5 דגמי המיני הנמכרים
מבין דגמי המיני, הסמגנט הרביעי בגודלו והאחראי לכ-10% מהמכירות, הדגם הנמכר ביותר – ובפער ענק מאלה שאחריו – הוא הפיקנטו של קיה; עם 13,332 יחידות, לא רק שנמכר פי 2.3 יותר מ-i10 שאחריו והזהה לו, אלא שסך המכירות של הדגם גדול יותר מארבעת הדגמים שאחריו גם יחד. בחמישייה הראשונה בולטים גם הספארק החדשה של שברולט, וגם פיאט 500, שהוא יותר מאשר "רק" מכונית מיני, אלא גם דגם עם קטע אופנתי, כאן מבוסס רטרו.
קיה פיקנטו 13,332
יונדאי i10 ל 5714
שברולט ספארק 3295
סוזוקי סלריו 1328
קיה פיקנטו עדיין המכונית הקטנה הנמכרת ביותר
צילום: בני דויטש, מערכת אוטו
5 דגמי הסופרמיני הנמכרים
בקבוצת דגמי הסופרמיני, הסגמנט השלישי בגודלו, קרוב ל-15%, בולטת העובדה – בהשוואה למיני – כי פיזור המכירות מאוזן בהרבה יותר. הדגם המוביל, איביזה של סיאט, הוא מהמובילים הבודדים בסגמנטים העממיים שהוא אירופאי במוצאו; בפעם הבאה שנמצא יצרן אירופאי בין הסגמנטים העממיים, יהיה זה שוב סיאט, בתחום הדגמים הספורטיביים (העממיים יחסית, מטבע הדברים והמחירים). איביזה הצליחה להציע תמורה טובה למחיר, אבל גם דגמים יקרים ממנה נמכרו היטב, כמו יאריס ומאזדה2. פאביה, גם היא כמו איביזה של קונצרן פולקסווגן, הייתה מאלה שמיקמו את סקודה גבוה בטבלת המכירות – וראשונה מבין האירופאיות. הדגם החדש של הג'אז, עם מבנה מבריק מאז ומתמיד, הצליח יותר מאי פעם בזכות, ובכן, המחיר המשופר שלו.
סיאט איביזה 5575
טויוטה יאריס 4615
סקודה פאביה 3197
הונדה ג'אז 2432