דגמי 2016 החדשים – כל המכוניות שיגיעו בשנה הבאה לישראל / חלק ג' - אוטו

דגמי 2016 החדשים – כל המכוניות שיגיעו בשנה הבאה לישראל / חלק ג'

ממכונית מיני ידנית ועד מכונית-על - אלו המכוניות שנמצאות ממש מעבר לפינה – ויגיעו אלינו במהלך 2016 / חלק ג' (אחרון) - מפורד ועד שברולט

במהלך 2016 עתידים להגיע לישראל שלל דגמים חדשים ומחודשים – והרשימה המלאה נמצאת כאן. אם אתם עומדים בפני קניית רכב חדש, מעבר על הרשימה יאפשר לבדוק אם עתיד להגיע דגם חדש או מעודכן לרכב בו התעניינתם, או לחילופין יסייע לכם בקבלת מחיר מוזל עבור הדגם הישן. כמובן שבכל זמן ניתן למצוא את הידיעות המלאות באתר ולפנות לדפי הדגמים בקטלוג.

פורד
זה עתה הכריזו אנשי פורד על ארבעה דגמים חדשים ומחודשים (פורד פוקוס מחודשת, קוגה בגרסת הנעה קדמית, אדג' ואקספלורר). לקראת סוף 2016 עתיד להגיע הקוגה המחודש, שנחשף לאחרונה בארה"ב - וסביר שבאותו הזמן יגיע גם ה-F350 החדש. לא ברור מתי, אם בכלל, יגיעו ארצה המונדיאו החדשה, ה-S מקס והגלאקסי. בתחום המסחרי אמורה דלק מוטורס להשיק, במהלך הרבעון הראשון, טרנזיט אוטומטית.
פורד קוגה

פורשה
על רקע העברת הזיכיון של המותג בארץ, בפורשה אמורים להשיק השנה את ה-911 המחודשת, שעיקר השינויים בה הם מעבר למנועי טורבו כבר בגרסאות הבסיס. אולם נכון לזמן כתיבת שורות אלו, לא נמסר מידע אודות החידושים המלאים המתוכננים במותג.

פיאט
המכונית הכי חשובה של פיאט מזה שנים עתידה להגיע לישראל כבר ברבעון הראשון – פיאט טיפו. זו תתחרה בסגמנט המשפחתיות הקטנות, כשממדיה הגדולים מציבים אותה מול פיג'ו 301/ סיטרואן C אליזה. המנוע יהיה בנפח 1.6 ליטר והתיבה אוטומטית-פלנטרית עם 6 היל'.
פיאט 124
במהלך הרבעון השני תגיע מהדורת השטח של פיאט 500X, שתציע לא רק מראה חיצוני בעל מאפיינים "קרביים", אלא גם מערכת הנעה שונה – מנוע ה-1.4 ל' טורבו עם 170 כ"ס (במקום 140 כ"ס כיום), תיבה אוטומטית בעלת 9 היל' (לעומת דו-מצמדית עם 6 היל' כיום) הנעה כפולה ופגושים שונים לטובת זוויות מרכב עדיפות.
ברבעון השלישי – בקיץ - צפויה להגיע ה-124 ספיידר, גרסת פיאט למאזדה מיאטה. בניגוד לאחרונה, ה-124 תוצע – גם אצלנו – עם מנוע 1.4 ל' טורבו (140 כ"ס) ואפשרות לתיבה רובוטית דו-מצמדית (6 היל').
בסביבות ספטמבר מתוכנן להגיע גם הפולבק - הטנדר החדש של פיאט, שהוא למעשה מיצובישי טרייטון.
פיג
בתחילת 2016, ברבעון הראשון, יושק בישראל פיג'ו 2008 המחודש, עם מנוע ה-1.2 ל' טורבו (110 כ"ס) עם תיבה אוט' 6 היל'. אנשי היבואן רמזו כי בכוונתם לייבא גם את ה-308GTI, אך אין עדיין תאריך יעד מוגדר.

פרארי
חלק גדול מהיצע הדגמים של יצרן האקזוטיקה האיטלקי עומד להתרענן השנה. כבר ברבעון הראשון תגיע ה-488 החדשה, גם בגרסת הספיידר הפתוחה. המפרט כולל, בין היתר, מנוע 3.9 ל' טורבו עם 660 כ"ס המספק נתוני ביצועים מלהיבים – 3 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, 8.3 שניות מ-0 ל-200 קמ"ש (8.7 שניות בספיידר) ומהירות מרבית של 325 קמ"ש.
כמה חודשים מאוחר יותר, בסביבות הרבעון השלישי של השנה, תגיע מתיחת הפנים ל-FF – הפרארי המשפחתית. כרגע עוד אין מידע מלא אודות במכונית המחודשת, אולם כן ידוע כי העיצוב החיצוני עתיד לעבור עדכון וכך גם מנוע ה-V12 ומערכת ההנעה הכפולה. 2.7 מיליון ש"ח יציבו אותה בחניה שלכם לכשתגיע.

