הסדאן מבית פורשה, פורשה פאנאמרה, מוצעת עם מנוע בסיסי אחד – V8 בנפח 4.8 ליטר – עם 400 או 500 כוח-סוס (ללא ועם מגדש טורבו, בהתאמה). עתה חושפת פורשה את הפאנאמרה V6 – "כרטיס הכניסה" החדש למחלקת הסדאן בפורשה, שתצויד במנוע 3.6 ליטר (המוכר ממותגים נוספים בקונצרן פולקסווגן כמו גם מהאח לשטח, פורשה קאיין) – במסגרת תערוכת הרכב של בייג'ין, בסין. בפאנאמרה כויל המנוע לספק 300 כוח-סוס, בהשוואה ל-290 הסוסים בקאיין.

המנוע החדש (עבור הפאנאמרה) מצויד במערכת הזרקת ישירה ומתהדר במומנט מרבי של 41 קג"מ. בפורשה מציינים כי המנוע הזה כויל והותאם במיוחד עבור הפאנאמרה ולא יושתל באף דגם אחר – בכלל זה גם לא בקאיין הבא. פורשה פאנאמרה V6 תצטרף אל גרסאות ה-V8 ותוצע הן בגרסת הנעה אחורית והן בגרסת הנעה כפולה (פאנאמרה 4).
צריכת הדלק הממוצעת המובטחת אמורה לעמוד על כ-11 ק"מ לליטר, לגרסת ההנעה האחורית. בשידוך עם גיר ידני תזנק הפאנאמרה V6 בעלת ההנעה האחורית מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 6.8 שניות, עם תיבה בעלת מצמד כפול הנתון מתכווץ לכדי 6.3 שניות. גרסת ההנעה הכפולה, המוצעת כסטנדרט עם גיר-מצמד-כפול, מתהדרת בנתון מכובד עוד יותר של 6.1 שניות בלבד. המהירות המרבית נעה – תלוי בגרסה – סביב ה-260 קמ"ש.

הפאנאמרה V6 תצויד בחישוקי 19 אינץ' כסטנדרט וכאופציה יוצעו צמיגים חסכוניים במיוחד, בעלי התנגדות גלגול נמוכה שאמורים לחסוך עוד כמה סמ"קים של דלק לק"מ. פליטת ה-CO2 המוצהרת תעמוד על 213 גרם/ק"מ לפאנאמרה V6 ו-220 גרם/ק"מ לפאנאמרה 4 V6, שני המדדים עומדים בתקני יורו5.

תחילת שיווק הפאנאמרה V6 תתחיל במאי הקרוב. המחירים נמוכים בכ-20% בהחלט-משמעותיים בהשוואה לגרסאות ה-V8 המקבילות.