המוצר - wildcat stride

מחיר - 400 שקלים

איפה אפשר לקנות - רשת חנויות 'למטייל'

מי שמטייל ברגל או מסתובב הרבה בשטח יודע מה החשיבות של מכנסיים נוחים. כאלו שלא יכבידו וישפשפו, אבל יגנו. עם כיסים נוחים, יכולת וורסטילית ועמידות טובה. קיבלנו לבדיקה את מכנסי הסטרייד של ווילדקאט, שאמורים להתאים במיוחד לטיילים.

על הרגליים
הסטרייד מציעים מבנה דגמ"ח קלאסי, עם שני כיסים בצידי הירך עם סגירת ריצ'רץ', שני כיסים פתוחים באגן ושני כיסים אחוריים פתוחים. המכנסיים מציעים חגורה מובנית עם טריק חכם - החגורה תפורה למכנס בצד אחד, כך שההידוק נעשה רק מצד אחד - קל להתאמה ולא דורש פתיחה של החגורה כשרוצים לפתוח את הכפתור. המכנסיים יכולים להפוך למכנסי חצי בזכות שני רוכסנים הממוקמים קצת מתחת לברך ומאפשרים לנתק את החלק התחתון של המכנס.

הסטרייד עשויים תערובת של ניילון וספנדקס והתוצאה קלה מאוד, דקה וגמישה. הלבישה שלהם נוחה, ההתאמה לגוף הדוקה באזור הירכיים, אך הם אינם מגבילים את התנועה בזכות הבד הגמיש. הבד הסינטטי הדק מתייבש במהירות ומנדף היטב זיעה, ויחד עם המשקל הקל זה הופך אותם לנוחים במיוחד בהליכה מאומצת גם במזג אוויר חם. מהצד השני, הבד הדק מציע פחות הגנה מהמקובל מפני שפשופים וקוצים.
הרוכסנים השונים קלים לתפעול ועובדים היטב גם אחרי מספר חודשים של שימוש. החגורה היא פטנט נוח וחכם, אך רצועת החגורה צרה יחסית, ולכן מפעילה לחץ ממוקד וגם נוטה להתפתל. עוד ס"מ או שניים לרוחב החגורה היו מתקבלים בשמחה.

אבל הבעיה העיקרית שלי עם המכנסיים הללו הוא גודל הכיסים. אני חסיד אדוק של מכנסי דגמ"ח מכיוון שהתמכרתי ליכולת הנשיאה עוד כשהייתי בצבא. אבל כיסי הצד בסטרייד קטנים מאוד, עד כדי כך שהכנסת הארנק שלי, שבדרך כלל מסתובב בחופשיות בכיסי דגמ"ח, לכיס היא משימה הדורשת תשומת לב וזהירות. בנוסף, בשל הבד הגמיש נשיאת מטען כבד בכיסים מותחת את המכנס כלפי מטה באופן לא נוח. בקיצור - דגמ"ח, אבל למי שלא סוחב את כל העולם בכיס.

בד הניילון מגלה עמידות טובה ללכלוך, ומתנקה בקלות. בהחלט דבר חשוב במכנס טיולים - בעיקר אם אתה מטייל בדרום אמריקה עם שני זוגות בלבד. תרמילאים ישמחו כמובן עם על האופציה להפוך את המכנסיים במחיר פתיחת רוכסן למכנסי חצי בימים חמים או בהליכה במים.

איכות

הווילדקאט סטרייד עשויים היטב, התפרים מדויקים וישרים ונראה שהושקעה מחשבה בתכנון המכנס - מלבד עניין הכיסים האמור.

המכנסיים זכו לשימוש אינטנסיבי למדי במהלך החודשים שהם אצלי, וכובסו כבר מספר פעמים - ומגלים עמידות מרשימה. אף חוט לא השתחרר, אך רוכסן לא מגמגם והבד עדיין נראה רענן.

סיכום
הווילדקאט סטרייד הם מכנסי טיולים המתאימים בעיקר למי שהולך הרבה במזג אוויר חם. המבנה הדק והקליל שלהם מתאים פחות למזג אוויר קר או למי שנאלץ לעבור דרך צמחיה או להשתפשף בסלעים כשהוא בשטח. כמכנסיים ליום יום הם סובלים מכיסי צד קטנים, שפוגעים קשות בשימושיות המקושרת בדרך כלל למכנסי דגמ"ח.

הסטרייד עשויים היטב ומגלים עמידות, אך מחירם היקר עשוי להרתיע את מי שפשוט מחפש מכנסי שטח ולהגביל אותם לנישת התרמילאים, להם חשוב במיוחד המשקל הקל והוורסטיליות.