טויוטה C-HR 2019 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / עיצוב חוץ וסביבת נהג ייחודיי ומקורי, נוחות נסיעה טובה, הנעה היברידית חסכנית, אבזור נחות, אבזור בטיחות.

חסרונות / מרחב מאחור מעט קלסטרופובי, תא מטען קטן מאוד, הנדסת אנוש, מנוע חלש, רעשי כביש ורוח.

בשורה התחתונה / רכב פנאי מעוצב ומאובזר היטב.

טויוטה C-HR 2019 חוות דעת

  • רקע כללי

    לטויוטה כבר יש קלף חזק בתחום רכבי הפנאי הקומפקטיים עם ראב4 – רכב הפנאי הראשון בעולם (1994). אבל הוא ממוקם בקצה העליון של סקלת הממדים (וגם המחיר), ולכן טויוטה המציאה את C-HR. שמו שמורכב מראשי התיבות של Coupe - High Rider, ולישראל הגיע בינואר 2017 בשתי גרסאות מנוע ובשתי רמות גימור, כשרמת גימור שלישית מופיע לפרק זמן קצוב.

    בשנת 2019 נערכו בדגם מספר שינויים. בינואר מתרחשים שלושה שינויים: 1. שיווק גרסת הטורבו-בנזין הופסק בשל ביקוש נמוך, ומנקודה זו הרכב זמין רק בגרסה ההיברידית. 2. תא המטען גדל, מאחר והיבואנית החליטה לוותר על גלגל חמישי ולהחליפו בערכת ניפוח. שינוי זה חוסך משקל ומוסיף 80 ל' לנפח תא המטען – כעת 377 ל'. לקוח שירצה גלגל חלופי יוכל לקבל. 3. מערכת המולטימדיה המקורים עוברת שידרוג וכעת כולל גם את אפליקציית WAZE, ונוספת אפשרות לטעינה אלחוטית לטלפון חכם.

    באפריל חוזרת רמת הגימור הבכירה 'C-ONCEPT'. בעבר היא הוסיפה ריפודי עור, אבל כעת היא מתרחבת ומציעה גם ניטור שטחים מתים מהצד ומאחור (לראשונה בדגם), וגם כוללת גג שחור כמו ברמת הגימור האמצעית (C-HIC). הרמה החדשה מוצעת לצד שתי הרמות שגם היו קודם: 'סיטי' (C-HIC) ו'שיק' (C-HIC). לפירוט תכולת רמות הגימור ראו דפי דגם קודמים.

    הדגם נמכר גם עם מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות, ובמבחני הבטיחות של EuroNCAP קיבל ציון של 5 כוכבים. אולם הציון לא תקף בישראל כיוון שהגרסה שקיבלה את הציון כללה 9 כריות אוויר ובארץ המכונית נמכרת עם 7.

    אין שינוי בהיצע יחידות הכוח בישראל שמשנה זו כולל רק את היברידית עם מנוע בנזין 1.8 ל' (98 כ"ס) ומנוע חשמלי (71 כ"ס), שיחדיו מנפקים 122 כ"ס. זו אותה יחידת כוח שמשרתת את פריוס וקורולה.

  • עיצוב ונוכחות

    בתחום בו ההופעה, הרושם והפוזה הם כה משמעותיים, נראה ש-C-HR מצא את הגביע הקדוש. הקו הזה – שהחל בדגם – ימשיך לאפיין את כל ליין הדגמים של טויוטה.

  • תא נוסעים ומטען

    העיצוב מיוחד, הקווים מקוריים ונאים והחומרים נעימים. אבל הנדסת האנוש לוקה: טווח כיוון מוגבל של ההגה (גם לגובה וגם לעומק) גורר תנוחת נהיגה לא מוצלחת, אין מספיק תאי אחסון וחסרים פתחי אוורור מאחור. מרווח הפנים סביר, אפילו מאחור, אך המקום מרגיש אינטימי, בעיקר מאחור, בגלל החלונות הקטנים והגג המשתפל שגם פוגם בנוחות הכניסה למושב האחורי. תא המטען קטן וקרוב יותר בנפחו לתא מטען של סופרמיני מאשר לזה של קרוסאובר.

  • מנוע וביצועים

    המנוע שקט מאוד, הביצועים סבירים כשאופי הפעולה הרציף של יחידת ההנעה נותנים תחושה איטית מאשר במציאות. צריכת הדלק מעולה ודומה לזו של מתחרים היברידיים או מנועי דיזל.

  • נוחות והתנהגות

    המתלים הרכים של טויוטה C-HR 2019 סופגים טוב מאוד שיבושים קטנים ובינוניים, מעניקים נסיעה חלקה ונעימה. אבל רמת הרעש לא סבירה. רעשי הכביש מאוד נוכחיים וכשהמהירות עולה מצטרפים גם רעשי רוח. התנהגות הכביש טובה מאוד ודומה למכונית נוסעים פרטית.

  • תמורה למחיר

    טויוטה C-HR 2019 מביא משב רוח מרענן לקטגוריה. הוא פחות מוצלח כרכב משפחתי-עיקרי, ומוצלח יותר כ"רכב שני", כשהוא מביא עימו טונות של עיצוב, תחושה עשירה בתא הנוסעים והמון אבזור.

  • סיכום

    רכב פנאי מאוד בולט ושובר שגרה.

טויוטה C-HR 2019 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג טויוטה C-HR

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך טויוטה C-HR?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

טויוטה C-HR צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

5
טויוטה C-HR צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
19.6 13.7 19.6 15.9 10
26.3 29.4 25.0 22.3 2
26.3 29.4 25.0 22.3 2
26.3 29.4 25.0 22.3 2
26.3 29.4 25.0 22.3 2
4
22.3