סיאט אטקה 2017 - אוטו

סיאט אטקה 2017 יד שניה

סיאט אטקה 2017 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח בינוני
גירסה מומלצת:
18.5 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2017

סיאט אטקה 2017 יתרונות וחסרונות

יתרונות הנדסת אנוש טובה, שקטה ביותר מחוץ לעיר, מנוע וביצועים, אבזור בטיחות (ברמת הגימור המומלצת).
חסרונות עיצוב שבלוני, נוחות נסיעה במהירות נמוכה גם מחוץ לעיר, מוגבלת בשטח גם ביחס לקטגוריה, אחריות לשנתיים.
בשורה התחתונה תמורה טובה

סיאט אטקה 2017 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    לראשונה בתולדותיה הציגה סיאט ב-2016 רכב פנאי – בשם אטקה. כמקובל אצל היצרנית הספרדייה, הדגם נקרא על שם ישוב בספרד, והינו רכב פנאי בגודל קומפקטי - הקטגוריה הנמכרת ביותר באירופה, כמו גם בישראל. עם זאת, הוא מעט קטן מהמקובל בסגמנט.

    מתוך מגוון מערכות ההנעה איתן מוצע הרכב בחו"ל, בישראל מוצע הדגם רק בווריאציה אחת - מנוע טורבו בנזין 1.4 ל' טורבו (מגדש יחיד) המפיק 150 כ״ס. ההנעה קדמית בלבד והתיבה רובוטית דו-מצמדית עם שבעה הילוכים.

    סיאט אטקה 2017 הוצע בארץ בארבע רמות גימור, שהינן הגבוהות יותר בהיצע של סיאט: 'סטייל', 'סטייל+', 'אקסלנס' ו׳אקסלנס+', ולכולן מערכת בלימה אוטונומית, חיישני חנייה אחוריים עם תצוגה, בלם יד חשמלי ובקרת שיוט.

    רמת גימור סטייל הוצעה עם שבע כריות אוויר, חישוקי "17, מערך מולטימדיה מקורי עם צג מגע "5, בלוטות', בקרת אקלים וחיישני תאורה.

    רמת סטייל פלוס צוידה בהתרעה על רכב חוצה מאחור, מערכת לזיהוי שטחים מתים, בלימה אוטונומית אחורית ומערך מולטימדיה מתקדם יותר עם ממשק אפל קארפליי וצג גדול יותר ("8).

    רמת גימור אקסלנס שתעלה הוסיפה לזה מערכות בטיחות מתקדמות שכוללות ניטור שטחים מתים ומצלמות היקפיות. כמו כן, גרסה זו כוללת זו חישוקי "18, גג נפתח פנורמי, ריפוד משולב אלקנטרה, תאורת לד מלאה, מפתח חכם, בורר מצבי נהיגה ועוד.

    רמת הגימור הבכירה, אקסלנס פלוס, הוסיפה מושב נהג חשמלי, שטיפת פנסים קדמיים, מערכת שמע משופרת וחימום למושבים.

  • עיצוב ונוכחות

    האטקה מזוהה מיד כסיאט, הן מלפנים והן מאחור, בזכות אלמנטים "משפחתיים" ברורים בחרטום ובזנב. אך הבעיה היא שהוא גם נראה יותר מדי כמו לאון מוגבהת, ופחות מדי כמו רכב פנאי. חסרה לעיצוב שלו קצת שריריות או מקוריות שתמשוך תשומת לב.

  • תא נוסעים ומטען

    גם תא הנוסעים הרכב הוא מאוד "סיאט" - לטוב ולרע. לטוב - סידור התא ברור והגיוני, ותפעול מערכת המולטימדיה קל ופשוט. לרע - העיצוב חסר מעוף, והצבעים קודרים בחלק מרמות הגימור.

