הונדה ג'אז - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / סופרמיני מרווחת באופן יוצא דופן, עם תא מטען גדול ושימושיות מרובה. צריכת הדלק טובה ונוחות הנסיעה סבירה.

חסרונות / מנוע חלש יחסית ורועש בעומס, רעשי דרך מחוץ לעיר.

בשורה התחתונה / קטנה בחוץ, מאוד גדולה בפנים.

הונדה ג'אז חוות דעת

  • רקע כללי

    הדור השלישי של ההונדה ג'אז יצא לדרך באיטיות-מה. במקור יצא הדגם ב-2013 - אז עוד לשוק היפני בלבד, בעוד שלאירופה הגיע הדגם רק ביולי 2015 - ולישראל הגיעה הג'אז באוקטובר. מדובר בדגם חדש לחלוטין המבוסס על רצפה חדשה לחלוטין עם מערכות הנעה חדשות. מעבר לכך, הג'אז החדשה גדולה מקודמה, גם אם לא בהרבה - ובכל זאת, גם הדגם החדש שומר על ניצול חלל פנים מבריק, המאפיין את הג'אז מיומה הראשון. בקנה נמצאת גם יחידה היברידית חדשה - לזו נפח של 1.5 ליטר והיא נעזרת במנוע חשמלי לטובת צריכת דלק מוצהרת של כ-37.1 ק"מ לליטר. מעניין לציין כי דווקא גרסה זו זוכה לתיבה רובוטית דו-מצמדית, חדשה גם היא, עם 7 יחסי העברה - בניגוד למקובל בסוג כזה של מערכות הנעה. כרגע טרם ידוע על הגעתה של גרסה זו לשוק האירופי.

  • עיצוב ונוכחות

    הג'אז נראית יותר מודרנית מהדור היוצא, במיוחד מלפנים - אבל משהו מהחינניות של הדור הקודם אבד והאחוריים מעט מסורבלים.

  • תא נוסעים ומטען

    בסביבת הנהג בצעה הונדה צעד קדימה מבחינת איכות ההרכבה, אולם הפלסטיקה הקשיחה פוגמת בתחושה. בגרסה המאובזרת נמצא מערך מולטימדיה חדש ומתוחכם, אבל מסורבל לתפעול לעתים - הן מבחינת הממשק והן מבחינת הפעולה הפיזית, הנעשית באמצעות לחצני מגע במקום מתגים. המרחב לשני מבוגרים מאחור מצוין וגם תא המטען גדול ביחס למקובל בקבוצה. מנגד, מושב הנהג ותנוחת הנהיגה התגלו כלא נוחים בנהיגה ארוכה.

  • מנוע וביצועים יחידת הכוח היא נקודת החולשה של הג'אז, תרתי משמע - המנוע דורש שימשכו אותו במעלה הסל"ד כדי לספק את כוחו, אך כשעושים זאת מתקבל רעש לא נעים ותחושה מאומצת. מנגד, צריכת הדלק מצוינת ועמדה על 15.4 ק"מ לליטר ביום נהיגה מגוון. הגרסה הידנית צרכה אפילו פחות - 16 ק"מ לליטר בממוצע.
  • נוחות והתנהגות נוחות הנסיעה סבירה, כמו גם בידוד הרעשים, סבירים - לא פחות ולא יותר. בידוד הרעשים, יצוין, מורע בשיוט מהיר (בשל רעשי כביש בולטים) או בזמן האצה חזקה (רעש מנוע). גם בגרסה הידנית, על אף הימצאו של הילוך שישי, השיוט אינו שקט.
  • תמורה למחיר בניגוד לדורות עברו, הדור השלישי של הג'אז מתומחר בצורה תחרותית למדי. אמנם לא מדובר במכונית הטובה מסוגה, אך יתרונה הגדול של הג'אז - תרתי משמע - הוא במרווח הפנים, מה שמאפשר לה לשרת אף כרכב ראשי בבית.
  • סיכום כמו גדולה.

כתבות הקשורות לדגם

למי שרוצה לחקור לעומק

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך הונדה ג'אז?

ציון משוכלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים הונדה ג'אז

הונדה ג'אז צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

5
הונדה ג'אז צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
19.6 16.1 22.7 14.9 3
20.0 17.8 21.7 15.2 3
20.4 18.2 22.2 15.5 3
21.2 18.5 23.8 16.1 3
37 טרם נבחן טרם נבחן 31.5 2
6
16.1