סיאט איביזה 2018 יד שניה

סיאט איביזה 2018 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    שנת 2018 היתה שנת המכירות המלאה הראשונה של איביזה החדשה (דור חמישי). הצפיות היו גבוהות, אבל התחרות העזה בתחום, וההתחזקות של קרוסאוברים קטנים הובילו לכך שאת השנה איביזה סיימה רק במקום השלישי בטבלת המסירות (עם 3837 מסירות) ובירידה (של כמעט 25%) ביחס למכירות הדור הקודם. כדי להתחבר יותר לקהל הצעיר המתאים לתדמית של סיאט, החלה היבואנית במכירת רמת גימור מיוחדת רק באמצעות האינטרנט. הרמה נקראת 'אקסלנס', היא עשירה מרמת 'רפרנס' הבסיסית ומוצעת רק עם מנוע 1.0 ליטר ותיבה דו-מצמדית. איביזה הזו והיא הראשונה בקבוצת פולקסווגן להתבסס על פלטפורמת MQB-0 – הגרסה המוקטנת ל־MBQ המודולרית של הקונצרן. הפלטפורמה החדשה מאפשרת לה להציע ממדים מהגדולים בקטגוריה. היצע יחידות ההנעה כולל מנוע 1.0 ל' טורבו (3 ציל') בשידוך לתיבה אוטומטית רובוטית כפולת מצמד (7 הילוכים) או ידנית (5 הילוכים), בעלי הספק של 95-115 כ"ס. בשונה מבעבר לא תיוצר גרסת קופרה ואת מקומה תתפוס גרסה מחוזקת בשם "איוו", עם מנוע 1.5 ל' טורבו (4 ציל'), 150 כ"ס ותיבה ידנית (6 היל').
  • עיצוב ונוכחות

    הקו הכללי מזכיר את הלאון ואת הדור היוצא, אבל כולל יותר משחקי נפח במכסה המנוע ובעיקר בדפנות. התוצאה היא אחת המכוניות היפות בסגמנט.
  • תא נוסעים ומטען

    עיצוב סביבת הנהג מאופיין בקווים אופקיים אשר מעצימים את תחושת המרחב. זו קיימת ממילא בשל הממדים הגדולים. החומרים הנוקשים פוגמים מעט באווירה הכללית, מנגד מסך המולטימדיה הגדול ("8) ברמות הגימור הגבוהות מאוד מוסיף.
  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-1.0 ל' החזק (115 כ"ס) מרגיש תוסס, ועל אף שהצליל מעט קולני, הטון שהוא משדר ספורטיבי. תיבת ה-7 הילוכים הרובוטית (דו-מצמדית) נעימה כשמנגנון דימום/התנעה פעלתן מדי, ובמקרים מסוימים ממש מפריע ביציאה מרמזור. מנוע ה-1.5 ל' מרגיש חזק בברור.
  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      21.2 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      17.2 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      40 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      4
  • נוחות והתנהגות

    הכיול הנוקשה של המתלים יחד עם בידוד רעשים בינוני יוצרים איכות נסיעה סבירה. התנהגות הכביש טובה והיכולות גבוהות גם אם לא ספורטיביות. לגרסת "איוו" מתלים אדפטיביים שמשפרים את נוחות הנסיעה וגם מחדדים את היכולות הדינמיות, אבל לא הופכים את האיביזה למהנה לנהיגה.
  • תמורה למחיר

    לקהל צעיר שמחפש סופרמיני תוססת, חסכונית, עם תא נוסעים מרווח ואיכותי, איביזה מציעה חבילה טובה. יש לתת את הדעת לכך שהיא נמכרת עם שנתיים אחריות.
  • פילוח מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2018 הגרסה הנמכרת הייתה סטייל 1 ליטר טורבו עם כ-1300 יחידות. אחריה גרסת FR 1 ליטר טורבו עם כ-1200 יחידות.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    אחת המתמודדות הטובות בקבוצה עם חבילה מאוזנת.

סיאט איביזה מחירון וגרסאות

סיאט איביזה השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • `
    סיאט איביזה
    סיאט איביזה 1.0 ל' טורבו, אוט', Reference
    הספק כוח סוס 115

חוות דעת גולשים על סיאט איביזה

4.9/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (7)

הנאת נהיגה

4.9

עלויות תחזוקה

4.1

נוחות השימוש ואבזור

4.9

מרווח ישיבה

4.7

תא המטען

4.6

יש לכם סיאט איביזה? כתבו חוות דעת

סיאט ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.