פיג'ו 208 2021 - אוטו

פיג'ו 208 2021 יד שניה

פיג'ו 208 2021 יד שניה

קטגוריה: סופרמיני
גירסה מומלצת:
18.8 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2020

פיג'ו 208 2021 יתרונות וחסרונות

יתרונות ביצועים, עיצוב, סביבת נהג מרשימה, צריכת דלק, אבזור, התנהגות כביש מהנה
חסרונות מרחב לנוסעים מאחור, תא מטען, רעשי כביש, מחיר
בשורה התחתונה לביאה אמיתית

פיג'ו 208 2021 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    שושלת הסופרמיני של פיג׳ו החלה בתחילת שנות השמונים עם ה-205 האגדית. בסוף שנות התשעים הוחלפה ב-206, הממשיכה 207 הושקה ב-2006 ה-208 ב-2012. בתחילת 2019 נחנך הדור השני של 208 וזה משווק בישראל משלהי 2020.

    דגם זה הוא ראשון בישראל שהוצג גם בגרסה כל-חשמלית, והוא מתבסס על פלטפורמה חדשה לגמרי המיועדת הן למנועי בעירה פנימית והן להנעה חשמלית. פלטפורמה זו משרתת גם את רכב הפנאי הקטן של פיג'ו, 2008, וגם את הסופרמיני של אופל, קורסה.

    ה-208 הושקה תחילה בגרסה החזקה שלה: מנוע הטורבו-בנזין 1.2 ליטר 3 צילינדרים בגרסתו החדשה המייצר 130 כ"ס ו-23.4 קג, משודך לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים.

    גרסה זו מוצעת בשתי רמות גימור: 'פרמיום S', שמציעה מפרט בטיחות נאה עם בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב ושמירת הרכב במרכזו, כמ גם בקרת שיוט אדפטיבית; ברשימת האבזור נמצאים חישוקי "16, תאורת לד, מפתח חכם, מחוונים מוקרנים, מולטימדיה עם צג "7, טעינה אלחוטית ועוד.

    רמת הגימור השנייה, 'GT ליין', מציעה בנוסף בתחום הבטיחות ניטור שטחים מתים, ועמעום אורות אוטומטי. במפרט האבזור גם פריטי עיצוב ספורטיביים מחוץ לרכב ובתוכו, חישוקי "17, תאורת לד חכמה וחיישני חניה קדמיים; ברמת גימור זו ניתן לקבל גם גג זכוכית פנורמי בתוספת תשלום.

    לצד גרסת הבנזין הוצגה גם גרסה חשמלית, עם מנוע המייצר 136 כ"ס ו-26.5 קג"מ.

    לסוללה אנרגיה של 50 קוט"ש, לטווח של 339 ק"מ. טעינה ביתית מלאה תימשך בין 16 שעות בחיבור לעמדה פשוטה ביותר ועד ל-5 שעות בעמדה תלת-פאזית. בעמדה מהירה ניתן להגיע ל-80% טעינה בחצי שעה.

    גרסה זו תוצע רק ברמת גימור 'פרמיום S', ולמעט פרטים קוסמטיים קטנים היא כמעט זהה לגרסת הבנזין הרגילה.

  • עיצוב ונוכחות

    ה-208 הזו, בניגוד לקודמתה האנונימית, מתגאה בעיצוב מודרני ובולט. תאורת הלד הניצבת, המציגה מוטיב של ניבי אריה, מחברת את החזית לסמל של היצרן, המתנוסס במרכזה של השבכה המאוד גדולה והמושחרת לחלוטין. התוצאה לא פחות מנהדרת.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג מבוססת על i-קוקפיט – אותו מבנה הכולל הגה קטן יחסית הממוקם מתחת ללוח המחוונים. לדשבורד חומרים רכים בחלקו העליון וגם בחלקו האמצעי, בטקסטורה של סיבי פחמן; לוח המחוונים מוקרן בתלת-ממד, והמידע כתוב בעברית; מסך המולטימדיה זקור בחלקו העליון של הדשבורד, ותחתיו פסנתר מתגים. מערכת המולטימדיה קצת איטית והרזולוציה שלה לא מאוד מרשימה. גודל המסך סביר-מינוס ואיכות התמונה ממצלמת הנסיעה לאחור לא ממש מרשימה.

