לנד רובר ריינג' רובר 2025

לנד רובר ריינג' רובר 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    הדור החמישי של ריינג' רובר, דגם הדגל המפואר של היצרן הבריטי, נחת בישראל ב-2022. הדגם החדש גדול מקודמו והמרכב קשיח בכ-50%, כך לנד רובר. לראשונה בדגם תוצע גרסת שבעה מושבים. במפרט הטכני היגוי לכל הגלגלים, קפיצי אוויר, מערכת אקטיבית לביטול רעשים ועוד. ריינג' רובר החדש משווק בישראל בשתי גרסאות המרכב ובמגוון גרסאות מנוע; בכולן תיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים והנעה כפולה. בבסיס מוצע מנוע 3.0 ליטר דיזל עם מערך היברידי מתון המפיק 350 כ"ס ו-71.4 קג"מ (D350), ומעליו בהיצע בנזין כפול-מגדשים 4.4 ליטר V8 המייצר 530 כ"ס ו-76.5 קג"מ (P530). לקראת 2024 עבר ריינג' רובר עדכון מקיף מתחת לעור. בגרסאות ההיברידיות נטענות ישנו מנוע חשמלי מחוזק המגביר את הספק גרסת ה-P440e היוצאת מ-440 כ"ס ל-460 כ"ס, בעוד שוורסיית ה-P510e טיפסה מ-510 כ"ס ל-550 כ"ס. בהתאם, שונו שמות הגרסאות כדי לשקף את נתוני ההספק החדשים, והן נקראות כעת P460e ו-P550e בהתאמה. הדגם המעודכן גם מגדיל את הטווח החשמלי הרשמי ל-120 ק"מ - עלייה של 8 ק"מ ביחס לעבר. גרסת ה-V8 ה"חלשה", P530, זכתה מצידה לטיפול היברידי-מתון, והקטינה את צריכת הדלק הרשמית שלה במעט. בתא הנוסעים, כל הדגמים המעודכנים מקבלים את מערכת המולטימדיה החדשה של היצרנית Pivi Pro עם מסך בגודל 13.1 אינץ', ישנם שיפורים לבקרת השיוט האדפטיבית ולמערכת ה-Terrain Response, שדרוגים למתלים ויותר אפשרויות קסטומיזציה מבעבר.
  • עיצוב ונוכחות

    ריינג' החדש אלגנטי מקודמו, מעוצב באמצעות משטחים חלקים וקווים זורמים. וכך, למרות שהרכב גדל, העיצוב החדש מרכך זאת ומקנה לו הופעה מכובדת ביותר.
  • תא נוסעים ומטען

    הכניסה לתא נוחה למרות שאין מדרגה, וסגירת הדלתות הרכה (ואקום) מוסיפה את המגע של רכב פאר. תנוחת הנהיגה טובה מאוד, וכך הראות לפנים. המושב מזמין ונוח. סביבת הנהג מעוצבת באופן פשוט, אלגנטית כנדרש ומהודרת למראה. איכויות החומרים, ההרכבה והגימור מצוינות והאבזור עשיר. הצג המרכזי טוב, גדול וברור. תפעול המערכות ידידותי, אבל לא בכל תחום. המרחב מאחור נדיב מאוד, בסיס המושב גדול ותומך וכך גם מסעד הגב. תא המטען גדול מאוד (725 ליטרים) ועשוי לעילא.
  • מנוע וביצועים

    לדגם הנבחן (D350) מנוע טורבו-דיזל 3.0 ליטר עם מערך היברידי מתון (48 וולט), וזה מייצר 350 כ"ס ו-71.4 קג"מ. התיבה אוטומטית 8 הילוכים וההנעה כפולה. הרכב המגודל צובר מהירות באופן מרשים ביותר, ולא רק בכביש המהיר. לא פחות חשוב: הוא מאוד נינוח בשיוט וגם תחת עומס שומר על רמת שקט ועידון גבוהה. פעולת התיבה חלקה ביותר.
  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    צריכת הדלק במבחן הייתה 11 ק"מ לליטר בממוצע, בהחלט נתון נאה לרכב שכזה, והוא רשם גם נתון מצוין של 15 ק"מ/ל' בשיוט.

