בתערוכת פרנקפורט 2007 הציגה למבורגיני את הדגם הקיצוני והאקסקלוסיבי ביותר בתולדותיה: רוונטון (Reventon), בייצור מוגבל של 20 יחידות בלבד. עכשיו, בדיוק שנתיים מאוחר יותר, מציגה למבורגיני גרסת רודסטר פתוחה. אולי "רודסטר" היא מילה מטעה: טארגה יהיה תיאור יותר נכון. בסך הכל הוסר חלקו האמצעי של הגג, ובמבט מהצד הצללית כמעט שלא השתנתה. עקב קשיחות המבנה הבסיסי של הקופה, נדרשו רק חיזוקים מינימליים בשל פתיחת הגג: הרודסטר שוקלת רק 1,690 ק"ג, תוספת של 25 ק"ג בלבד לעומת הקופה. את המשקל הזה מזיז, ודי מהר, מנוע ה-V12 המוכר של למבורגיני, פחות או יותר בשירת הברבור שלו אחרי שירות אורך-שנים. 670 כ"ס מ-6.5 ל', מספיק כדי להגיע ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות. המהירות המרבית היא 330 קמ"ש. בין השינויים שחלו במעבר מקופה לרודסטר: הוספת שתי קשתות-התהפכות הנשלפות מעלה מאחורי המושבים בשבריר שניה, בעת הצורך. ברשימת הרכיבים נמצא חישוקי "18 (קצת מפתיע, לא?), בלמים קרמיים תקניים וספוילר אחורי הנשלף אוטומטית ב-130 קמ"ש ומשנה את מצבו בהתאם למהירות.
גם במקרה זה הייצור יהיה מוגבל, מאד: פחות מ-20 יחידות, אומרת למבורגיני, כל אחת במחיר 1.1 מיליון אירו. הצבע האחד והיחיד הוא אפור-מט שהופק במיוחד לדגם זה, ושונה במקצת מהאפור (הייחודי אף הוא) של הקופה). המסירות יתחילו כבר בחודש הבא, והניחוש שלנו הוא שאם אתם באמת רוצים רוונטון רודסטר תצטרכו להסתפק ביד שניה: סביר להניח שכל סדרת הייצור כבר הוזמנה, בדיוק כפי שקרה בעת השקת הרוונטון קופה לפני שנתיים.