סיטרואן C1
סוזוקי אלטו – הכירי את היריבה החדשה שלך: סיטרואן C1. העירונית הקטנה של סיטרואן, אחות תאומה של פיג'ו 107 (וטויוטה אייגו, שעשויה אף היא להגיע בעתיד), תנחת בישראל בראשית שנה הבאה. תג המחיר שלה צפוי להוביל לקרב של ממש מול האלטו, שמחירה בגרסה הידנית עומד על 60,000 שקל – ה-C1 הבטיחותית ומאובזרת יותר תוצע במחיר של 65,000 שקל, גם כאן עם תיבת חמישה הילוכים ידנית.
ל-C1 שש כריות אוויר (לעומת ארבע באלטו) ובקרת יציבות אלקטרונית, והיא זכתה לציון של ארבעה כוכבים במבחן הבטיחות Euro NCAP, לעומת שלושה כוכבים בלבד לסוזוקי. לובינסקי, יבואנית סיטרואן, תציע את ה-C1 עם מערכת שמע מקורית וחיבור AUX, מיזוג מכני ועם שני חלונות חשמל (האחוריים, בדומה לאלטו, לא נפתחים מטה אלא לצדדים). יצויין כי באופן מעניין, סיטרואן C1 זולה מ-107 ב-7,000 שקל, הפרש שנובע בעיקר מהרצון למצב את פיג'ו כ"יוקרתית" יותר.

כמו ה-107, ל-C1 מנוע טויוטה בנפח 1.0 ליטר המספק 68 כ"ס. גם הביצועים זהים, עם מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 13.7 שניות ומהירות מרבית של 157 קמ"ש, לצד תצרוכת דלק ממוצעת של 22.2 ק"מ לליטר. ה-C1 מציגה אורך של 343.5 ס"מ, והיא מיועדת לארבעה נוסעים (כמו כל מכוניות המיני בישראל).
סיטרואן C1 הוצגה בסוף שנת 2005, יחד עם אחיותיה התאומות שתוכננו שלושתן על-ידי טויוטה. התאומות מיוצרות יחד במפעל משותף בצ'כיה. הצלע השלישית בקבוצה, האייגו, עשויה להגיע לישראל בהמשך השנה. בחברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, עדיין לא התקבלה החלטה סופית בנושא.