הוסקוורנה 2014
לפני כחצי שנה נרכשה הוסקוורנה (Husqvarna) מב.מ.וו על ידי 'פיארר תעשיות', ובכך למעשה הפכה להיות חברת אחות של ק.ט.מ (KTM), יצרנית האופנועים האוסטרית. כעת, תחת הבעלות החדשה, מודיעה הוסקוורנה על השקת קו הדגמים החדש לכבוד שנת 2014, שיכלול אופנועי אנדורו, מוטוקרוס ומיני-בייקס.
ייצור האופנועים יתבצע אומנם באוסטריה (לאחר שבתקופת ב.מ.וו הוא התבצע באיטליה), אך נראה שהחברה מנסה להחזיר למותג את הזיקה לשורשיו השוודיים. בין אם זה באמצעות הגרפיקה החדשה ששבה לצבעי הלאום של המדינה הסקנדינבית, ובין אם מדובר בחשיפה הרשמית והמלאה של קשת הדגמים, שתיערך עוד מספר ימים בשוודיה (5-11 באוקטובר).
הוסקוורנה: קו הדגמים החדש בפתח
צילום: מנהל
הוסקוורנה (מימין) ו-ק.ט.מ
לשינויי הבעלות בהוסקוורנה יהיו ככל הנראה גם השלכות על הזירה המקומית, שכן היבוא של המותג לארץ בתקופת ב.מ.וו הופקד בידיה של דלק מוטורס (ולפני כן, של קמור), וכעת הוא צפוי לעבור לידיה של ד.ל.ב מוטוספורט – יבואנית ק.ט.מ והוסאברג לישראל (שהנה חברת בת בקבוצת לובינסקי – יבואנית פיג'ו, סיטרואן ו-MG).
הדגמים החדשים של הוסקוורנה צפויים להגיע לסוכנויות באירופה כבר בתחילת חודש נובמבר הקרוב, ובכך ייפתח פרק חדש בהיסטוריה של יצרנית האופנועים הוותיקה.