יונדאי איוניק 2020 - אוטו

יונדאי איוניק 2020 יד שניה

יונדאי איוניק 2020 יתרונות וחסרונות

יתרונות / אבזור נדיב, צריכת דלק מצוינת, יחידת כוח יעילה, התנהגות בטוחה, אחריות מוארכת.

חסרונות / נוקשה בעיר, רעשי כביש בולטים, עיצוב פנים שגרתי, מרווח ראש גבולי לגבוהים, כיסוי הגלילה של תא המטען מגביל את השימושיות.

בשורה התחתונה / משפחתית היברידית מוצלחת.

יונדאי איוניק 2020 יד שניה חוות דעת

  • רקע כללי

    איוניק הגיעה לישראל בסוף 2016, כשהמכירות בפועל החלו בינואר 2017. היא הראשונה להתבסס על הפלטפורמה "הירוקה" שפותחה במיוחד כדי להציע את שלושת סוגי ההנעה החשמליים: היברידי, היברידי פלאג אין, וחשמלי. מתחילת דרכה היא חולקת את הפלטפורמה ומרבית המכלולים עם קיה נירו, כשב-2020 הודיעה יונדאי שהשם 'איוניק', יהפוך מדגם אחד לתת-מותג חשמלי ושעד 2024 יכלול שלושה דגמים.

    עד שזה יקרה יונדאי איוניק ההיברידית עודכנה במתיחת פנים שהגיעה לישראל בשנה שעברה. ב-2020 לא חל שינוי ואיוניק ההיברידית ממשיכה עם אותה חטיבת כוח שמשלבת בין מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.6 ל' (105 כ"ס) וחשמלי (43.5 כ"ס) ליצירת הספק כולל של 141 כ"ס. הכוח מועבר לגלגלים הקדמיים דרך תיבה דו-מצמדית עם שישה הילוכים. איניק החשמלית מוצגת בדף דגם ייעודי לה.

    לגרסה ההיברידית שתי רמות גימור (פירוט מופיע בדף דגם 2019).

    ארגון הבטיחות EuroNCAP בחן את הדגם בשנת 2016 והעניק למשפחתית ציון של חמישה כוכבי בטיחות.

  • עיצוב ונוכחות

    יונדאי איוניק 2020 מציגה צללית אווירודינמיות (מקדם גרר של 0.24 Cd). המראה נמוך וזורם אבל לא ממש מושך או מלהיב.

  • תא נוסעים ומטען

    העיצוב נאה, החומרים טובים מבעבר, ותפעול חלק מהמערכות עדיין לא מספיק אינטואיטיבי. למשל לחצני המגע לבקרת האקלים. מלפנים המרחב טוב והמושבים סבירים. בסיס הגלגלים הארוך מאפשר להציע מאחור מרווח ברכיים מצוין, כשהגג המשתפל גוזל מהמרחב לראש. תא המטען סביר בגודלו בהיברידית ובעל פתח גדול, אבל מדף הגלילה לא נפתח עם הדלת ופוגם בשימושיות.

  • מנוע וביצועים

    איוניק ההיברידית מציעה ביצועים מהזריזים בקטגוריה. במצב "חיסכון" הפקדים מאחורי גלגל ההגה אחראים למינון בלימת המנוע לצורך טעינה (מתבטל כאשר הסוללה מלאה). זה דורש הסתגלות אבל עובד. צריכת הדלק מצוינת.

  • נוחות והתנהגות

    יונדאי איוניק 2020 נועלת חישוקי "17, ומעבירה יותר חספוסי כביש ופחות רגועה על שיבושים וגלים. נשמעים רעשי כביש אבל סה"כ בידוד הרעשים מוצלח. התנהגות הכביש טובה, ועל גבול המהנה.

  • תמורה למחיר

    איוניק ההיברידית מציעה חבילה מאוד מוצלחת בזכות שילוב של אבזור נדיב, צריכת דלק מצוינת, יחידת כוח יעילה, אחריות מוארכת, ומחיר תחרותי.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2020 הגרסה הנמכרת הייתה פרימיום 1.6 ליטר היריד עם כ-8400 יחידות.

    אחריה גרסת הסופרים 1.6 ליטר עם כ-1500 יחידות.

  • מה חדש ביונדאי איוניק 2020

    אין שינויים בדגם בשנה זו.

  • סיכום

    משפחתית עם יכולת גבוהה, אבזור נאה ותמורה מעולה.

יונדאי איוניק 2020 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג יונדאי איוניק
יונדאי איוניק גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1580
141
1,392
-
1580
141
1,416
-
יונדאי איוניק גרסאות חשמליות טווח נסיעה כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
311 ק"מ (WLTP)
136
1,509
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • יצרן))
  • )
  • )
  • )
  • )
  • )
  • )
  • )

8 1

  • Hyundai-Ioniq-2020-main.png
  • Hyundai-Ioniq-2020-main.png
  • Hyundai-Ioniq-2020-main.png
  • Hyundai-Ioniq-2020-main.png
  • Hyundai-Ioniq-2020-main.png
  • Hyundai-Ioniq-2020-main.png
  • Hyundai-Ioniq-2020-main.png
  • Hyundai-Ioniq-2020-main.png

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך יונדאי איוניק?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

1
  • חיים

    האוטו שלי

    יונדאי איוניק 1.6 ל' היברידי, אוט', Premium
    מודל: 2020 - 2020

    תאריך: 19.07.2021

    אחלה אוטו

    ?האם היית קונה את הרכב שוב לא

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

יונדאי איוניק 2020 צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

3
יונדאי איוניק צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
23.7 20.1 24.4 20.1 2
23.7 20.1 24.4 20.1 2
יונדאי איוניק טעינה חשמלית קיבולת סוללה
(קוט"ש)
קצב טעינה מהירה DC
(קילו וואט)
טווח נסיעה חשמלי
דרגת
זיהום אוויר
38.3 טרם נבחן
311 ק"מ (WLTP)
1
5
20.1 ק"מ/ל יונדאי איוניק