לנד רובר דיסקברי ספורט - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / יכולת שטח גבוהה לרכב פנאי, שבעה מושבים, חומרים משובחים, מנועי בנזין ודיזל (במיוחד) מוצלחים, נוחות נסיעה טובה.

חסרונות / איכויות גימור והרכבה בינוניות, המחיר מעט גבוה ביחס לסגמנט.

בשורה התחתונה / רכב פנאי שימושי ומוצלח.

לנד רובר דיסקברי ספורט 2021 חוות דעת

  • רקע כללי

    הדיסקברי ספורט החליף את הפרילנדר הוותיק, שהדור השני שלו הוצג במקור אי-שם ב-2006.

    גם הפעם מדובר ברכב פנאי-רך וכמו אז, גם הפעם
    השלדה היא זו של הפורד מונדיאו – ששירתה עוד את הפרילנדר המוחלף.

    מצד שני, לראשונה בשושלת הפרילנדר (מאז 1997) יש אפשרות להסיע 7 נוסעים – יתרון ייחודי בסגמנט הג'יפונים היוקרתיים.

    גם מבחוץ ניכר ההבדל לעומת הדגם המוחלף, כשהדיסקברי ספורט מציג עיצוב עגלגל ומודרני המתכתב ישירות עם האיווק החתיכי.

    בתחום יחידות ההנעה, לעומת זאת, אין מהפכות גדולות – לצד התיבה האוטומטית בעלת 9 ההילוכים נמצא גם את יחידת הטורבו-בנזין 2.0 ליטר המוכרת (240 כ"ס) לצד מנועי טורבו-דיזל 2.2 ליטר (150 ו-190 כ"ס) שהופיעו עוד בפרילנדר.

    ההנעה היא כפולה בעלת מנגנון האלדקס (הנעה כפולה קבועה עם העדפה לסרן הקדמי, לצד יכולת וויסות מומנט אוטומטית בין הסרנים בהתאם למצב האחיזה) והיא סטנדרטית בכל הדגמים.

    את הדיסקו-ספורט ניתן להזמין גם עם בולמי זעזועים מגנטיים יחודיים, שעשויים לשפר בעיקר את התנהגות הכביש.

    לישראל הגיע הדיסקברי ספורט הגיע במרץ 2015 עם מנוע הבנזין לצד מנוע הדיזל החזק.

    ביולי 2015 הוחלף מנוע הדיזל 2.2 ליטר באחד חדש, מסדרת "אינג'ניום".

  • עיצוב ונוכחות

    הדיסקו-ספורט נוטש את העיצוב הרבוע והחסון של הפרילנדר (ולנד רובר באופן כללי) לטובת קווים רכים יותר - ומנסה להידמות לאיווק הסקסי.

  • תא נוסעים ומטען

    לעומת הפרילנדר, תא הנוסעים מוצלח בהרבה.

     

    איכות חומרי הפנים שודרגה, אולם העור והחומרים הרכים לא מצליחים להסתיר איכות גימור והרכבה מעט מאכזבות.

     

    יש שפע של מקום מלפנים וגם בשורה האמצעית, הודות למושב שיכול לנוע על מסילה לאחור.

     

    השורה השלישית, לעומת זאת, מיועדת בעיקר לילדים והיא מגיעה על חשבון נפחו של תא המטען.

     

    יציאות מזגן לשורה 2 ו-3 הן בשורה משמחת ליושבים מאחור.

  • מנוע וביצועים

    מנוע הבנזין זריז, אבל במציאות דווקא הדיזל מרשים יותר עם זמינות כח שרירית ותחושה חסרת מאמץ.

  • נוחות והתנהגות

    הדיסקברי ספורט מציע מתלים טובים, עם שילוב טוב בין תחושה מוצקה לגיהוץ יעיל של מהמורות קטנות, ורק שברי אספלט או בליטות חדות מצליחים להוציא אותו משלוותו.

     

    למרות ההתבססות על האיווק, אין למה לצפות להנאה בגזרה הדינאמית.

     

    היכולת גבוהה אמנם - ריסון המתלים מוצלח וזוויות הגלגול שטוחות יחסית, אולם עם היגוי מנותק ובלמים עם עוצמה לא מרשימה, אין קשר בין הדיסקברי-ספורט לבין נהיגה ספורטיבית.

  • תמורה למחיר

    בתחילת הדרך, מחירי הדיסקברי ספורט היו גבוהים למדי, אך ביולי 2015 זכה הדיסקברי ספורט להוזלת מחירים, שמציבים אותו במיקום תחרותי מבעבר.

  • סיכום

    רכב פנאי יוקרתי עם 7 מושבים מוצלח למדי - וייחודי בסגמנט שלו.

לנד רובר דיסקברי ספורט גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג לנד רובר דיסקברי ספורט
לנד רובר דיסקברי ספורט גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
2000
200
3,895
369,000
1497
309
4,117
390,000
2000
180
4,318
409,000
1497
309
4,434
420,000
2000
249
4,486
425,000
2993
258
-
-
1998
180
-
-
1998
180
-
-
1998
180
-
-
1998
180
-
-
1999
240
-
-
1999
240
-
-
1999
240
-
-
1999
240
-
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך לנד רובר דיסקברי ספורט?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים לנד רובר דיסקברי ספורט

לנד רובר דיסקברי ספורט צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

14
לנד רובר דיסקברי ספורט צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
12.5 10.0 14.5 10.1 14
12.6 10.0 14.9 10.2 14
12.5 9.2 14.7 10.6 14
12.5 9.2 14.7 10.6 14
12.5 9.2 14.7 10.6 14
12.5 9.2 14.7 10.6 14
13.8 12.0 15.3 11.7 15
15.9 13.5 17.5 13.5 11
15.9 13.5 17.5 13.5 11
15.9 13.5 17.5 13.5 11
16.1 13.8 17.8 13.7 15
17.5 14.9 19.2 14.9 10
50.0 טרם נבחן טרם נבחן 42.5 2
50.0 טרם נבחן טרם נבחן 42.5 2
6
10.2