סיאט אטקה - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / הנדסת אנוש טובה, שקטה ביותר מחוץ לעיר, מנוע וביצועים, אבזור בטיחות (ברמת הגימור המומלצת).

חסרונות / עיצוב שבלוני, נוחות נסיעה במהירות נמוכה גם מחוץ לעיר, מוגבלת בשטח גם ביחס לקטגוריה, אחריות לשנתיים.

בשורה התחתונה / יתרון המנוע בפנאי קומפקטי במחיר המדובר.

סיאט אטקה חוות דעת

  • רקע כללי

    סיאט אטקה הינו רכב הפנאי הראשון של היצרנית הספרדייה. הדגם נחשף בתחילת 2016 במטרה להתחרות בפלח רכבי הפנאי הקומפקטיים, בסגנון פיג'ו 3008 וקיה ספורטאז'. מתוך מגוון מערכות ההנעה איתן מוצע הרכב בחו"ל, בישראל מוצע הדגם רק בווריאציה אחת - מנוע טורבו בנזין 1.4 ל' טורבו (מגדש יחיד) עם 150 כ"ס, תיבה רובוטית דו-מצמדית (7 היל') והנעה קדמית. האטקה נבחן במבחני הריסוק וקיבל את הציון המרבי, בין השאר כשהוא מצויד במערכת בלימה אוטונומית - מערכת איתה מוצע הדגם בישראל באופן תקני, כך שהציון תקף גם אצלנו. האטקה הגיע לישראל בדצמבר 2016.

  • עיצוב ונוכחות

    האטקה נראה כמו ליאון מוגבהת - הוא נאה, אך הופעתו לא מספיק בולטת.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים בגרסאות הבסיס של האטקה פשוט למראה, אך האבזור טוב והתפעול נוח. מרווח הפנים מספק לארבעה מבוגרים. תא המטען גדול ונוח לשימוש.

  • מנוע וביצועים יחידת ההנעה מוצלחת - חזקה וחסכונית (13.5 ק"מ לליטר בממוצע המבחן). כרגיל במערכות הנעה מבוססת מנוע מוגדש ותיבה רובוטית, בתנועה איטית/ פקוקה, האטקה יהיה פחות נעים.
  • נוחות והתנהגות בידוד הרעשים טוב מהמקובל בקטגוריה, ונוחות הנסיעה בהחלט סבירה - על אף כיול מתלים נוקשה יחסית. המתלים מציעים ריסון טוב, והם מסייעים להתנהגות כביש טובה, בעוד שמשקל ההגה פוגם בה.
  • תמורה למחיר האטקה מציע תמורה טובה לכסף, הודות לביצועים הטובים ולאבזור העשיר. יחד עם זאת, ישנן שנתיים אחריות בלבד.
  • סיכום חבילה טובה ומאוזנת ותחרותית. העיצוב - במיוחד מבפנים - פושר, וחבל.

כתבות הקשורות לדגם

למי שרוצה לחקור לעומק

סיאט אטקה גרסאות נפח מנוע כוח סוס ליסינג פרטי מחיר קטלוג יבואן
1395
150
137,000
1395
150
143,000
1395
150
162,000
1395
150
182,000

באפשרוך לבחור עד 3 דגמים

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך סיאט אטקה?

ציון משוכלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים סיאט אטקה

סיאט אטקה צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

4
סיאט אטקה צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
18.5 15.6 20.4 15.0 9
18.5 15.6 20.4 15.0 9
18.5 15.6 20.4 15.0 9
18.5 15.6 20.4 15.0 9
5
15.0