    ישנו מרווח מספק, הן מלפנים והן מאחור, וארבעה אנשים בגודל ממוצע יוכלו לשבת בנוחות. אך האטקה נמצא בקצה התחתון של טווח הגודל בקטגוריה, וזה מורגש. תא המטע, לעומת זאת, גדול מאוד ובעל מבנה רבוע ושימושי.

     

  • מנוע וביצועים

    יחידת ההנעה המוכרת של הקונצרן, זריזה ויעילה. אחרי השהיה קצרה האופיינית למנועי טורבו ותיבות רובוטיות, האטקה יוצא מהמקום בזריזות רבה, ובהמשך מציע תאוצות ביניים חזקות מהמקובל בגרסאות הבסיס של המתחרים.

    רק בזחילות איטיות (פקקים, חניות) שילוב ההילוכים לא תמיד חלק – עניין כמעט קבוע בתיבות הילוכים מהסוג הזה. ההילוך השביעי ארוך, ומאפשר לשייט במאה קמ"ש ב-2000 סל"ד, ובשיוט רגוע המנוע יודע לנתק שני צילינדרים ולעבוד על שניים בלבד. התוצאה היא צריכת דלק טובה מאוד בנסיעה רגועה.

     

  • נוחות והתנהגות

    האטקה מרשים מהרגע הראשון בשקט בתא הנוסעים. המנוע חרישי ובידוד רעשי הכביש טוב מאוד. רק במהירות בין עירונית מתחילים להופיע רעשי רוח. המתלים מפגינים נוקשות בסיסית, וזה בולט במיוחד במהירות בין עירונית. אך בסך הכל הנוחות סבירה.

    בכביש המפותל, האטקה מעניק תחושה קלילה וזריזה, בלי הכבדות והסרבול שבדרך כלל מגיעים עם הגובה ברכבי הפנאי. רמת האחיזה טובה וההתנהגות לינארית, צפויה ובטוחה. חבל רק שההגה קליל סביב המרכז וכמעט נטול מרכוז, והתחושה מלאכותית מאוד.

     

  • תמורה למחיר

    סיאט אטקה 2017 מציע תמורה טובה לכסף, הודות לביצועים הטובים ולאבזור העשיר. יחד עם זאת, ישנן שנתיים אחריות בלבד.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2017 הגרסה הנמכרת הייתה סטייל פלוס 1.4 ליטר טורבו עם כ-550 יחידות.

    אחריה גרסת אקסלנס 1.4 ליטר טורבו עם כ-300 יחידות.

  • מה חדש בסיאט אטקה 2017

    השקת הדגם בארץ, עם יחידת כוח אחת וארבע רמות גימור.

  • סיכום

    סיאט הצטרפה למגרש הפנאי באיחור, אך ניכר שעשתה שיעורי בית. האטקה מתוכנן היטב ומציע ביצועים טובים, צריכת דלק נמוכה, התנהלות קלילה ואבזור נאה. אך דווקא תחום העיצוב, בו סיאט חזקה באופן מסורתי, הוא החלק החלש בחבילה הפעם.

סיאט אטקה 2017 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג סיאט אטקה
סיאט אטקה גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1395
150
1,006
-
1395
150
1,046
-
1395
150
1,169
-
1395
150
1,310
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים סיאט אטקה

ציון ותגובת גולשים

ברשותך סיאט אטקה?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

3
  • האוטו שלי

    סיאט אטקה 1.4 ל' טורבו, אוט', Style
    מודל: 2017 - 2017

    תאריך: 04.06.2019

    תוכן ריק

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 14 ק״מ לליטר

  • האוטו שלי

    סיאט אטקה 1.4 ל' טורבו, אוט', Style
    מודל: 2017 - 2017

    תאריך: 20.08.2020

    תוכן ריק

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: ק״מ לליטר

  • האוטו שלי

    סיאט אטקה 1.4 ל' טורבו, אוט', Style
    מודל: 2017 - 2017

    תאריך: 19.07.2021

    תוכן ריק

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 1

    צריכת דלק ממוצעת: 14.5 ק״מ לליטר

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5