בתערוכת פריז הציגה טויוטה רכב תצוגה בשם אוריס, קדימון לקורולה האצ'בק החדשה. אתמול חשפה טויוטה את ה-Axio, שמה החדש של הקורולה בגרסת סדאן. השם נוצר מהמילה היוונית Axia שפירושה "דברים יקרי ערך". כזכור השם אוריס מגיע מהמילה הלטינית "זהב" – נראה שצניעות היא לא החלק החזק של אנשי השמות בטויוטה... גרסת הסטיישן, ד"א, תקרא Fielder, אולם טויוטה עדיין לא חשפה מקור לטיני/יווני עתיק, אם ישנו. ולמרות השמות החדשים, יש לנו הרגשה כי השם "קורולה" לא יעלם, בעיקר בארצנו בה השם עלול לעורר קונוטציות שליליות... מידותיו של הדגם החדש, למעט הגובה, זהות לחלוטין לגרסת הסדאן של הדגם היוצא והמוכר. העיצוב, באופן לא מפתיע, סולידי מאוד כפי שניתן לצפות מהמכונית החשובה ביותר של החברה היפנית השמרנית. לא שוחררו תמונות פנים, שיראו אם משהו מהחדשנות של האוריס זלגה גם לדגם הסדרתי. ההודעה לעיתונות מתיחסת רק למנועים המיועדים לשוק היפני – 1.8 ל' ו-1.5 ל' המשודכים לתיבה רציפה, כאשר גרסת ה-1.8 ל' מוצעת גם עם אופציה להנעה כפולה. בהמשך יוצגו מנועים נוספים ולבטח תוצע גם גרסת 1.6 ל'. ה-Axio מתהדרת באבזור רב, אשר רובו מוצע כסטנדרט. בין הפריטים הבולטים, והחריגים למדי בסגמנט, ניתן למנות מסך ומצלמה המחליפים את חישני החניה ( ויש גם אופציה למערכת חניה אוטומאטית – פריט שהופיע לאחרונה במספר כלי רכב, אולם רובם יקרים יותר); מערכת בקרת שיוט אקטיבית מבוססת רדאר (אם כי יכולתה לזהות סטיה מנתיב מצביעה, כנראה, גם על נוכחות מצלמה), אשר משרת גם את מערכת הטרם-התנגשות שמאיטה את הרכב כאשר היא מזהה תאונה בלתי נמנעת. על הצד הבידורי אחראית מערכת מולטימדיה עם מסך "6.5 הכוללת דיסק קשיח בנפח 30GB. אנחנו נעדכן בשנית כאשר יוצג מידע נוסף על הגרסאות שיגיעו לאירופה.