יונדאי i40יונדאי ממשיכים במתקפה על השוק הישראלי והשלב הבא הוא תחום המשפחתיות הגדולות ועימות חזיתי עם מאזדה 6 ופורד מונדיאו. זהו תחום בו היצרן הקוריאני מעולם לא זכה בו להצלחה, אבל אחרי ההתבססות בשוק המשפחתי מרגיש היבואן שיש לו יותר כלים כדי לזכות לנתח משמעותי מהעוגה גם כאן. אחרי התמהמהות ארוכה החליטו יונדאי להביא ארצה את ה-i40 שמיועדת לאירופה ולא את הסונטה האמריקנית. היא תגיע בגרסת סדן וסטיישן ועם מנוע ה-2.0 ליטר.

יונדאי לא הצליחה בתחום בארץ עם הסונטה אך עם ה-i40 החדשה היא בהחלט מקווה לשנות את התמונה ולמכור כמויות גדולות משמעותית מבעבר. המכונית מצוידת במנוע ה-2.0 ליטר הזרקה ישירה החדש של הקונצרן שמייצר 178 כ"ס בגרסת הסדאן ו-177 כ"ס בסטיישן ומשודך לתיבה אוטומטית עם 6 הילוכים והביצועים נאים: היא מגיעה ל-200 קמ"ש מרביים ומאיצה ב-10.8 שניות למאה. יונדאי i40 תגיע בשתי רמות גימור, כאשר גם הבסיסית מצוידת היטב, עם 9 כריות אוויר, בקרת אקלים, חישוקים קלים, תאורת פנייה ותפעול ידני מההגה בכל הגרסאות. הגרסה המאובזרת תכלול שפע ציוד שאינו משויך לרוב למכוניות יונדאי (וחלקו אפילו לא למכוניות בקטגוריה) כמו ריפוד עור, כיוון חשמלי ואוורור למושבים, בקרת אקלים עם פיצול ליושבים מאחור, מערכת חניה אוטומטית, גג נפתח, מפתח חכם, כיוון חשמלי (עם זכרונות) ואוורור למושבים, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מהנתיב ועוד. כן תוצע המכונית בגרסת הסטיישן (קרוס-וואגון) בשתי רמות הגימור. המחירים אינם מפתיעים והגרסה הרגילה עולה 161,000 שקלים, ממש כמו המתחרות העיקריות. הגרסה המצוידת תעלה 195,000 שקלים והקרוס-ואגון תעלה כ-5000 שקלים יותר מכל גרסה.