על זה ממש מתבקש לומר ^רק באמריקה^. חברה (אמריקנית, נו) בשם American Super Car מכינה סופר-אולטרא-קורבט לתערוכת SEMA הבאה (סוף אוקטובר – תחילת נובמבר). היצירה המופיעה כאן היא פרי מוחו (הקודח, יש להניח) של פיל סומרס, בעל הבית של חברת השיפורים המדוברת; היא משלבת שלדת מנוע-מרכזי העשוייה צינורות פלדה עם מרכב עליון שעוצב כדי להדמות לקורבט המיתולוגית מ-1963 (כולל החלון האחורי המפוצל). התוצאה זוכה לכינוי V7 והיא מצויידת במנוע V8 שקיבל צמד מגדשי טורבו כדי להעלות את ההספק לסביבות 1,000 כ^ס. כדי להתמודד עם כל הכוח תצוייד המכונית בתיבת הילוכים – כנראה רובוטית – מתוצרת Mendeola, שמתמחה בתיבות אחוריות (Transaxle) המיועדים למירוצים. לאלו מכם שאינם מכירים את שמו של סומרס (ואנו מניחים שמדובר בכולכם, בערך), האיש היה אחראי על בניית השילדה עבור הקאמארו-תצוגה של בולדווין-מושן בתערוכת SEMA של 2005, ושנה לאחר מכן – כבר במסגרת החברה הנוכחית – ייצר עוד קאמארו פסיכוטית ל-SEMA 2006 עבור בולדווין-מושן, הפעם פתוחת-גג, אשר כונתה ^סופר-ספידסטר^ (בתמונה משמאל). העתק נאמן-למקור שלה יעלה לכם משהו כמו חצי מיליון דולר.