מימין: אילן ישועה מנכ"ל וואלה ויבין גיל-מור מנכ"ל יד 2
אתר לוחות המכירה יד2, השיק היום מהדורה מודפסת של מחירון הרכב שלו. לפי יבין גיל-מור, מנכ"ל קבוצת יד2, מתפרסמות דרך האתר כ-40,000 מכוניות בחודש. לטענתו, כ-85% מעסקאות הרכב המשומש עוברות דרך האתר.
 
המחירון של יד2 כבר קיים ברשת, ולפי אנשי האתר כבר כיום נכנסים אליו כ-35,000 לקוחות ביום. אבל לטענתם הם זיהו צורך במחירון מודפס. בין השורות ניתן להבין שכדי להתמודד מול המחירון של יצחק לוי, שנתפס עדיין כמחירון של המדינה, יש צורך במהדורה מודפסת. רק כך ייתפס המחירון שלהם כרציני ומשפיע מספיק.

המחירון כולל כ-500 דגמים, אך משום מה רק משנת 1998 ומעלה. לפי אנשי יד2, כ-70% מהמפרסמים באתר משתפים פעולה עם בקשתם לגלות את מחיר העסקה. יחד עם הידע המקיף שמתקבל מהמודעה על מצב הרכב והבעלויות, מאפשר ליצור מאגר נתונים רחב. בזכותו, כך אנשי יד2, הם יכולים להביא לניתוח טוב יותר של מחירי השוק מאשר מחירון לוי יצחק. וכדי להדגיש זאת משתף האתר פעולה עם איגוד השמאים.

המחירון החדש יודפס בהיקף של 50,000 עותקים, ויחולק ברשתות של מנטה מקבוצת דלק. במהלך מוזר למדי, ולמרות שמודפס עליו תג מחיר של 20 שקל, הוא יימכר בשני שקל שייתרמו לעמותת אור ירוק למאבק בתאונות הדרכים.