עוד קצת דרומה במהלך השנה – ברבעון האחרון – תגיע ה-F12TDF, המהדורה המיוחדת של ה-F12, שנולדה כמחווה למרוצי הטור-דה-פראנס. מעבר לצביעה הבוהקת בצבע צהוב, מהדורת ה-TDF קלה וחזקה יותר מהדגם הרגיל, מה שמסייע לה להשלים את המאוץ ל-100 קמ"ש תוך 2.9 שניות בלבד, ל-200 קמ"ש בתוך 7.9 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 345 קמ"ש. 799 היחידות שייוצרו כבר נמכרו, אך ייתכן שבפרארי יגדילו את המכסה לטובת ברי המזל שיוכלו לשלם מעל 3 מיליון שקל.

קאדילק
קאדילק תפתח את 2016 עם דגמי השרירים של החברה – ה-ATS-V וה-CTS-V. לא ברור אם מדובר רק בגרסאות הסדאן או גם בגרסאות הקופה, אבל בכל מקרה הביצועים יהיו חזקים במיוחד – ל-ATS מנוע 3.6 ל' טורבו עם 455 כ"ס (3.9 שניות ל-100 קמ"ש) וב-CTS שוכן מנוע ה-6.2 ל' המוכר מגרסאות הקצה של קונצרן GM – כאן עם מגדש-על ו-640 כ"ס (3.7 שניות במיאוץ ל-97 קמ"ש). מהותיים יותר למכירות הם ה-XT5 (רכב פנאי) וה-CT6 (ספינת הדגל החדשה של קאדילק) שאמורים להגיע בערך באמצע 2016. ה-CT6 תגיע עם מנוע 3.6 ל' (335 כ"ס) ואפשרות להנעה כפולה.

ה-XT5 – מחליפו של ה-SRX - יעלה החל מ-300,000 ש"ח.
קיה
את שנת 2016 יפתחו בקיה עם הספורטאז' החדש, שיגיע לארץ בין הרבעון הראשון לשני - דהיינו סביב חודש אפריל-מאי 2016. בחצי הראשון של השנה צפויה להגיע גם גרסה האופטימה החדשה בגרסה היברידית, בעוד שבחצי השני של השנה יגיעו נירו – רכב היברידי משפחתי "עצמאי" (משמע לא גרסה לדגם קיים) – וגם קארנס וסול מחודשים.
קרייזלר
כמו בג'יפ, גם כאן מקווים לממש ב-2016 את התכניות שהיו מיועדות במקור ל-2015. מי שעתידה לסייע בהתעוררות המותג זו ה-200 – משפחתית גדולה, בעלת מנוע 2.4 ליטר וממדים נדיבים. זו תגיע לישראל במאי 2016 ותהיה מתומחרת קצת מעל מאזדה 6.

רנו
שנת 2016 טומנת בחובה חידושים חשובים ברנו – מגאן חדשה, טאליסמן (משפחתית גדולה) וקדג'אר (רכב פנאי). אך אנשי היבואן אינם מוסרים מתי יגיעו הדגמים, או באילו גרסאות.
שברולט
שנת 2016 תהיה שופעת חידושים עבור שברולט. כבר בפברואר יגיעו שברולט ספארק, שברולט מאליבו, האקווינוקס וסוף סוף – גם הקמארו.

באמצע דצמבר תושק הספארק החדשה - שלראשונה תוצע בישראל גם עם תיבה אוטומטית (רציפה). למרות שהיא גדולה ומאובזרת מבעבר, מחירי הספארק יישארו דומים לאלו של הספארק הנוכחית; מחירי הדגמים האוטומטיים יהיו קצת יותר גבוהים, אולם בכל מקרה, בכוונת היבואן למצבה מול קיה פיקנטו. המלאי, בכל מקרה, יגיע ב-2016.

שברולט אקווינוקס הוא רכב פנאי חדש בארץ, שיחליף את הקפטיבה ספורט – אם כי אין מדובר ברכב חדש לכשעצמו (הוצג עוד ב-2010). האקווינוקס יגיע עם מנוע גדול יחסית (2.4 ל') וממדים גדולים מהמקובל - במחיר התחלתי של כ-170,000 ש"ח - קרוב לשל מאזדה CX5 ויונדאי טוסון, הקטנים בהרבה.
המאליבו החדשה תוצע בישראל עם מנוע ה-1.5 ל' טורבו החדש (160 כ"ס), תיבת 6 היל' ומחיר שיהיה "תחרותי לסגמנט". כרגע לא נמסר מידע לגבי הגעת מנוע ה-2.0 ל' טורבו כמו בדגם הנוכחי (הפעם עם 250 כ"ס, לעומת 259 כ"ס כיום) המצוידת, בין השאר, גם בתיבת 8 היל'.

גם הקמארו הכה-מדוברת תעשה את דרכה לישראל. כבר היום יודעים בשברולט לספר כי הקמארו תגיע עם מנוע ה-3.6 ל' (335 כ"ס) ותיבה אוט' (8 היל'), רמת אבזור גבוהה ומחיר של קצת מעל 300,000 ש"ח לגרסת הבסיס וכ-350,000 ש"ח לגרסה המאובזרת.
את הקרוז החדשה יש כוונה לשווק 2016, ברבעון האחרון – אך כרגע אין מידע אודות המפרטים הטכניים והמחירים.

בארה"ב כבר נמכר סילברדו משודרג עם תיבה אוטומטית בת 8 היל' – אך מ-UMI טרם נמסר מידע אודות זמן ההגעה המשוער.
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות