ב.מ.וו iX1 2025

ב.מ.וו iX1 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
decor

הגרסה המומלצת של אוטו

ב.מ.וו iX1 eDrive20 חשמלי, X-Line, 2x4 2025

  • רקע כללי

    זהו הדור הראשון של ב.מ.וו iX1, רכב הפנאי הקומפקטי החשמלי (C-SUV) של היצרנית. בדומה לנעשה עם אחיו הגדולים – X3 ו-iX3 – גם במקרה של iX1 מדובר למעשה בגרסה חשמלית ל-X1 עליו הוא מבוסס. ב.מ.וו iX1 נחשף לראשונה ביוני 2022 על בסיס הדור העכשווי של פלטפורמת UKL אותה הוא חולק עם דגמים רבים לבית ב.מ.וו ומיני (X1, סדרה 1, סדרה 2 גראן קופה, דגמי מיני השונים ועוד).

     

    מידותיו מקובלות בסגמנט עם אורך של 450 ס"מ, רוחב 184.5 ס"מ, גובה 161.5 ס"מ ובסיס גלגלים של 269 ס"מ. נפח תא המטען עומד על 490 ל', כ-50 ל' פחות מזה של X1 המקביל. העיצוב החיצוני מציג דמיון רב לזה של X1 ומתאים לקו הכללי העדכני של היצרנית. ב.מ.וו iX1 מוצע בישראל ובעולם בשתי גרסאות הנעה עיקריות: eDrive20 עם הנעה קדמית ו-204 כ"ס או xDrive30 עם הנעה כפולה ו-313 כ"ס. הביצועים בהתאם: 8.6 שניות ל-100 קמ"ש בהנעה קדמית ו-5.6 שניות בכפולה.

     

    הסוללה היא סוללת 66.45 קוט"ש (64.7 קוט"ש נטו) המאפשרת טווח נסיעה מירבי של עד 429 ק"מ בהנעה כפולה או 455 ק"מ בהנעה קדמית. טעינה ביתית ב-11 ק"ו עם אפשרות לשדרוג בתוספת תשלום ל-22 ק"ו. טעינה מהירה אפשרית עד 130 ק"ו. השיווק בישראל החל בסוף נובמבר 2022 בדרך של הזמנה מוקדמת באופן מקוון.

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב החיצוני דומה לזה של X1 עליו הוא מבוסס, וזה אומר חזית בעלת סבכה רחבה ובולטת ומופע כללי רב נוכחות.
  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג מעוצבת באופן נקי ונעים למדי. מול הנהג לוח מחוונים מוקרן נאה ולצידו מסך קעור למערכת המולטימדיה. איכות הצגים טובה מאוד אך התפעול, כרגיל, דורש הסטת תשומת לב מהכביש. איכות החומרים נאותה ביחס למחיר, אך אינה מתעלה. מושב הנהג נאה והוא נוח למדי (וטוב מזה שב-X1). תנוחת הנהיגה טובה. המרחב מאחור לשני נוסעים טוב מאוד, לשלישי יהיה מעט צפוף. בכל מקרה המושב נמוך עבור גבוהים. תא המטען גדול למדי ושימושי.
  • מנוע וביצועים

    גרסת ההנעה הכפולה שנבחנה מציעה 313 כ"ס והביצועים בהתאם: טובים מאוד בכל מצב. היציאה מהמקום נמרצת, תאוצות הביניים מצוינות והעברת הכוח יעילה מאוד וכיול דוושת תאוצה מוצלח מאפשר התנהלות יום-יומית טבעית ונעימה.
  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    electric.svg
    • טווח נסיעה חשמלי WLTP
      454 ק"מ
    • קיבולת סוללה
      קיבולת סוללה
      ככל היא גדולה יותר, היא תאפשר נסיעה ארוכה יותר. שווה ערך לנפח מכל דלק, במכוניות עם מנועי בעירה פנימית
      66.45 קוט"ש
    • הספק טעינה מהירה DC
      הספק טעינה מהירה DC
      הטעינה המרבית שהרכב יכול לקבל, לפי נתוני יצרן. רכב שיכול לקבל 50 קילוואט, יוגבל גם במטען חזק יותר
      128 קילוואט
    • זמן טעינה מהירה DC
      זמן טעינה מהירה DC
      יש מטען שמסוגל לספק 50 קילוואט ויש כאלה שמסוגלים לספק 350 קילוואט. יצרנים מודדים את זמן הטעינה במטען הכי חזק שהם יכולים, כך שמשך הטעינה יכול להשתנות בין מטען ומטען
      00:32 שעות
  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה טובה למדי, וטובה ביחס למרבית כלי הרכב החשמליים המקבילים. ב.מ.וו iX1 מטפל היטב בשיבושים קטנים ובינויים, על הגדולים ופסי האטה יורגש מחסור בריסון. בידוד רעשי הכביש והרוח טוב. התנהגות הכביש טובה מאוד, אפילו מהנה, והיכולת הדינאמית גבוהה. לזכותו גם דוושת בלם בעלת אופי פעולה טבעי ונעים וטובה מהמקובל בכלים חשמליים. בשבילים הנוחות טובה למדי אך ה-iX1 אינו משדר שהוא מרגיש שם בבית.
  • תמורה למחיר

