החדשות של סמלת: ליפמוטור, הונגצ'י, וואי

דגמים חדשים עוד השנה לליפמוטור ולהונגצ'י הראשון בהנעה היברידית-נטענת, שניהם בהנעה חשמלית

סמלת, יבואנית ליפמוטור, תוסיף דגם נוסף ל-C10 ששיווקו החל בסוף 2024 בהנעה חשמלית ונוספה לו גרסה היברידית-נטענת לא מכבר. 

כידוע, תאגיד סטלנטיס שותף בליפמוטור והוא הבעלים של ליפמוטור אינטרנשיונל המשווקת את הדגמים של היצרנית בכל העולם שהוא לא סין. 

הדגם C10 מוצע כעת לאחר שעבר שדרוגי תוכנה והספק הטעינה הביתית גבוה יותר. 

סמלת תייבא לקראת סוף השנה את דגם הפנאי הקומפקטי B10 שהוצג ב-2024, קטן מ-C10 וממדיו בצד הגדול בקטגוריה; בסיס הגלגלים שלו הוא 273.5 ס"מ, אורכו 452 ס"מ, רוחבו 189 ס"מ, גובהו 166 ס"מ. בשלב ראשון תיובא לכאן הגרסה החשמלית, ועם תחילת 2026 תצטרף אליה גרסה היברידית-נטענת בה מנוע הבנזין (וכמו ב-C10) מתפקד כמאריך-טווח (EREV). המחיר אמור להיות תחרותי. 

1684458צילום: WEY

בסוף 2025 או בתחילת 2026 תגיע לכאן הונגצ'י EH5 , מכונית נוסעים שתהיה זולה וקטנה במעט מ-EH7 המשווקת כאן – ועדיין גדולה בהחלט; בסיס הגלגלים 292 ס"מ. דגם זה יגיע לכאן בגרסה חשמלית, והטווח המוצהר לפי תקן WLTP הוא 615 ק"מ. 

במותג וואי (Wey) החדשות הן שאין חדשות. פעילותו של מותג זה השייך לתאגיד גרייט וול הופסקה באירופה, ולסמלת אין מידע מתי יתחדש. מכוניות אחרונות שהיו במלאי נמכרו ופעילות המותג מוקפאת. 

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.