בריליאנס BS6
לאחר שהתרשמנו באולימפיאדה מהדרך בה הסינים מציבים יעדים ועומדים בהם, ניתן להתרשם מתהליך החדרתה של ה-Brilliance (בעברית: הברקה) BS4 לאירופה, כאשר גרמניה היא ראש הגשר. במסגרת המהלך השיווקי והרצון לייצר חשיפה לחברה, נחתם חוזה מימון (ספונסר) עם קבוצת הכדורגל בורוסיה דורטמונט (BVB) לעונות 2009-2010 עם אפשרות הארכתו לעונות נוספות.
בריליאנס בדרך לאירופה
צילום: מנהל
יונדאי קופה... סליחה - בריליאנס BC3 קופה
המכונית - BS4 המשפחתית בעיצובו של פינינפארינה - תוצע בגרמניה החל מה-25 באוקטובר. אורכה 465 ס"מ והיא תוצע עם שני מנועי בנזין ארבעה-צילינדרים, 1.6 ליטר 100 כוח סוס ו-1.8 ליטר עם 136 כוח סוס. המנועים הם מתכנון ומייצור עצמאי. מחירים?! כ-12 אחוז פחות מפורד פוקוס מקבילה.
בריליאנס בדרך לאירופה
צילום: מנהל
BS4 - האם החיבור לכדורגל יקל את החדירה לשוק הגרמני?

החברה עליה כתבנו בעבר הקימה יחד עם ב.מ.וו. חברה בת אשר תייצר בסין את כלי הרכב לאירופה תכנון קו הייצור הופקד בידיים גרמניות ופורשה אף התעסקה עם כיול המתלים. לא מדובר על יצרן המבצע "העתק-הדבק" לעיצובים של יצרנים אחרים דוגמת הפיאט פנדה של גרייטוול או שואנגוואנג (Shuanghuan) עם חיקוי X5 אלא על כזה אשר הכריז על עצמו כיצרן איכותי ולגיטימי אשר יכול להתחרות כשווה בין שווים ביצרני הרכב הוותיקים. למרות זאת, המכונית הגדולה יותר בהיצע, ה-BS6, אשר הייתה המכונית הראשונה בגרמניה של היצרן, לא זכתה לביקורות אוהדות במבחני הריסוק אשר נערכו למכונית, בלשון המעטה. ה-BS4 זכתה לשיפור במספר מרכיבים שונים והיצרן מקווה שהתוצאות הלא מוצלחת לא תחזורנה על עצמן.
בריליאנס בדרך לאירופה
צילום: מנהל
בריליאנס BS6 מתרסקת. הסינים מבטיחים שיפור משמעותי עד תחילת השיווק באירופה ובארה"ב במהלך 2009

בתערוכת דטרויט בינואר 2009 תציג החברה את ה-BS3 (רכב קומפקטי, ראו תמונה), BC3 (גרסת קופה המזכירה במעט את היונדאי קופה, ראו תמונה), BS4 וה-BS6 עבור השוק האמריקני. תחילת מכירה בארה"ב צפויה במהלך 2009. החברה טרם החלה בהליך הקמת רשת הפצה, אולם ניתן לסמוך על הזריזות הסינית שגם יעד זה יושג.