מרצדס C קלאס 2017 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / עיצוב מכובד, סביבת נהג מרשימה בהופעתה, יכולת דינמית גבוהה.

חסרונות / איכות חומרים בסביבת הנהג, מרחב מאחור, נוחות בעיר, רעשי רוח מחוץ לעיר ומנוע בעומס.

בשורה התחתונה / טובה, אך יקרה בהרבה מיתרונותיה וממתחרות ראויות.

מרצדס C קלאס 2017 חוות דעת

  • רקע כללי

    מאז 1982, עת הוצגה ה-190, הפכה מכונית הסאלון הקטנה של מרצדס לאחת החשובות ביותר במבחר של יצרנית היוקרה הגרמני. למעשה, בשנים האחרונות היא הפכה למכונית הנמכרת ביותר של היצרן. וכעת מגיע הדור הרביעי של ה-C קלאס שצומח כמעט מכל כיוון כדי לתפוס מרחק מה-CLA ולחזק את נוכחות מרצדס בפלח החשוב הזה. ההבטחה הגדולה שלו היא צעד גדול לכיוון יוקרתי וטכנולוגי מבעבר.

    במרצדס גאים בכך שה-C משתמשת במערכות טכנולוגיות שהוצגו ב-S. אבל מעבר לשפע מערכות הבטיחות המתקדמות שיודעות לשמור על כיוון הרכב והמרחק מהכלי שלפניו, ה-C החדשה מתגאה במתלה קדמי רב-חיבורי חדש, אפשרות שילוב קפיצי אוויר (הראשונה בקטגוריה), ושימוש נרחב באלומיניום (כמעט 50 אחוזים מהמרכב) שהביא להפחתה במשקל.

    ה-C מגיעה אלינו עם מגוון יחידות הנעה - בנזין, דיזל ואפילו היברידי - כולן מוגדשות (מגדש יחיד בדגמי הבנזין, מגדש-כפול בדגמי הדיזל וההייבריד) וכולן מצוידות בתיבה אוטומטית עם 7 הילוכים.

  • עיצוב ונוכחות

    המראה מתכתב בברור עם ה-S קלאס הגדולה, אבל יש בעיצוב הזה הרבה יותר מסתם מחווה. למעשה ה-C היא מסוג המכונית שכמעט בכל מבט מגלים בהן עוד חלק נאה ופרט מעניין. זה מתחיל בפרופורציות המיוחדות עם חרטום מאוד ארוך ואחוריים קצרים שבאים להדגיש את העובדה שמדובר במכונית עם הנעה אחורית. משם זה ממשיך לקווי הדופן המפוסלים. זה מסתיים בחזית שמציעה בחירה בין מראה ספורטיבי ואגרסיבי יותר לקלאסי. ובכל מקרה, יש לה המון נוכחות.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים נאה ומעניק תחושה יוקרתית באמצעות מושבי עור בהירים, דשבורד שחור ונגיעות כסופות בדלתות ובמרכז. בקונסולה המרכזית תמצאו מסך "7 ומסך נוסף ("5.5) בלוח המחוונים ואלה מציגים שפע מידע בלתי נגמר ותפעולם נוח.

    הנוסעים מאחור ייהנו מהמיזוג אבל קצת פחות מהמושב שהוא מעט נמוך וקצר מהרצוי. מרווחי הראש והברכיים טובים, אך המקום לכפות הרגליים מוגבל במקצת, ולנוסע במרכז לא יהיה הרבה מקום בגלל מנהרת ההינע הגדולה. תא המטען מציע נפח קטן יותר בגרסה ההיברידית אבל הוא מספק בשימוש יום–יומי.

