התמונות המופיעות כאן, באיכות נמוכה לצערנו, הודלפו בטרם עת והן מראות את האלפא 159 לאחר מתיחת פנים – כפי שתוצג בתערוכת ז'נבה. בצד העיצובי קשה להבחין במבט ראשון בשינויים משמעותיים, אך ההבדל המהותי מתגלה דווקא מתחת למנוע. אלפא הולכת גם היא לכיוון המועדף כיום על יותר ויותר יצרנים, של מנועים מוגדשים קטני-נפח, ותשיק עם ה-159 המתוחה מנוע טורבו-בנזין חדש. המנוע, בעל הזרקה ישירה, מכונה TBi ומפיק 200 כ"ס מנפח של 1.8 ל'.
צילום: מנהל
מנוע חדש נוסף הוא טורבו-דיזל, גם הוא בנפח 1.8 ל', אשר יפיק 170 כ"ס. גרסת הבנזין תצוייד בהנעה קדמית עם הדיפרנציאל האלקטרוני מוגבל-ההחלקה Q2 שראינו בדגמי אלפא אחרים. תיבות ההילוכים הן בנות 6 הילוכים, ידנית או אוטומטית – אך לא ברור בינתיים אם מדובר באוטומטית של ממש או בסלספיד רובוטית. פרטים נוספים יגיעו כאשר אלפא תפרסם רשמית את ה-159 המעודכנת.

לדפי אלפא רומיאו במדריך