    ב.מ.וו iX1 מציע חבילה מאוזנת בין הספק ואבזור למחיר ביחס למרבית המתחרים.
  • גרסאות ורמות גימור

    ב.מ.וו iX1 2025 החדש משווק בישראל בשתי גרסאות – גרסת eDrive20 עם מנוע יחיד, הנעה קדמית ו-204 כ"ס או גרסת xDrive30 עם שני מנועים, הנעה כפולה ו- 313 כ"ס. הטווח עומד על 455 ק"מ או 429 ק"מ בהתאמה.

     

    הדגם מוצע בשתי רמות גימור זהות למעט גודל החישוקים: 18 אינץ' בגרסת eDrive20 ו-19 אינץ' בגרסת xDrive30. רמת ''X-ליין' כוללת בולמים אדפטיביים, מערך חיישני חניה ומצלמות היקפי, מערכת לסיוע כניסה ויציאה מחניה, תאורת לד מלאה אדפטיבית, כוונון חשמלי וזכרונות למושב הנהג, חימום מושבים קדמיים, כניסה והנעה ללא מפתח, גג שמש פנורמי, דלת תא מטען חשמלית, חישוקים קלים עוד.

     

     רמת 'M-ספורט' מוסיפה כוונון חשמלי למושב הנוסע, תמיכה דינאמית לגב התחתון, מערכת שמע מבית הרמן-קרדון וחבילת עיצוב 'M' הכוללת חישוקים בעיצוב שונה, ריפודים ודיפונים שונים ועוד.

  • בטיחות

    ב.מ.וו iX1 2025 החדש טרם נבדק ע"י יורו NCAP. היצע מערכות הבטיחות המתקדמות כולל מערכת בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, התראה על רכב בשטח מת ותיקון אקטיבי, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על תנועה צולבת בנסיעה לאחור ועוד.

  • מה חדש בדגם

    אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2025.
  • טווח נסיעה

    טווח הנסיעה של גרסת ההנעה הכפולה במבחן הדרכים המאומץ של 'אוטו' עמד על כ-320 ק"מ ו-5 ק"מ לקוט"ש, לא רע בהתחשב בעומס. בנסיעה רגועה יותר הנתון שופר לכ-5.9 ק"מ לקוט"ש וכ-380 ק"מ בין טעינות.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    אחד מהכלים החשמליים הטובים שבנמצא.

ב.מ.וו iX1 מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

ב.מ.וו iX1 השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • electric.svg
    `
    ב.מ.וו iX1
    ב.מ.וו iX1 eDrive20 חשמלי, X-Line, 2x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 454
    מחיר מחירון ₪354900
  • electric.svg
    וויה קוראג'
    וויה קוראג' חשמלי (80 קוט"ש), Elegant ,2x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 476
    מחיר מחירון ₪194900
  • on
    וולוו XC40
    וולוו XC40 B4 אוט', 2.0 ל' טורבו, היברידי-מתון, Ultra Dark ,2x4
    הספק כוח סוס 197
    מחיר מחירון ₪279900
  • electric.svg
    וולוו C40
    וולוו EC40 חשמלי, Ultra Dark ,2x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 575
    מחיר מחירון ₪369900
  • energy_2.svg
    לקסוס UX
    לקסוס UX300h, אוט', 2.0 ל' היברידי, +Kyushu
    מחיר מחירון ₪244900
  • electric.svg
    אודי Q4 e-tron
    אודי Q4 e-tron 45 חשמלי
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 525
    מחיר מחירון ₪337900
  • electric.svg
    on
    מרצדס EQA
    מרצדס EQA 250, חשמלי, Electric
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 470
    מחיר מחירון ₪379900

חוות דעת גולשים על ב.מ.וו iX1

יש לכם ב.מ.וו iX1?

בואו תהיו הראשונים לכתוב ביקורת

כתבו ביקורת על הרכב
bg-image.png

יש לכם ב.מ.וו iX1? כתבו חוות דעת

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.