אב-טיפוס של מיני קופה
שנתיים בדיוק אחרי שהציגה את המיני קופה בתערוכת פרנקפורט 2009 כדגם תצוגה, ב.מ.וו תביא את הגרסה הסדרתית לאותה תערוכה בדיוק השנה. עד שזה קורה, הגרמנים מעניקים עוד הצצה, הפעם לאב-טיפוס עם הסוואה קלה. אבל כבר כעת ניתן לראות כי המכונית הסדרתית תהיה זהה כמעט לחלוטין לדגם התצוגה.
הקופה היא גרסת גג נמוך עם שני מושבים בלבד של המיני המוכרת, כאשר בב.מ.וו מייעדים אותה כאלטרנטיבה ממוקדת הנאה מנהיגה, לטענתם. מידותיה כמעט זהות להאצ'בק המוכרת, עם אורך של 373 ס"מ, רוחב של 168 ס"מ ובסיס גלגלים של 247 ס"מ. רק הגובה השתנה, ונמוך בכמעט שלושה ס"מ מהדגם הוותיק.
גם את היצע המנועים אתם ככל הנראה מכירים מההאצ'בק, והוא יכלול מנוע 1.6 ליטר עם 122 כ"ס (קופר), מנוע 1.6 ליטר מוגדש עם 184 כ"ס (קופר S) או 211 כ"ס (וורקס) ומנוע 2.0 ליטר טורבו-דיזל עם 143 כ"ס (קופר SD). ביצועי הקופה יהיו טובים ב-0.1 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ובשניים מרביים בהשוואה לגרסאות ההאצ'בק: הקופר תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-9.0 שניות ולמהירות מרבית של 204 קמ"ש, הקופר S ב-6.9 שניות ול-230 מרביים, הוורקס ב-6.4 שניות ול-240 קמ"ש, והקופר SD ב-7.9 שניות ול-216 מרביים.
בחשיפה כמעט מלאה: מיני קופה החדשה
צילום: מנהל
מכונית התצוגה מ-2009. הדגם הסדרתי יהיה כמעט זהה, כולל הגג ומבנה החלון האחורי

הקופה תוצע עם חישוקי "15, "16 או "17 בהתאם לגרסה, ועם תיבות ידניות ואוטומטיות. בחלקה האחורי יש ספויילר נפתח חשמלית, שעולה אוטומטית במהירות של יותר מ-80 קמ"ש. בשלב זה עדיין לא ידוע אם בכוונת חברת קמור, יבואנית מיני לישראל, לשווק את הקופה אצלנו, אך הסיכויים לכך טובים.