גיליון 390 של מגזין 'אוטו' עושה את דרכו בימים אלה למנויים ולדוכנים ברחבי הארץ.
 
אז מה מחכה לכם החודש? מגוון טורים ודעות וראיונות עם בכירי תעשיית הרכב בעולם – מנכ"ל מזדה מדבר על הגדלת המבחר, בעוד מנכ"ל לקסוס מדבר על ההבדלים בין לקסוס למתחרים. בארץ ראיינו את גדי אונגר, מנכ"ל טלקאר, שסיפר לאילו חידושים ניתן לצפות מהמותג הקוריאני.
 
תוכלו לקרוא גם בהרחבה על השקות מחו"ל למכוניות שיגיעו ארצה ממש בקרוב – פיג'ו 508 החדשה, יגואר i-Pace הכל חשמלי והמרשים למראה, סיטרואן ברלינגו המסחרי (ואחיו התאום פיג'ו ריפטר) ואייקון שטח שחוזר בדור חדש לגמרי – ג'יפ רנגלר החדש.

החודש במגזין אוטו – גיליון 390

 
בארץ הפגשנו שלושה רכבי פנאי קומפקטיים למבחן השוואתי – לקחנו את פיג'ו 3008, מנצח המבחן הקודם (גיליון 387 – טוסון, ספורטאז', CX-5, 3008), והפגשנו אותו עם שני טוענים חדשים לכתר – סקודה קארוק ומיצובישי אקליפס קרוס. כמו כן החודש הזדמן לנו מפגש עם שני רכבי פנאי שונים מאותו הבית - קיה סטוניק המסקרן מצד אחד ואחיו הגדול – סורנטו בגרסת הדיזל – מצד שני.

החודש במגזין אוטו – גיליון 390

 
בנוסף בחנו גם את פולקסווגן פולו החדשה, הסופרמיני שמזמן הפכה להיות אמת המידה של הקטגוריה, לקסוס CT200h מתוחת הפנים, פורד מוסטנג בגרסת הכניסה (2.3 ל' טורבו) ועוד.

החודש במגזין אוטו – גיליון 390

 
בצד האקזוטי יותר של המגזין תוכלו לקרוא על מפגש ראשון של העורך עם אסטון מרטין ואנטאג' החדשה, ועל הביקור בפסטיבל המהירות בגודווד – חוויה שכל חובב רכב חייב לעצמו לפחות פעם אחת.

החודש במגזין אוטו – גיליון 390

 
כל אלה ועוד המון (מבחן למסחרית חשמלית, האוטו של השכן ועוד ועוד) מחכים לכם בגיליון 390.
 
להזמנת מנוי שיגיע עד לביתכם לחצו כאן או צרו איתנו קשר בטלפון 03-5734044 או במייל [email protected]