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      13.1 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      11.2 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      80 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      15
  • נוחות והתנהגות

    הכיול הבסיסי של המתלים בריינג' רובר החדש נוטה לצד הרך. בעיר הספיגה מצוינת, אך נוצר נדנוד קל. כשהמהירות עולה, הנדנוד מתעצם ויש להעביר את המתלים למצב ספורט - אשר משפר את הריסון. כך או כך, הנוחות מצוינת, ובידוד הרעשים משובח. ריינג' יכול לנוע גם בכביש מפותל במהירות גבוהה מאוד – אבל לא נועד לכך. כושר התמרון העירוני – למרות הממדים, הודות להיגוי הכפול – מכובד ביותר: 11.4 מטרים בלבד. ההגה טוב והבלמים מצוינים. היכולת של הרכב הזה לנוע בשבילים כבושים עם תוואי לא ידידותי היא מעל ומעבר, ממקמת מאוד מאוד גבוה בתור כלי טיולים משובח.
  • תמורה למחיר

    ריינג' רובר הוא רכב מאוד יקר, גם ביחס לדגמי פנאי-יוקרה אחרים. מי שיכול להרשות לעצמו, ימצא רכב המציע מטוב כל העולמות ועושה זאת ברמה משל עצמו.
  • גרסאות ורמות גימור

    ריינג' רובר מוצע בשתי רמות גימור. ברמת הגימור 'HSE' תאורת לד, חישוקי "21, גג זכוכית, סגירה רכה לדלתות; תפעול חשמלי לדלת האחורית, לווילונות הצללה, למושבים הקדמיים (שיש להם גם אוורור ועיסוי) ולאחוריים; למולטימדיה צג מרכזי קמור בגודל "13.1, מחוונים מוקרנים, תצוגה עילית, מצלמות היקפיות, מראה שמשקפת תמונת מצלמה; בקרת אקלים ארבעה אזורית, ריפוד עור, מערכת שמע של מרידיאן ועוד. ברמת הגימור 'אוטוביוגרפי' מתווספים חישוקי "22, תא נוסעים מהודר יותר עם מושבים משופרים מאחור ומערכת שמע משודרגת עם 35 רמקולים.
  • בטיחות

    ריינג' רובר נבדק ע"י יורו NCAP וקיבל דירוג של 5 כוכבים עם ציונים של 84% בהגנה על מבוגרים, 87% בהגנה על ילדים, 72% בהגנה על הולכי רגל ו-82% במערכות בטיחות. היצע המערכות כולל בלימה אוטונומית גם לאחור ובניצב לתנועה, תיקון סטייה ומרכוז הרכב בנתיב, התרעת שטח מת ומניעה אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.
  • מה חדש בדגם

    אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2025.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    ריינג' רובר מביא יכולות וביצוע ברמה ללא תחרות – ויש לכך מחיר מאוד גבוה.

לנד רובר ריינג' רובר מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

לנד רובר ריינג' רובר השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • `
    לנד רובר ריינג' רובר
    לנד רובר ריינג' רובר D350, אוט', 3.0 ל' דיזל, היברידי מתון, HSE, 4x4
    הספק כוח סוס 350
    מחיר מחירון ₪1231000
  • פורשה קאיין
    פורשה קאיין, אוט', 3.0 ל' טורבו 4x4, V6
    הספק כוח סוס 340
    מחיר מחירון ₪845000
  • מרצדס G קלאס
    מרצדס G450d אוט', 3.0 ל' דיזל היברידי-מתון, 4x4
    הספק כוח סוס 367
    מחיר מחירון ₪1450000

חוות דעת גולשים על לנד רובר ריינג' רובר

5/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (3)

הנאת נהיגה

5

עלויות תחזוקה

4

נוחות השימוש ואבזור

5

מרווח ישיבה

5

תא המטען

5

יש לכם לנד רובר ריינג' רובר? כתבו חוות דעת

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.