סובארו BRZ
חברת יפנאוטו, יבואנית סובארו, עומדת בפני תקופה חשובה ביותר ב-2012, שבמהלכה תושק אצלנו סובארו אימפרזה החדשה. בניגוד לתוכניות המקורית, האימפרזה כבר לא תגיע השנה אלא רק באמצע השנה הבאה. הבשורות הטובות הן שהמכונית תחזור להשתמש במנוע בנפח 1.6 ליטר החביב במקומותינו. ההספק יהיה 114 כ"ס, תיבת ההילוכים רציפה (כמו בלגאסי) והמכונית תצויד גם במערכת עצור-סע. בסובארו מצפים למכירות גבוהות ביותר מהדגם הזה, שיושק הפעם במקביל בשתי גרסאות המרכב – סדאן והאצ'בק. הצלחתו עשויה לעצור את מגמת הירידה הדרמטית במכירות ממנה סובלת סובארו בתקופה האחרונה.
עוד קודם לכן, כבר בחודשים הראשונים של 2012, תנחת כאן גרסת ה"שטח" של האימפרזה, ה-XV החדשה. מדובר בגרסת חמש דלתות מוגבהת לאימפרזה חמש דלתות, אשר כוללת איפור פנאי הולם. היא תצויד במנוע 2.0 ליטרעם 150 כ"ס, בתיבה אוטומטית רציפה ובהנעה כפולה. כדאי לזכור שבמובנים רבים מדובר בבקרוב לאימפרזה החדשה שתגיע מאוחר יותר.

ואולם הרכב המעניין ביותר של סובארו שיגיע אלינו בשנת 2012, אינו קשור כלל למשפחת האימפרזה. מדובר ב-BRZ, מכונית הספורט שפותחה בשיתוף עם טויוטה ותשווק במקביל על-ידי שתי היצרניות (וכן, גם גרסת טויוטה תגיע לארץ שנה הבאה). בניגוד לדרכה של סובארו המכונית מצוידת בהנעה אחורית, והיא תוצע עם תיבת שישה הילוכים אוטומטית או ידנית. היא תגיע לקראת אמצע השנה.