פרוייקט א-3' מתחיל – מצלמות ראשונות נצפו בכביש 4 באזור חדרה ובאזר בנימינה, לנוסעים דרומה. מיקום המצלמות שונה במקצת מזה שהודלף לעיתונות לפני מספר חודשים, דבר שיצריך איסוף מודיעין מחדש אבל במדינה של פטפטנים כמונו זו אינה בעיה. כל מה שצריך הוא לפגוש פעם אחת את מנחם (השם האמיתי שמור במערכת) – האדם האחראי על יציקת הבטון סביב בסיס המצלמות. להבטיח לו כי קפה, מאפה ועיתון בתשלום (לא חינמון) בכל פעם שיגיע לאתר חדש, וסוגיית איסוף המודיעין נפתרה.
המצלמות החדשות הוצבו ליד ארונות תקשורת וחשמל מה שמעלה את הסברה כי מדובר במצלמות אמת ולא בדחלילים כפי שהובטח שיופיעו. המצלמה יכולה להיות מחוברת בקו בזק למוקד הפענוח או בערוץ אלחוטי (לדוגמא המצלמה הנמצאת בצומת מורשה), באופן זה ובניגוד לצילום על סרט צילום, הזמן שיעבור בין צילום התמונה להגעת הדו"ח לבית הנהג יהיה מינימלי.

למי שאינו זוכר נצין כי את מצלמות הגאסו לא ניתן לגלות עם גלאי רדאר רגיל היות והן עושות שימוש בלולאה מגנטית אשר "מרגישה " את הרכב הממהר ללא שימוש ברדאר הניתן לקליטה. בנוסף, היות ועמודי המצלמה גבוהים יחסית וממוקמים בסמיכות רבה לעמודי תאורה, הסיכוי שנהג ישראלי יצליח לשים אליהן לב החל מהשקיעה הוא אפסי. נהג המבקש להתגונן מול איום זה יצטרך להשתמש במכשירי GPS בעלי בסיס מידע מתעדכן של מכמונות מהירות, או שירותים סלולרים מקבילים.

כדאי לדעת
ננצל את ההזדמנות להזכיר מספר דברים שנהגים רבים אינם מודעים אליהם: 1. הגעה לסניף הדואר וסרוב לקבל דו"ח או הזמנה למשפט שהגיעו בדואר רשום, הוא צעד לא נכון שעלול להיגמר בהחמרת המצב. 2. במידה ודו"חות המהירות שיופקו ע"י מצלמות הגאטסו ישלחו ללא התצלום עצמו, אנו ממליצים לבקש את התצלום ולבחון אותו.
כמו כן נרשה לעצמנו לפנות לטרקטוריסטים העצבניים ושאר וונדליסטים, זכרו שקודמכם "נפלו" היות ולמצלמות יש מערכות הגנה.