יונדאי קונה 2020 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / עיצוב חיצוני, מרווח, אבזור, מערכות בטיחות, ביצועים, התנהגות, צריכת דלק בהיברידית.

חסרונות / איכות חומרים בתא הנוסעים, נוחות נסיעה, צריכת דלק בגרסת הטורבו.

בשורה התחתונה / קרוסאובר בולט, עם שתי אופציות קצוניות: המנוע החזק בקבוצה, או מהחסכוניים שיש.

יונדאי קונה 2020 חוות דעת

  • רקע כללי

    יונדאי קונה נקרא על שם אזור החוף בהוואי, והגיע לישראל בינואר 2018 בגרסה הבכירה ביותר לדגם ועם הנעה כפולה. בפברואר 2019 החל שיווק גרסת הנעה קדמית שעם הזמן החליפה את גרסת ההנעה הכפולה היקרה יותר. ביוני 2020 הצטרפה גרסה היברידית, עם יחידת כוח זהה לזו שנמצא ביונדאי איוניק ובקיה נירו.

    קונה יושב על פלטפורמה חדשה שמשותפת עם קיה סלטוס, ומציע ממדים מעורבים לקטגוריה: האורך וגובה קרובים לדגמים הקטנים בקטגוריה, כשמנגד הרוחב ובסיס הגלגלים גדולים מהמקובל.

    הגרסה ההיברידית שהצטרפה באמצע 2020 משלבת בין מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.6 ל' למנוע חשמלי. ההספק המשולב עומד על 141 כ"ס, והכוח עובר לגלגלים הקדמיים דרך תיבה אוטומטית דו-מצמדית עם שישה הילוכים. הביצועים, כצפוי, פחות טובים משל גרסת הטורבו ששיווקה ממשיך עם אותה יחידת כוח: טורבו-בנזין, 1.6 ל', 177 כ"ס בשידוך לתיבה אוטומטית דו-מצמדית עם 7 היל'. צריכת הדלק בהיברידית טובה משמעותית עם 25.6 ק“מ לליטר בכביש הבין עירוני, לעומת 16.1 ק"מ לליטר בטורבו.

    יש כמה הבדלים בין הגרסה ההיברידית לגרסת הטורבו. לגרסה ההיברידית בלם יד חשמלי (בלם "רגיל" בטורבו), ועוד כמה שינויי מינוריים לגוונים ולחומרים לפרטים מסוימים בתא הנוסעים. מיכל הדלק בהיברידית הצטמצם מ-50 ל-38 ליטר, והחישוקים הקלים ירדו לקוטר 16 אינץ‘ (לעומת 18 אינץ‘ בטורבו). חישוקים גדולים יותר שקיימים בדגם באירופה, היו מוציאים את קונה ההיברידית מקבוצה 2 במיסוי הירוק.

    לגרסה ההיברידית שתי רמות גימור, פרמיום, פרסטיג', כשגרסת הטורבו נמכרת עם שלוש רמות גימור. אותן שתי רמות כמו בהיברידית ועם אותו אבזור, כשמעל נמצא את רמת גימור סופרים שמוסיפה צביעה דו-גונית למרכב.

  • עיצוב ונוכחות

    יונדאי קונה 2020 מאגד בתוכו כמעט את כל מרכבי העיצוב של רכב פנאי. הוא נפוח, אגרסיבי, עם קשתות גלגלים בולטות, פנסים מפוצלים וכו'. ככה יוצרים נוכחות בשטח.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג נראית שגרתית עם גוונים אפורים, חומרים פשוטים ונוקשים. אבזור הנוחות שפעם היה נחשב לעשיר, הפך להיות הסטנדרט בקבוצה, ואילו המרחב מאחור שפעם נחשב לגדול, כבר ירד מתחת לממוצע. תא המטען סביר ודומה למתחרים.

  • מנוע וביצועים

    לקונה המנוע הגדול ביותר, והחזק ביותר בקטגוריה. לא מפתיע שהוא גם מציע את הביצועים הטובים ביותר. צריכת הדלק גבוהה מהממוצע.

    הגרסה ההיברידית חלשה משמעותית מהטורבו, אבל סה"כ ביצועיה מספקים, עם צריכת דלק מצוינת.

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה בעיר היא לא יותר מבינונית, ומשתפרת כשעולה המהירות. בידוד רעשי הכביש סביר מינוס. התנהגות הכביש של יונדאי קונה 2020 טובה מאוד.

  • תמורה למחיר

    שתי גרסאות הקונה מציעות תמורה הולמת, כשההבדל ביניהן הוא בפניה ללקוח. גרסת הטורבו מציעה ביצועים מעולים וללא תחרות בסגמנט. הגרסה ההיברידית מציעה צריכת דלק נמוכה בקרוסאובר אופנתי ומאובזר.

  • סיכום

    לטורבו ביצועים מעולים, ההיברידית חסכונית.

יונדאי קונה 2020 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג יונדאי קונה
יונדאי קונה גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1591
177
1,248
-
1591
177
1,189
-
1591
141
1,396
-
1591
141
1,438
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך יונדאי קונה?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים יונדאי קונה

יונדאי קונה צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

4
יונדאי קונה צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
16.1 14.5 17.2 13.0 4
16.1 14.5 17.2 13.0 4
26.6 27.7 25.6 21 2
26.6 27.7 25.6 21 2
7
13.0