לקסוס GS 2022 חוות דעת
-
רקע כללי
לקסוס הציגה את ה-GS – דור רביעי למכונית הסאלון שמתחרה במרצדס E קלאס וב.מ.וו סדרה 5 – בתערוכת פבל ביץ' 2011, קליפורניה.
מידותיה החיצוניות של ה-GS כמעט ולא השתנו לעומת קודמתה, אך תכנון יעיל יותר של תא הנוסעים אפשר מרווח משופר.
היצע המנועים התחיל, במקור, בגרסת 2.5 ל' (208 כ"ס) - אך בתחילת 2014 פינה זה את מקומו לטובת ה-300h ההיברידית (2.5 ל', 223 כ"ס).
כמו בעבר, הגרסה הבכירה עושה שימוש ביחידה היבירידת עם מנוע בנזין 3.5 ל' (343 כ"ס).
תיבת ההילוכים היא אוטומטית 6 היל' ואוטומטית-רציפה בדגמים ההיברידיים.
במרץ 2016 הגיעה GS מחודשת, עם תמחור מוזל מחד ורשימת אבזור משופרת מאידך.
המפרט האופציונאלי F-Sport מציע גם כיול מתלים ספורטיבי יותר, פגושים וחישוקים שונים ובעיקר - היגוי אחורי.
-
עיצוב ונוכחות
ה-GS סולידית למראה, אבל נאה.
-
תא נוסעים ומטען
נעים, אך פחות מרווח מהמצופה, תא מטען גדול ושימושי, מספק בלבד בהיברידית.
-
מנוע וביצועים
ה-250 ממוצעת, ה-450h מהירה (מאוד מהירה) וה-300h איפשהו באמצע.
-
נוחות והתנהגות
הנוחות טובה, אבל ההתנהגות לא מרשימה, למעט בגרסאות ה-F עם המתלים השונים.
-
תמורה למחיר
דומה לשאר הקטגוריה, משלמים הרבה מקבלים הרבה.
-
סיכום
ההיברידית מציעה משהו מיוחד.
בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 4.85%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותיך במאגר בנק ישראל.