סובארו טרציה
סובארו פרסמה את תוכניותיה לתערוכת ז'נבה, שתיערך כמו כל שנה בחודש מרץ. היצרנית היפנית הקטנה תציג בתערוכה החשובה את הטרציה, מיקרוואן המבוסס על טויוטה ורסו-S החדש. למעשה, מדובר באח תאום בשינויים קוסמטיים קלים, במהלך דומה לזה בו דייהטסו סיריון משווקת באירופה גם תחת השם סובארו ג'אסטי. טויוטה מחזיקה בבעלות חלקית על סובארו, ובבעלות מלאה על דייהטסו. מלבד הטרציה תוצג בשוויץ גם גרסת תצוגה של מכונית הספורט החדשה שסובארו מתכננת יחד עם טויוטה.
הטרציה הוצגה לפני שבועות ספורים ביפן, ותוצג בתערוכה במפרט האירופי. זה יכלול צמד יחידות כוח: 1.3 ליטר בנזין (100 כ"ס) ו-1.4 ליטר טורבו-דיזל. ממדי המכונית צנועים למדי, עם אורך כללי של 399.5 ס"מ, רוחב של 169.5 ס"מ, גובה של 159.5 ובסיס גלגלים של 255 ס"מ.
מכונית הספורט החדשה, ששמה עדיין לא ידוע, תהיה גרסת סובארו לטויוטה FT-86 שנחשפה בסוף שנת 2009. הצמד צפוי להגיע לייצור בתוך כשנה, עיכוב של כשנה לעומת התוכניות המקוריות. זאת, לפי דיווחים בתקשורת הרכב העולמית, עקב בעיה בהתאמת המכונית בעלת מכסה המנוע הנמוך במיוחד, לתקנות ההגנה על הולכי רגל.
מכונית הספורט החדשה תצויד במנוע בוקסר ארבעה צילינדרים מבית סובארו, שיעביר את הכוח לגלגלים האחוריים. לפי התכנון המקורי, זו אמורה להיות מכונית עממית שתתחרה בדגמים כמו פולקסווגן שירוקו ופיג'ו RCZ (שלשתיהן הנעה קדמית).