    תנוחת הנהיגה טובה, הראות החוצה מעט פחות; המושבים נוחים מאוד אך מעט צפוף לפנים – הן לברך ימין של הנהג, הן לרגל שמאל של הנוסע.

    אם יש חיסרון מוחשי לפיג׳ו 208 2021 הרי זה המרחב מאחור. הכניסה והיציאה אינן נוחות בגלל מפתח דלת קטן מדי, מרווחי הברכיים בינוניים ומרווח הראש לגבוהים פחות מכך.

    גם תא המטען קטן, עם נפח של 311 ליטר בלבד.

     

  • מנוע וביצועים

    יחידת הכוח מוכרת משלל דגמי PSA: מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר מייצר 130 כ"ס ו-23.4 קג"מ, ואליו משודכת תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים. בפועל, התאוצה מרשימה הן ביציאה מהמקום ובמהירות בין-עירונית היא מרשימה לא פחות, ועקיפות נעשות בקלות, גם תחת עומס. עם זאת, התאוצה מוגשת באופן לינארי ואינה מרגשת. חבל רק שפעולת הדימום/התנעה אינה נעימה. בסיומו של מבחן עמדה צריכת הדלק על 13.5 ק"מ/ל'.

  • נוחות והתנהגות

    כיול המתלים נוקשה יחסית – כנדרש ב-GT ליין' הנבחנת, שהיא גרסה בכיול חצי-ספורטיבי. גם דופן הצמיג הנמוכה יחסית (205/45-17) אינה מועילה. עם זאת נוחות הנסיעה טובה הודות לשיכוך טוב של הבולמים. בכביש הבין-עירוני נוחות הנסיעה טובה יותר, וה-208 מסתדרת היטב גם עם גלי כביש. רעשי הרוח סבירים, אך שאון הצמיגים הרחבים נשמע היטב.

    היכולת הדינמית של פיג׳ו 208 2021 מצוינת; היא נכנסת בדיוק ובהתמסרות לתוך הפנייה וכך גם יוצאת ממנה, משקל ההגה נכון במצב 'ספורט' וכמעט אין לו שטח מת. היא אפילו, רחמנא ליצלן, מהנה לנהיגה כמו שסופרמיני צריכה להיות.

     

  • תמורה למחיר

    ה-208 היא סופרמיני הממוצבת בפסגת הקטגוריה מבחינת מחיר, אך היא מעניקה תמורה ראויה מאוד לתג הגבוה.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2021 הגרסה הנמכרת הייתה פרימיום S 1.2 ליטר טורבו עם כ-650 יחידות.

    אחריה גרסת אקטיב 1.2 ליטר טורבו עם כ-100 יחידות.

     

  • מה חדש בפיג'ו 208 2021

    לקראת סוף 2021 הופסק השיווק של גרסאות 1.2 ל' טורבו ברמת גימור GT Line ושל הגרסה החשמלית 7.4 ק"ו, במקומן משווקות גרסת 1.2 ל' טורבו ברמת גימור GT וגרסה חשמלית 11 ק"ו.

    בנובמבר 2021 מחיר ה-208 החשמלית ירד בכ-6,000 שקלים ל-150,000 שקלים.

     

  • סיכום

    מהטובות ביותר בקבוצה - ויש לזה מחיר.

פיג'ו 208 2021 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג פיג'ו 208
פיג'ו 208 גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1199
130
1,240
-
1199
130
1,333
-
1199
130
לקבלת הצעה
-
1199
130
1,200
-
פיג'ו 208 גרסאות חשמליות טווח נסיעה כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
339 ק"מ (WLTP)
136
לקבלת הצעה
-
339 ק"מ (WLTP)
136
1,626
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים פיג'ו 208

ברשותך פיג'ו 208?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5