי יוצר הופעה מגושמת.
  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים מאוד מהודר ומוגש בטעם. הגוון הבהיר משתלב היטב בדיפון העץ הכהה והזמש שבתקרה. איכות תא הנוסעים מאוד מרשימה, והצג המשולב שגודלו "27, נראה מצוין. בצד השלילי, עודף חוגות התפעול עלול לבלבל. מערך המולטימדיה החדש נאה, כולל דרכי גישה ואפשרויות רבות, וכמובן מחייב הסתגלות. מושב הנהג נוח, קל לתפעול ושופע אפשרויות כוונון. תנוחת הנהיגה טובה, אבל רכב עם חרטום כה ארוך דורש הגבהת מושב למקסימום - ואז אפילו נמוכים יגרדו את התקרה. זה גורם לכך שגם שדה הראייה לאחור ממש גרוע. המרחב מאחור נדיב ברוב המדדים, אך מרווח הראש מוצלח פחות. תא המטען גדול והמבנה שלו שימושי.
  • מנוע וביצועים

    יש משהו נעים וממכר במנועי V6 שקל לשכוח אותו בעידן המחושמל, והמנוע הזה מזכיר זאת מיד. לא רק שמדובר בחטיבת כוח חזקה היא גם מאוד נעימה, שקטה ומעודנת כשצריך, ופעולתה חלקה באופן מרשים. הביצועים לא פחות ממעולים, ביחוד כשזוכרים את גודל ומשקל הרכב, והשילוב עם תיבת ההילוכים מצוין.
  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    לתענוג יש מחיר והחשבון מוגש בתחנת הדלק. צריכת הדלק הממוצעת הייתה 9 ק"מ/ל', ושילוב קטעים דינמיים במתווה הררי הוריד אותה ל-6.5 ק"מ/ל'.

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      8.4 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      6.8 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      80 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      15
  • נוחות והתנהגות

    בעיר, במצב 'נוחות', הרכב מתנהל ברכות, אך הוא מתנדנד במעבר על שיבושים גדולים ופסי האטה. מחוץ לעיר נוחות הנסיעה משתפרת בהרבה, והרכב מטפל היטב ברוב השיבושים. רעשי הכביש והרוח מבודדים היטב, ואיכות הנסיעה הכוללת בכבישים הבין-עירוניים טובה מאוד. ג'נסיס GV80 המקורי הפתיע, בין השאר, ביכולתו הדינמית, שלא נופלת ממיטב תוצרת גרמניה. אותה יכולת נשמרת גם כאן – והדובדבן: זהו אשכרה רכב מהנה לנהיגה בפיתולים. ההגה, שבמצב הרגיל אינו שופע תחושה, מקבל משקל נכון במצבי הניהוג הדינמיים וכישורי ההפניה של הרכב הרבה יותר טובים ממה שצפוי בכלי כה גדול. הבלמים אינם מאוד חדים, אבל פעולתם צפויה ובסך הכל טובה. מי שמפריע הוא מערך הבטיחות המהדק בחוזקה מוגזמת את החגורות בעומס דינאמי ומאיים עלשלמות הצלעות. וגם, כמקובל בימינו, מערכות הבטיחות אוהבות להתריע באופן מנג'ס למדי.
  • תמורה למחיר

    גרסת הקופה יקרה משמעותית מזו הרגילה באותה רמת אבזור – ואין לה שבעה מושבים כמו לרגילה. מחירה גם קרוב מדי לטעמנו לב.מ.וו X6 ואודי Q8 - כך שלמרות שמדובר ברכב משובח, התמורה למחיר בעייתית.
  • גרסאות ורמות גימור

    בתחילת 2025 הוצע GV80 קופה בשתי רמות גימור, אך בחודש יוני הצטרפה רמת גימור 'אלגנט' מוזלת. ברמת אבזור זו חישוקי "20, מסך "27, משטח טעינה אלחוטי, מושבים קדמיים בתפעול חשמלי עם חימום ואוורור, חימום לשורה השנייה, ריפוד עור, גג פנורמי, דלת תא מטען חשמלית, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים ועוד. ברמת גימור 'לקשרי' מתווספים מושבי Ergo Motion משופרים לנהג ולנוסע, זכרונות למושבים הקדמיים ומערכת שמע של B&O עם 16 רמקולים. ברמת האבזור 'אולטימייט' הבכירה מתווספת מערכת אקטיבית לנטרול רעשי כביש ורוח, חישוקי "22, מראה מרכזית המקרינה את תמונת המצלמה, תצוגה עילית, תפעול חשמלי ואוורור למושבים האחוריים, ריפוד בעור נאפה, ובנוסף פריטי עיצוב ספורטיביים בחוץ ובפנים.
  • בטיחות

    ג'נסיס GV80 קופה טרם נבדק במבחני הריסוק של יורו NCAP, אך הגרסה הרגילה נבחנה בשנת 2021 וזכתה לציון של 5 כוכבים. במפרט הבטיחות, לצד המערכות הרגילות, גם תצוגת שטח מת עם איתות במחוונים, התרעות על שכחת ילד מאחור ופתיחת דלת מסוכנת ובנוסף גם עשר כריות אוויר.
  • מה חדש בדגם

    תחילת שיווק רמת גימור 'אלגנט' המוזלת בחודש יוני 2025.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    פנאי קופה מעולה - שווה בין שווים מול המתחרים הגרמנים.

ג'נסיס GV80 קופה מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

ג'נסיס GV80 קופה כתבות ומבחני דרכים

ג'נסיס GV80 קופה השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • `
    ג'נסיס GV80 קופה
    ג'נסיס GV80 קופה, אוט', 3.5 ל' טורבו, היברידי-מתון, Elegant ,4x4
    הספק כוח סוס 409
    מחיר מחירון ₪599990
  • פורשה קאיין קופה
    פורשה קאיין קופה 3.0 ל' טורבו V6, אוט', 4x4
    הספק כוח סוס 340
    מחיר מחירון ₪865000
  • ב.מ.וו X6
    ב.מ.וו X6 xDrive30d אוט', 3.0 ל' דיזל היברידי מתון, 5 מק', M-Sport, 4x4
    הספק כוח סוס 286
    מחיר מחירון ₪739900
  • מרצדס GLE קופה
    מרצדס GLE 450d קופה, אוט', 3.0 ל' דיזל, AMG Line ,4x4
    הספק כוח סוס 367
    מחיר מחירון ₪894900
  • energy_2.svg
    אודי Q8
    אודי Q8 55 TFSIe אוט', 3.0 ל' טורבו, פלאג אין הייבריד, S-Line ,4x4
    מחיר מחירון ₪726200

חוות דעת גולשים על ג'נסיס GV80 קופה

יש לכם ג'נסיס GV80 קופה?

בואו תהיו הראשונים לכתוב ביקורת

כתבו ביקורת על הרכב
bg-image.png

יש לכם ג'נסיס GV80 קופה? כתבו חוות דעת

ג'נסיס ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.