מרצדס־בנץ מציגה את הדור הבא של ה־GLC לשנת 2025 עם שינויים במידות, בתא המטען ובמערכות ההנעה. הדגם מבוסס על פלטפורמת MRA2 ומציע קפיצת מדרגה מבחינה טכנית והכנה להשקת גרסה חשמלית מלאה בהמשך השנה.
האורך הכללי של הרכב עומד כעת על 4,717 מ"מ, רוחב של 1,890 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,888 מ"מ. תא המטען גדל ל־600 ליטרים בגרסאות הבנזין והדיזל, בעוד בדגמי הפלאג־אין הנפח עומד על 470 ליטרים בשל מיקום הסוללות. שיפורי אווירודינמיקה הורידו את מקדם הגרר ל־0.29, נתון שמקטין התנגדות אוויר ומשפר יעילות.
מערך המנועים כולל יחידות ארבעה צילינדרים בנפחי 2.0 ליטר בנזין ודיזל, עם מערכת היברידית מתונה או פלאג־אין. ההספק בגרסאות הפלאג־אין מגיע ל־313 כ"ס, בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית 9 הילוכים והנעה כפולה. הטווח החשמלי בגרסאות אלו עומד על כ־88 קילומטרים לפי תקן WLTP, עם טעינה מהירה מ־10% ל־80% בכ־30 דקות.
במרצדס מתכננים גם דגם חשמלי מלא ל־GLC, שייחשף רשמית בספטמבר 2025. הגרסה החשמלית תיבנה על פלטפורמת MB.EA, תכלול מערכת חשמלית במתח 800 וולט, סוללת 94.5 קוט"ש והספק של כ־483 כ"ס. הטווח המוצהר צפוי להיות מעל 600 קילומטרים.
הקבינה עברה עדכון עם לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע מרכזי גדול, לצד ארגון מחודש של תאי האחסון. השינויים במידות ובפלטפורמה מספקים בסיס רחב יותר לדגמי בנזין, פלאג־אין וחשמל מלא, תוך התאמה לדרישות השוק האירופי והעולמי, אומרים ביצרן. חשיפה במינכן.