     

  • מנוע וביצועים

    ל–350e ההיברידית מנוע בנזין מוגדש בנפח 2.0 ליטר וזה מספק 208 כ"ס ו–35.6 קג"מ, לצידו מנוע חשמלי המספק 80 כ"ס ו–34.7 קג"מ - ושניהם מייצרים יחד 279 כ"ס ו–61.1 קג"מ. לשילוב החשמלי יש מחיר גם בנתון המשקל שהוא כ–300 ק"ג יותר מגרסת הבנזין המקבילה, וזה הרבה. במבחן המחשב דיווח על טווח חשמלי של 30 ק"מ, ואלה הספיקו בפועל ל–22 ק"מ. נתון נאה

    מי שרוצה להעיר את האורווה צריך לבחור במצב 'ספורט; או אז תגובת תיבת ההילוכים משתפרת וכל יחידת ההנעה דרוכה יותר, התאוצות טובות והחלטיות יותר.

    צריכת הדלק בשיוט עמדה על 16.3 ק"מ/ל', ובימי המבחן המהירים נרשם ממוצע של 10.7 ק"מ/ל'. בתוואי בית–עבודה, עם טעינה כל בוקר, תקבלו ממוצע הרבה יותר טוב בזכות נסיעת של כ–20 ק"מ בכוח החשמל. במקרה שלנו למשל, עברנו כ–25 ק"מ, בממוצע של 52.6 ק"מ/ל'.

     

  • נוחות והתנהגות

    ה-350e חריגה במשפחת ה-C קלאס בכך שהיא מציעה מתלי אוויר באופן תקני. היתרון שהם מעניקים מוחשי - במצב 'נוחות' המתלים רכים בפעולתם ומתמודדים היטב עם מרבית השיבושים. המכונית נוחה גם מחוץ לעיר, אבל היא מעט רכה על גלי אספלט - ואם זה מפריע לכם, הפתרון נמצא במצבי הספורט המקשיחים את המתלים. רעשי הרוח מורגשים כבר במהירות שיוט.

    כאשר הכביש מתחיל להתפתל צריך לעבור לאחד ממצבי הספורט. ההגה מקבל עוד משקל, וה–C קלאס מגלה פתאום עניין שלא היה לה קודם בכביש המפותל. עם זאת, ה–C ההיברידית לא אוהבת קצב באמת גבוה; הצמיגים האחוריים שמחים לאבד אחיזה בלחיצה חזקה על הגז, היא מייצרת קצת תת–היגוי, בפיתולים הבלמים לא מעניקים את התחושה הנדרשת - ותמיד מרגישים את המשקל הגבוה. גם הבלמים יוצרים תחושה מוזרה בנהיגה יום–יומית (כמו בהרבה היברידיות) וצריך להתרגל אליהם.

     

  • תמורה למחיר

    מרצדס C קלאס 2017 היא המכונית היקרה ביותר בקטגוריה, ובפער ניכר, והמתחרות מציעות גרסאות כניסה זולות משמעותית. פער המחיר אינו מוצדק והתמורה נפגעת מכך.

  • חדש בדגם

    אין עדכונים בשנת המודל 2017.

  • סיכום

    מרצדס C קלאס 2017 בגרסת 350e היא הוורסיה הטובה ביותר בהיצע הלא–ספורטיבי של ה–C קלאס. היא מרשימה ביכולת גבוהה, נוחות נסיעה טובה, רמת אבזור נדיבה וצריכת דלק מצוינת. למעשה אין לה חסרונות משמעותיים, למעט העובדה שכמו כל גרסאות ה–C קלאס, היא יקרה מהמתחרות.

מרצדס C קלאס 2017 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך מרצדס C קלאס?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מרצדס C קלאס צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

7
מרצדס C קלאס צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
13.2 9.8 16.1 10.7 15
15.9 12.2 19.2 12.9 10
18.5 14.7 21.7 15.0 6
18.5 14.7 21.7 15.0 6
18.7 14.7 22.7 15.1 10
18.7 14.7 22.7 15.1 10
41.6 טרם נבחן טרם נבחן 35.3 2
5
15.0