UMI מקימה חטיבת יוקרה - אוטו

UMI מקימה חטיבת יוקרה

פעילות קאדילק תופרד מזו של שברולט, ותחת אותה מטריה ניהולית חדשה יוצבו גם פרארי ומזראטי

חברת UMI הכריזה על הקמת חטיבת יוקרה חדשה, אשר תאגד את המותגים קאדילק, מזראטי ופרארי (כידוע, אוטו איטליה, יבואנית מזראטי ופרארי נמצאת בשליטת UMI). בראש החטיבה החדשה יעמוד אור קליין, מי שהיה עד כה ראש אגף השיווק של היבואן. הקמת חטיבת היוקרה מהווה למעשה את מהלך ההפרדה המלא של קאדילק משברולט בארץ. קאדילק ישראל, שצפויה ליטול את עיקר המכירות בחטיבת היוקרה החדשה, אמורה לנצל את ההפרדה לפרישה מחודשת של אולמות תצוגה, וליצירת מערך שירות נפרד, כמו שיש למותגי היוקרה בהם היא רוצה להתחרות. כבר השנה צפוי להיפתח אולם ייעודי בחיפה ובעתיד הלא רחוק הכוונה היא להגיע לארבעה מרכזי מכירות.
למרות הכינוס יחדיו בחטיבת היוקרה, ב-UMI אין כוונה להציג אולמות משותפים למותגים האיטלקיים והאמריקאי. האולמות יישארו שונים לחלוטין והחיבור יהיה ניהולי בלבד, בהיבט הלוגיסטי ומבחינת עקרונות השירות. בין עקרונות השירות החדשים – גישה שבה הלקוח לא יגיע למוסך, אלא המכונית תילקח ממנו ותוחזר אליו. כן יופעל מענה שירותי בכל שעות היממה. "ביחד אנחנו רוצים לייצר חטיבה שתדע ללוות את הלקוחות בכל התהליך". ספרה גלית עיני סמנכ"ל השיווק של החברה.
פרארי 488 GTB
המהלך הזה מעניין מכמה זוויות, כיוון שבאוטו-איטליה יבואנית פרארי מזראטי שותפה גם חברת סמל"ת (יבואנית קבוצת פיאט). עוד צד מעניין הוא שמשפחת עיני, דרך חברת המזרח, מייצגת גם את לנד-רובר ויגואר ומעניין יהיה לראות האם גם מותגים אלה ישתלבו בעתיד בדרך זו או אחרת תחת מטריית חטיבת היוקרה.

ובקאדילק?
כאמור, את עיקר המכירות בחטיבת היוקרה החדשה אמורה ליטול קאדילק. המותג עובר בשנים אלה שינוי מהותי מתוך שאיפה להפוך למותג יוקרה גלובאלי שיתחרה בהגמוניה הגרמנית. חברת קאדילק נמצאת בעיצומו של מהלך לחידוש והרחבת היצע הדגמים, והיא אמורה לחדש כמעט את כל מבחר הדגמים שלה עד 2020. בצד הפנאי, שהופך לחשוב יותר ויותר, צפויים להתווסף ל-XT5 החדש עוד ארבעה כלים, הראשון שבהם יוצג כבר השנה. בצד הסאלוני אמורות להגיע בשנים הקרובות יורשות ל-CTS ול-ATS, כולל גרסאות ספורטיביות. כן תצטרף להיצע מכונית גדולה יותר מה-CT6, החדשה וברשימה גם מכונית קטנה מה-ATS.
אור קליין, ראש חטיבת היוקרה החדשה של UMI, מאמין שקאדילק תחצה השנה את רף ה-500 מכוניות (רק בחודשיים הראשונים של השנה נמכרו למעלה מ-200 בזכות ה-XT5). עד 2020 מצפים ב-UMI לעבור את רף אלף המכוניות לשנה.
בקאדילק עשויים להגדיל את מבחר גרסאות ה-CT6 החדשה בארץ בהתאם לביקוש, ועדיין שוקלים את האפשרות לייבא את האסקלייד הגדול. מדובר ברכב אייקוני עבור קאדילק, שהגיע לארץ ביבוא האישי בכמויות לא מבוטלות.

קאדילק CT6
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות