סקודה קארוק - אוטו

סקודה קארוק מידע כללי

סקודה קארוק יתרונות וחסרונות

יתרונות / תא מטען, נוחות, יחידות הנעה.

חסרונות / התנהגות, עיצוב פשוט.

בשורה התחתונה / מתחרה ראוי בסגמנט.

סקודה קארוק 2022 חוות דעת

  • רקע כללי

    סקודה קארוק הוא רכב הפנאי הקומפקטי (C-SUV) הראשון של היצרנית, יורשו של יטי שהיה קטן ממנו. הוא מבוסס על פלטפורמת MQB של פולקסווגן אותה הוא חולק עם טיגואן ואטקה. הדגם נחשף לראשונה בשנת 2017, כאשר בשנת 2021 הוכרזה מתיחת פנים.

    בעבר שווק הקארוק בישראל עם מגוון רחב של מנועי דיזל (1.6-2.0 ל') ובנזין (1.0-1.5 ל') אך כיום מוצע הדגם בישראל עם יחידת הנעה אחת: מנוע 1.5 ל', טורבו-בנזין, 150 כ"ס המשודך לתיבה רובוטית דו-מצמדית עם שבעה הילוכים.

    סקודה קארוק נבדק ע"י יורו NCAP בשנת 2017 וזכה בחמישה כוכבי בטיחות.

    קארוק משווק בישראל משנת 2018.

  • עיצוב ונוכחות

    הקארוק נראה דומה מאוד לאחיו הגדול קודיאק, רק קצת יותר בקטן. הצלעות האנכיות של השבכה הקדמית, פנסי הערפל הגבוהים ועוד.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג של קארוק מעוצבת באופן פשוט ולא מתחכם. זה אולי פחות מרשים למראה, אבל מייצר הנדסת אנוש טובה מאוד. בנוסף, שפע גדול של תאי אחסון הופכים אותו לשימושי למדי.

    המרחב מלפנים מספק, מושב הנהג ראוי ותנוחת הנהיגהגבוהה משל משפחתית אך נמוכה ביחס למרבית המתחרים.

    בשורה השניה המרחב לנוסעים טוב למדי, הראות החוצה טובה ויש פתחי מיזוג.

    תא המטען גדול ושימושי.

     

  • מנוע וביצועים

    נוע ה-1.5 ל' (150 כ"ס) מספק ביצועים טובים מאוד בכל תנאי הדרך. למעט תגובה איטית יחסית של תיבת ההילוכים הביצועים מרשימים ביחס למקובל ולנתונים.

    צריכת הדלק טובה ביחס לביצועים ובכלל: 12.4 ק"מ לליטר במבחן דרכים.

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה טובה לרוב, זאת בזכות כיול מתלים רך המאפשר לטפל בפגעי האספלט הישראלי. מעבר על שברים ושיבושים גדולים עלול לגרור נדנוד מיותר. אותו מחסור בריסון בולט גם בכביש גלי בין-עירוני.

    בידוד הרעשים ראוי.

    התנהגות הכביש, למרות הכיול הרך, נוטה לצד הבטוח.

     

  • תמורה למחיר

    גילו של קארוק ניכר, שווה לחכות למתיחת הפנים שתשפר את התמורה.

     

  • מה חדש בסקודה קארוק 2022

    בשנת 2021 קארוק זכה למערכת מולטימדיה עדכנית עם מסכים בגודל 8-9.2 אינץ' בהתאם לרמת הגימור. בנוסף שקעי ה-USB הוחלפו לסוג C. קצת מוקדם יותר סקודה הורידה את לוגו החברה והחליפה אותו בכיתוב השם לרוחב תא המטען.

    בדצמבר 2021 הוכרזה מתיחת פנים ראשונה של קארוק, זו כוללת עדכונים קלים אך מורגשים לעיצוב החיצוני וצבע מרכב חדש (כתום). בסקודה טוענים שהשינויים הובילו גם לשיפור במקדם הגרר.

    בסביבת הנהג ההופעה דומה אך יש שיפור בחומרים, לוח מחוונים דיגיטלי מוצע כסטנדרט (8-10.25 אינץ') וישנה תאורת אווירה עשירה מבעבר. בנוסף, מערך הבטיחות שודרג לדור החדש והעדכני של היצרנית.

    היצע המנועים ללא שינוי משמעותי.

     

  • סיכום

    חבילה פרקטית ראויה.

סקודה קארוק גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג סקודה קארוק
סקודה קארוק גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
1498
150
1,035
153,990
1498
150
1,102
163,990
1498
150
1,217
180,990
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך סקודה קארוק?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים סקודה קארוק

סקודה קארוק צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

3
סקודה קארוק צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
14.9 12.1 טרם נבחן 12.1 10
14.9 12.1 טרם נבחן 12.1 11
15.1 12.3 טרם נבחן 12.3 10
7
12.1 ק"מ/ל