סקודה קארוק 2020 יד שניה

סקודה קארוק 2020 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    סקודה קארוק הגיע לישראל במאי 2018, עבר דלדול גרסאות מנוע ב-2019 ונותר בגרסה אחת שהמשיכה גם לתוך 2020 ללא שינוי, פרט לשני עדכונים ברמות הגימור, בבסיסית ובגבוהה. רמת הגימור הבסיסית, 'אמבישן' מקבלת את אותה מערכת מולטימדיה בגודל "8 כמו בשתי הרמות האחרות ("6.5 לפני כן). רמת הגימור הגבוהה הוחלפה וכעת נקראת 'פרימיום' במקום רמת 'אקסקלוסיב'. הרמה החדשה פחות מאובזרת מקודמתה ומחסירה ריפודי עור ומערכת שמע משוכללת יותר עם 10 רמקולים. קארוק החליף את סקודה 'ייטי', ומבוסס על פלטפורמת MQB שמשמשת שפע כלי פנאי בקבוצת פולקסווגן. הוא חולק בסיס גלגלים, מכלולים ופס ייצור עם אחיו, סיאט אטקה, ומבחינת מידות הם כמעט זהים. בתחילת הדרך השניים הציעו בישראל מנועים שונים, אבל מאמצע 2019 הם גם משווקים בארץ עם אותו מנוע. בתחילת הדרך קארוק הוצע בישראל במבחר גרסאות מנוע כולל דיזל ובנזין. באמצע 2019 צומצם ההיצע ונותר מנוע אחד: 1.5 ל' טורבו-בנזין, 150 כ"ס בשילוב לתיבה אוטומטית דו-מצמדית (7 היל') והנעה קדמית. כמו בעבר, גרסה זו משווקת בשלוש רמות גימור. מפרט הבטיחות התקני לא השתנה וכולל מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות שמזכות אותו בדירוג הבטיחות המרבי של יורו NCAP.
  • עיצוב ונוכחות

    קל לראות לאיזו משפחה הוא שייך, גם בגלל שבכה קדמית עם צלעות אנכיות, רביעיית הפנסים הקדמיים ועוד. המופע של סקודה קארוק 2020 פשוט וללא גימיקים.
  • תא נוסעים ומטען

    השמרנות מובילה גם את עיצוב הפנים, עם סביבת נהג סולידית (מדי?). הנדסת האנוש הטובה, ואיכות החומרים טובה לרוב (להוציא דיפוני הדלתות הפשוטים). ברמת הגימור הבסיסית מסך מולטימדיה "6.5 קטן מהמקובל ("8 בשאר רמות הגימור). חלל הפנים גדול ודומה למתחרים וכך גם תא המטען. תנוחת הישיבה פחות פנאי גבוהה.
  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-1.5 ל' מספק ביצועים מעולים, ותיבת ההילוכים הנמרצת, עוזרת למנוע למצות את הפוטנציאל המצוין. צריכת הדלק טובה מהממוצע בסגמנט.
  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      18.1 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      14.7 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      50 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      11
  • נוחות והתנהגות

    כיול רך של המתלים מאפשרים לקארוק להסתדר עם פגמים קלים, אך מקשים עליו בשיבושים גדולים. בנוסף חוסר בריסון המתלים מורגש כשהתוצאה היא נדנוד יתר על רצף שיבושים. חסר בידוד ברעשי הרוח והכביש. ההתנהגות צפויה אך אותו חוסר ריסון אינו מעודד לנהיגה מהירה.
  • תמורה למחיר

    גם אם יש טובים ממנו בקטגוריה, סה"כ סקודה קארוק 2020 מציע חבילה טובה בשתי רמות הגימור הגבוהות.
  • פילוח מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2020 הגרסה הנמכרת הייתה פרימיום 1.5 ליטר טורבו עם כ-1500 יחידות. אחריה גרסת אמבישן 1.5 ליטר טורבו עם כ-1200 יחידות.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    רכב פנאי שמרני, יעיל ושימושי.

סקודה קארוק מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

סקודה קארוק השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • `
    סקודה קארוק
    סקודה קארוק 1.5 ל' טורבו, אוט', Ambition
    הספק כוח סוס 150

חוות דעת גולשים על סקודה קארוק

5/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (7)

הנאת נהיגה

4.9

עלויות תחזוקה

3.6

נוחות השימוש ואבזור

5

מרווח ישיבה

4.7

תא המטען

4.6

יש לכם סקודה קארוק? כתבו חוות דעת

סקודה ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.