לקסוס LS 2025

לקסוס LS 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    במרץ 2021 התחיל שיווקה בישראל של לקסוס LS המחודשת. במסגרת מתיחת הפנים, נעשו שינויים בסבכה, בפגוש וביחידות התאורה, שכעת הן דקות יותר וכוללות תאורת לד מתקדמת. בתא הנוסעים העדכון הבולט הוא במערך המולטימדיה המחודש עם צג "12.3. בנוסף, למושבים ריפוד ותפרים חדשים לשיפור נוחות הישיבה. במסגרת חידוש הדגם, כויל מחדש מערך המתלים האדפטיבי, תושבות המנוע חדשות ולצמיגי האל-תקר דופן רכה יותר מאשר עד כה – הכל על-מנת לשפר את איכות הנסיעה. בגרסה ההיברידית מנוע בנזין אטמוספרי 3.5 ליטר V6 ומנוע חשמלי ליצירת הספק משולב של 359 כ"ס. מנוע הבנזין אמור להיעזר יותר על-ידי המנוע החשמלי, וכך להיות יעיל בסל"ד נמוך יותר – גם לשיפור צריכת הדלק, גם לפעולה מעודנת יותר. טווח הנסיעה בחשמל בלבד, כך לקסוס, שופר אף הוא. סך ההילוכים הכולל הוא 10 – שישה בתיבה פלנטרית לבנזין, ארבעה יחסי העברה קבועים בתיבה הרציפה. LS המחודשת מוצעת כעת רק עם הנעה אחורית. האבזור עשיר, ולרמות הגימור שמות חדשים. מפרט הבטיחות עודכן, ולרכב 12 כריות אוויר, בלימה אוטונומית גם לאחור, תיקון סטייה ושמירה על מרכז נתיב, ניטור היקפי של שטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית. מחיר לקסוס LS 500h כעת נמוך מאשר לפני חידוש הדגם, ויחד עם האבזור העשיר יותר, מציע גם תמורה משופרת.
  • עיצוב ונוכחות

    השינוי החיצוני בספינת הדגל של לקסוס אינו גדול, ומתמקד בסבכה, בפגושים וביחידות תאורה. המבנה המוארך והנמוך, שמשלב בין סדאן לקופה, מסתיר היטב את הממדים. חישוקי "20 בוהקים מחזקים את המופע המרשים.
  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים מועשר בעור ובעור הפוך בגווני חום בהיר וזה יוצר אווירה מאוד מזמינה, דיפון העץ מעשיר לא מעט, וגם הפרטים הקטנים, כמו הידיות הצפות, מוסיפים. האבזור עשיר מאוד, כנדרש ממכונית פאר, והשילוב של כל אלה יוצר רכב שנעים מאוד לשהות בו וליהנות ממה שיש לו להציע לנהג ולנוסעים. השפע הרב של אופציות התפעול מחייב הסתגלות, והעובדה שכמעט כולן מתופעלות דרך הצג לא מסייעת. מושב הנהג נוח ותנוחת הנהיגה טובה. המרחב מאחור נדיב, אך מרווח הראש פחות. תא המטען, שנפחו 430 ליטר, קטן ביחס לגודל המכונית.
  • מנוע וביצועים

    אופי הפעולה של יחידת הכוח נעים מבעבר, מאומץ פחות. זו פועלת חלק, שקט וזורם יותר מאשר קודם. תחת עומס, בעליות או בעקיפות, רעש מנוע הבנזין נשמע יותר, הצליל גברי יותר מאשר קודם, והביצועים כשלעצמם טובים בהחלט. הסיוע של מערכת השמע לקונצרט המוטורי עוזר לרוב, אך במצבי 'ספורט' הקיצוניים יותר הוא עלול להישמע מעט מוגזם. בזחילה חשמלית הרכב מייצר רעש מלאכותי להתרעה וזה אינו נעים.
  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    energy_2.svg

    צריכת הדלק סבירה למכונית בגודל כזה, ונעה בין 9 ק"מ/ל' בתוואי המבחן, ל-12 ק"מ/ל' בשיוט בכביש בין-עירוני.

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      12.2 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      10.4 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      82 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      14
  • נוחות והתנהגות

    הדגם המחודש נעים מקודמו ונוחות הנסיעה טובה מאוד ואחידה. רחשי הכביש והרוח מבודדים היטב. בכבישים מפותלים מורגש כי LS היא מכונית כבדה וגדולה, אבל היכולת הדינמית שלה גבוהה ומאפשרת לצלוח פניות בקצב מהיר מהצפוי. המעבר מהנעה כפולה להנעה אחורית, כמאמר הקלישאה, שיפר את ההנאה. בנהיגה רגילה, להגה משקל קל מדי, תחת עומס במצבי 'ספורט' המשקל טוב והתחושה משופרת. פעולת הבלימה לא מספיק הדרגתית, אך הבלמים עדיין אפקטיביים וטובים מהמקובל בכלים היברידיים.
  • תמורה למחיר

    מחירה של ה-LS, כמקובל במכוניות פאר גבוה מאוד. עם זאת ובהשוואה למתחרות, גם בהינתן האבזור, היא מציעה תמורה טובה למחיר.
  • גרסאות ורמות גימור

    לקסוס LS משווקת ב-2025 בגרסה אחת - 500h היברידית, 3.5 ל' - וברמת גימור אחת. רמת הגימור, הנקראת 'טאקומי', כוללת חישוקי "20, גג זכוכית, תאורת לד אדפטיבית, מפתח חכם; תפעול חשמלי לדלת האחורית, לגלגל ההגה, לווילונות, למושבים הקדמיים והאחוריים – בכולם אוורור וחימום, בקדמיים גם עיסוי; מולטימדיה עם צג "12.3 וממשק עם אפל ואנדרואיד, מחוונים מוקרנים; בקרת אקלים ארבעה-אזורית, מצלמות היקפיות ומערכת שמע של מארק לווינסון עם 23 רמקולים.
  • בטיחות

    מפרט הבטיחות כולל 12 כריות אוויר, בלימה אוטונומית גם לאחור, תיקון סטייה ושמירה על מרכז נתיב, ניטור היקפי של שטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית.
  • מה חדש בדגם

    אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2025.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    מכונית הפאר של לקסוס שונה באופייה ובהתנהלותה מדגמי הפאר של המותגים הגרמניים. הניהוג אינו מלוטש כמו בהם, וכיום היא נראית פחות עדכנית מאשר נראתה עם השקתה ב-2017. ועדיין, מדובר במכונית משובחת, שמבצעת את רוב מטלות הנסיעה והנהיגה ברמה הגבוהה ביותר.

לקסוס LS מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

לקסוס LS השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • energy_2.svg
    `
    לקסוס LS
    לקסוס LS500h אוט', 3.5 ל' היברידי, Takumi
    מחיר מחירון ₪985990
  • energy_2.svg
    מרצדס S קלאס
    מרצדס S 450e, אוט', 3.0 ל' טורבו, פלאג-אין הייבריד, Premium Plus ,2x4
    מחיר מחירון ₪1250000
  • energy_2.svg
    ב.מ.וו סדרה 7
    ב.מ.וו 750e xDrive, אוט', 3.0 ל' טורבו, פלאג אין הייבריד, Elegant, 4x4
    מחיר מחירון ₪1060000
  • energy_2.svg
    ג'נסיס G90
    ג'נסיס G90, אוט', 3.5 ל' טורבו V6, היברידי-מתון, Legendary ,4x4
    מחיר מחירון ₪849900

חוות דעת גולשים על לקסוס LS

5/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (2)

הנאת נהיגה

5

עלויות תחזוקה

4

נוחות השימוש ואבזור

5

מרווח ישיבה

5

תא המטען

5

יש לכם לקסוס LS? כתבו חוות דעת

לקסוס ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.