הפלטפורמה החדשה של קרייזלר, עם הנעה אחורית, נצפתה לראשונה בתערוכות הצפון-אמריקניות בתחילת השנה עם הדודג' מגנום SRT 8, סטיישן כוחנית ואגרסיבית, וקצת לאחר מכן באפריל השנה עם הקרייזלר 300C ''המי'' בתערוכת ניו-יורק. עכשיו מצהירה קרייזלר במפורש על תכניות ייצור ומוסיפה גרסת סטיישן חדשה של ה-300C הכוחנית. היא מכונה 300C Touring Concept^ – אך למעשה מדובר באותה דודג' מגנום SRT 8, עם הנעה כפולה במקום אחורית, עם חרטום שונה שנלקח מה-300C ותחת מותג קרייזלר. מבולבלים? לא נורא. מה שחשוב הוא שהמכונית מצויידת במנוע V8 רב-כוח (430 כ^ס בדגם התצוגה, 345 כ^ס במנוע הסדרתי בנפח 5.7 ל' שכבר מיוצר כיום); והעיקר – אפילו שהיא מוגדרת כרגע כקונספט, היא מיועדת במפורש לייצור סדרתי, כבר ב-2004. היא תוצג לציבור לראשונה בתערוכת פרנקפורט הקרובה, יחד עם גרסת הסדאן שקדמה לה, ה-300C בהופת בכורה אירופית.