כמה עלתה הג'ולייטה של גיא זוארץ?
כוכב גולסטאר גיא זוארץ לא יסיים את העונה. לאחר שפונה לחדר מיון עם פריצת דיסק ושוחרר לביתו למנוחה, חזר הכוכב לשגרה המוטורית. מה רשמו הרופאים? אלפה רומאו ג'ולייטה- תרופה מהסוג שאנחנו אוהבים. כמו שאומרים אצלנו: קח 240 כ"ס שלוש פעמים ביום ותתקשר כשתרגיש יותר טוב.
 
הכלה החדשה (תלתן ירוק כמובן) מצוידת בחבילת MONZA SPORT PACK ומחירה לצרכן הרגיל כ- 238,000 שקלים. מקורבים בסמל"ת מסרו כי הנחת הסלב הייתה נדיבה. הצבע האפור הכהה מחמיא למכונית, למרות שאנחנו אוהבים את האלפות שלנו אדומות.
   
 
אלפא גולייטה גיא זוארץ
צילום: אלירן אביטל 
 
מהיר ועצבני 8 עם הלן מירן בתפקיד נהגת מטורפת
מעריצי סדרת הסרטים מהיר ועצבני ישמחו לשמוע כי הסרט הבא יצא לאקרנים ב- 14 לאפריל 2017. הסרט השמיני הוא הראשון בטרילוגיית משנה שתחתום סופית את המגה פרויקט המוטורי והמאוד ריווחי הזה.  הסרט ייקרא Fast 8 ולא בשם המלא, אלמנט שחוזר על עצמו בשמות הסרטים.

בין ההכרזות המעניינות, היענות וין דיזל והמפיקים לבקשתה של השחקנים המבוגרת אלן מירן, לתפקיד הכולל נהיגה. השחקנית המוערכת, הבהירה כבר בעבר שתשמח לתפקיד (רצוי של נבלת או פושעת). לצידה ישחקו ג'ייסון סטייטם ודוויין ג'ונסון. את ברייאן אוקונור (פול ווקר המנוח) לא יהרגו באופן רשמי ולסרט תצורף דמות אחיו הצעיר. אוקונור יוזכר ברקע כאילו שהוא חי אך לא נמצא עם החבורה.

רוצים להתרשם מכישוריה של אלן מירן ולדמיין את דמותה במהיר ועצבני? בבקשה: