מאזדה CX5 2025

מאזדה CX5 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
decor
on

הגרסה המומלצת של אוטו

מאזדה CX5 אוט', 2.0 ל' , Comfort ,2x4 2025

  • רקע כללי

    מאזדה CX-5 הוצג לראשונה בשנת 2011 והיה מאז לאחד מכלי הרכב הפופולריים ביותר של היצרנית. הדור השני נחשף בסוף שנת 2016 כשהוא מבוסס על פלטפורמה משופרת של הדור היוצא, ומוסיף עיצוב וסביבת נהג מעודכנים ואת מנועי סקייאקטיב-G החדשים דאז. מאז עברו כמעט 10 שנים.

    למרות שהבסיס נעוץ בתחילת העשור הקודם, במאזדה לא מיהרו להציג לו יורש במסגרת הזמנים המקובלת בתעשייה (כ-6 שנים). הדגם עבר מתיחת פנים ראשונה בשנת 2018, בה זכה למספר שיפורים, ובשנת 2022 נחתה בישראל גרסה מעודכנת, לאחר מתיחת פנים נוספת.

     

    בתחילת 2025 הוצע רק מנוע ה-2.0 ל' המספק 165 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים ולהנעה קדמית. בחודש יוני 2025 חזר לישראל מנוע ה-2.5 ליטר, שמוצע לראשונה גם בגרסת טורבו.

    לגרסה האטמוספרית של מנוע ה-2.5 ליטר הספק של 191 כ"ס ו-25.7 קג"מ.

    לגרסת הטורבו שני נתוני הספק שונים: בשימוש בדלק באוקטן 95 ההספק עומד על 227 כ"ס ו-42.8 קג"מ, ובשימוש באוקטן 98 ההספק מטפס ל-250 כ"ס ו-44.1 קג"מ. שתי גרסאות ה-2.5 ליטר עושות שימוש בתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים ובהנעה כפולה.

  • עיצוב ונוכחות

    מאזדה CX-5 הוא כבר רכב ותיק, אך גם כיום הוא מציג פרופורציות טובות וקווים נאים.
  • תא נוסעים ומטען

    עיצוב סביבת הנהג נוטה לקו המנימליסטי והמאופק, ולרוב זה נאמר לחיוב שכן התוצאה מאוד אלגנטית. לתחושה הנעימה מוסיפה איכות החומרים הטובה - אך גילו של התכנון הבסיסי מורגש.

    הנדסת האנוש טובה ורוב הפקדים קרובים ליד ותפעולם ברור וקל. צג המולטימדיה קטן ביחס למקובל כיום ומערכת ההפעלה מיושנת. בגרסאות 2.5 ליטר מסך המגע הוא בגודל "10.25 - ויש לו שתי מגרעות: לא ניתן לתפעל אותו באמצעות מגע, והצימוד לקארפליי/אנדרואיד מחייב שימוש בכבל (חיבור אלחוטי מוצע רק בגרסת טורבו, ברמת 'פרימיום בלאק').
    המרחב מלפנים טוב והמושבים נאים. גם מאחור מרחב טוב והישיבה שם נוחה. תא המטען מציע נפח ומבנה מקובלים בסגמנט - והינו שימושי ויעיל.

  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-2.0 ל' מפיק 165 כ“ס ומציע ביצועים סבירים. הוא דורש טיפוס לסל“ד גבוה כדי לקבל ממנו את המיטב, ואז הוא מעט רועש. תיבת ההילוכים היא שותפה מצוינת למנוע הזה, פועלת באופן חלק וזריז ומסייעת להפיק ממנו את המיטב. גרסת ה-2.5 ליטר נעימה, התגובות ללחיצת המצערת טובות, התיבה משלבת הילוכים בזריזות ובאופן חלק ונעים. לחובתה יצוין כי הביצועים בפועל אינם טובים בהרבה מאלו של המנוע הקטן, ורחוקים מאלו של מנועי הטורבו המודרניים של המתחרים. 
    גרסת הטורבו טרם נבחנה.

  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    במבחן דרכים לגרסת ה-2.0 ליטר, נרשמו 12.4 ק"מ לליטר. נאה.
    גרסת ה-2.5 ליטר עברה מבחן קשה ותובעני יותר, כולל נסיעת שטח. צריכת הדלק במבחן נעה סביב 7.5 ק"מ לליטר.

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      12.8 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      9.7 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      56 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      13
  • נוחות והתנהגות

    בעיר, במהירות איטית, שיבושים גדולים יורגשו מדי, אך ככל שעולה המהירות ישנו שיפור ניכר בספיגת המהמורות - ונוחות הנסיעה טובה למדי. בידוד רעשים מוצלח תורם לתחושה כללית נינוחה ומעודנת. התנהגות הכביש טובה מאוד ביחס לסגמנט – מדובר ברכב פנאי מהנה לנהיגה, עניין נדיר בימינו. השילוב האופייני בשבילים של מהירות נסיעה נמוכה יחסית ומפגעים גדולים, הוא בדיוק התחום בו ה-CX-5 לא מצטיין, כך שנוחות הנסיעה בשבילים אינה מצטיינת.
  • תמורה למחיר

    האבזור עשיר, האיכות גבוהה והמחיר תחרותי. כך שלמרות שהוא מדובר ברכב לא-ממש עדכני, התמורה למחיר טובה.
  • גרסאות ורמות גימור

    רמת הבסיס של גרסת ה-2.0 ליטר נקראת 'קומפורט' ורשימת האבזור כוללת חישוקי 19 אינץ', תאורת לד מלאה, כניסה והנעה ללא מפתח, תפעול חשמלי למושב הנהג, ריפוד דמוי עור ועוד.

    'אקזקיוטיב' מוסיפה גג שמש פנורמי, ריפוד עור, לוח מחוונים מוקרן ועוד.

    'פיור בלאק' כוללת גם מערכת שמע מבית 'בוז', תפעול חשמלי למושב הנוסע, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, חבילת עיצוב חיצוני שחורה ועוד.

     

    גרסת ה-2.5 ליטר תוצע גם ברמת הגימור 'קומפורט' הכוללת מפתח חכם, תאורת לד עוקבת פנייה, ריפוד דמוי עור, מושב נהג בתפעול חשמלי, חימום למושבים הקדמיים, חישוקי "19, מולטימדיה "10.25 עם ממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, מצלמת חניה, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאה לאחור ועוד.

    רמת הגימור 'אקזקיוטיב' מוסיפה גג שמש, ריפוד עור, תפעול חשמלי גם למושב הנוסע ועוד.

    רמת הגימור 'פיור בלאק' כוללת גם קיפול מראות חשמלי, מערכת שמע משודרגת של 'בוז', אוורור למושבים הקדמיים, חבילת השחרה ופריטי עיצוב ספורטיביים יותר.

    רמת האבזור 'פרימיום בלאק' מוסיפה לרשימה חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, מצלמות היקפיות, דלת תא מטען בתפעול חשמלי, חימום מושבים לשורה השנייה ולגלגל ההגה, ומשטח טעינה אלחוטי.

  • בטיחות

    מאזדה CX-5 נבדק ע"י יורו NCAP בשנת 2017 (מבחן פחות מחמיר מהמבחן הנוכחי) וקיבל דירוג של חמישה כוכבי בטיחות עם 95% בהגנה על מבוגרים ו-91% בהגנה על ילדים. מפרט מערכות הבטיחות כולל כסטנדרט מערכת בלימה אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, עמעום אורות אוטומטי ועוד. רמת 'אקזקיוטיב' מוסיפה ניטור רכב בשטח מת. רמת 'פיור בלאק' מוסיפה לרשימה גם מערכת בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור.
  • מה חדש בדגם

    החזרת מנוע ה-2.5 ליטר להיצע ותחילת שיווק גרסת טורבו בחודש יוני 2025.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    למרות גילו, מאזדה CX-5 הוא עדיין אחד מרכבי הפנאי המוצלחים בקבוצה.

מאזדה CX5 שאלות ותשובות

מחיר מאזדה CX5 מתחיל מ-181,000 שקלים לגרסת קומפורט 2.0 עם הנעה קדמית ועד 230,000 שקלים לגרסת פרימיום בלאק 2.5 ליטר. הגרסה הפופולרית אקזקוטיב 2.0 עולה 189,000 שקלים.
למאזדה CX5 יש 4 רמות גימור: קומפורט (עם מנועי 2.0 ו-2.5 ליטר), אקזקוטיב (2.0, 2.5 ליטר ו-2.5 ליטר טורבו), פרימיום (2.5 ליטר טורבו) ופרימיום בלאק (2.5 ליטר). כל רמה מציעה אבזור שונה וחלקן זמינות גם עם הנעה כפולה.
הנעה כפולה במאזדה CX5 מוצדקת אם אתה נוסע הרבה בשטח או בתנאי מזג אוויר קשים. המחיר הגבוה יותר בכ-4,000 ₪ משתלם רק אם אתה באמת זקוק ליכולות השטח המשופרות.
מאזדה CX5 שומר על ערכו טוב יחסית, איבוד של כ-25-30% בשנה הראשונה ו-15-20% בשנה השנייה. זה טוב יותר מרוב המתחרים הקוריאניים אך פחות טוב מטויוטה ראב 4.
מאזדה ישראל מציעה מעת לעת מבצעים כמו ביטוח מתנה לשנה או חבילות שדרוג. מומלץ לבדוק עם הסוכן המקומי את המבצעים הזמינים בתקופת הרכישה.
כן, הרכב מתאים למשפחות. מאזדה CX5 נחשב לרכב פנאי קומפקטי (C-SUV) שמציע מרווח פנים טוב במושבים האחוריים. מתאים גם לילדים במושבי בטיחות בנוחות, וגם להסעת מבוגרים. תא המטען מספיק גדול כדי להכיל עגלות וקניות. המושבים נוחים לנסיעות ארוכות, נוחות הנסיעה טובה והרכב שקט.
חבילות האופציות הן רמות הגימור השונות. הן זמינות בכל הגרסאות בעלות של 3,000-7,000 שקלים וכוללות תוספות כמו גג שמש, ריפוד עור, תפעול חשמלי למושבים ועוד.
עלות תחזוקה שנתית של כ-3,000-4,500 שקלים כולל שירותים קבועים וחלפים. ביטוח רכב חובה ומקיף של כ-4,000-6,000 שקלים בשנה לפי גיל הנהג ואזור המגורים.
אחריות היצרן היא 3 שנים ללא הגבלת ק"מ
מאזדה CX5 נבדק ע"י יורו NCAP בשנת 2017 (מבחן פחות מחמיר מהמבחן הנוכחי) וקיבל דירוג של 5 כוכבי בטיחות עם ציון של: 95% בהגנה על מבוגרים ו-80% בהגנה על ילדים, 78% בהגנה על הולכי רגל ו-59% עבור מערכות בטיחות.
בכל הגרסאות 6 כריות אוויר, ומערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט ובהן: מערכת בלימה אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, עמעום אורות אוטומטי ועוד. רמת 'אקזקיוטיב' מוסיפה ניטור רכב ב"שטח מת". רמת 'פיור בלאק' מוסיפה גם מערכת בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור.
מאזדה CX5 נבדק ע"י יורו NCAP בשנת 2017 (מבחן פחות מחמיר מהמבחן הנוכחי) וקיבל דירוג של 5 כוכבי בטיחות עם ציון של: 95% בהגנה על מבוגרים ו-80% בהגנה על ילדים, 78% בהגנה על הולכי רגל ו-59% עבור מערכות בטיחות.
i-Activsense היא חבילת טכנולוגיות בטיחות מתקדמות הכוללת בלימת חירום אוטומטית, זיהוי רמזורים, זיהוי הולכי רגל, ניטור רכב ב"שטח מת" ועוד. זהו אבזור בסיס בכל הגרסאות.
בכל הגרסאות ישנן מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט ובהן: מערכת בלימה אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, עמעום אורות אוטומטי ועוד. רמת 'אקזקיוטיב' מוסיפה ניטור רכב ב"שטח מת". רמת 'פיור בלאק' מוסיפה גם מערכת בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור.
צריכת הדלק משתנה לפי המנוע: מנוע 2.0 ליטר - 12.8 ק"מ/ליטר, מנוע 2.5 ליטר - 10.6 ק"מ/ליטר, מנוע 2.5 טורבו - 10.2 ק"מ/ליטר. בנסיעה מעורבת התצרוכת האמיתית גבוהה יותר בכ-15-20%.
מנוע ה-2.0 ליטר נחשב חסכוני יחסית לקטגוריה עם 12.8 ק"מ/ליטר. זה טוב יותר מרוב המתחרים אך פחות חסכוני מדגמים היברידים כמו ראב 4 וניסאן קשקאי.
בהנחה של 1,500 ק"מ בחודש ומחיר דלק של 7.5 ₪/ליטר: מנוע 2.0 - כ-879 ₪ לחודש, מנוע 2.5 - כ-1,061 ₪ חודש, מנוע 2.5 טורבו - כ-1,103 ₪ לחודש.
סגנון נהיגה אגרסיבי (תאוצות ובלימות חזקות), שימוש במזגן, נסיעה בתנועה צפופה, משקל והנעה כפולה מגדילים את הצריכה. שמירה על מהירות קבועה, לחץ אוויר תקין בצמיגים ותחזוקה שוטפת חוסכים בדלק.
שמירה על מהירות קבועה, הימנעות מתאוצות ובלימות חזקות, שימוש במצב ECO, הפחתת משקל ע"י הוצאת ציוד מיותר מתא המטען תחזוקה שוטפת (פילטרים, לחץ אוויר בגלגלים).
כן, המושבים נוחים, המרחב גדול, נוחות הנסיעה טובה והרכב שקט.
מנוע ה-2.0 ליטר מפיק 165 כ"ס ומגיע ל-100 קמ"ש תוך 9.7 שניות. וסה"כ מציע ביצועים סבירים. מנוע ה-2.5 ליטר אטמוספרי (ללא טורבו) מפיק 187 כ"ס עם, זינוק של 8.9 שניות ל-100 קמ"ש ומציע ביצועים מעולים. מנוע הטורבו 2.5 ליטר מפיק 227 כ"ס ומגיע ל-100 קמ"ש תוך 7.7 שניות בלבד הביצועים שלו הם החזקים בסגמנט.
ההמלצה היא בהתאם לייעוד ולהעדפות אישיות. מנוע ה-2.0 ליטר מספיק לרוב הנהגים ויעיל בצריכת דלק. מנוע ה-2.5 ליטר מתאים למי שרוצה יותר כוח, ומנוע הטורבו 2.5 ליטר מיועד למי שמחפש ביצועים ספורטיביים.
הנהיגה חלקה ונוחה עם תגובה טובה של ההגה. המנועים שקטים ותיבת ההילוכים האוטומטית עובדת בצורה חלקה. נוחות הנסיעה טובה למד, בידוד רעשים מוצלח, והתנהגות הכביש טובה מאוד ביחס לסגמנט. התחושה הכללית נינוחה ומעודנת.
מנוע ה-2.0 חסכוני יותר (12.8 ק"מ/ליטר) ועם 165 כ"ס מציע ביצועים סבירים וממוצעים לקטגוריה. מנוע ה-2.5 חזק יותר (187 כ"ס) עם צריכה של 10.6 ק"מ/ליטר, מתאים יותר למי שמחפש יותר כוח. הוא גם נעים ושקט יותר.
מנוע הטורבו 2.5 ליטר מפיק מומנט מרבי של 42.8 ק"מ ב-2,000 סל"ד. זה נתון מעולה שמראה על כוח זמין כבר מסל"ד נמוך ומעניק חווית נהיגה ספורטיבית.
בכל הגרסאות ורמות הגימור נמצא תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 6 הילוכים. היא שותפה מצוינת למנועים, פועלת באופן חלק וזריז ומסייעת להפיק מהם את המיטב.
הרכב יציב ושקט במהירויות גבוהות עם התנהגות הכביש טובה מאוד ביחס לסגמנט – מדובר ברכב פנאי מהנה לנהיגה, עניין נדיר בימינו.
אורך: 4,575 מ"מ, רוחב: 1,845 מ"מ, גובה: 1,660 מ"מ. בסיס גלגלים: 2,700 מ"מ. גובה הרכב מהקרקע: 193 מ"מ. משקל עצמי: 1,594-1,750 ק"ג לפי הגרסה.
נפח תא המטען בגרסת ה-2.0 ליטר הוא 438 ליטר ובגרסת ה-2.5 ליטר 541 ליטר. בהשכבת המושבים האחוריים הנפח גדל ל-1,342 ליטר. אלה נתונים טובים לקטגוריה.
מאזדה CX5 נחשב לרכב פנאי קומפקטי (C-SUV) שמציע מרווח פנים טוב במושבים האחוריים יחסית לגודלו. מרווח הרגליים (100.6 ס"מ) ומרווח הראש (99 ס"מ) נחשבים נדיבים למדי בקטגוריה ומאפשרים גם לנוסעים גבוהים לשבת בנוחות מאחור. מרווח הכתפיים (139 ס"מ), זהו מרווח ממוצע לקטגוריה ושלושה נוסעים מבוגרים ירגישו דחוקים, אבל סה"כ סביר וממוצע ביחס למתחרים.
כן, הרכב מתאים למשפחות עם 2-3 ילדים. תא המטען מספיק גדול כדי להכיל עגלות וקניות, ויש מקום נוח במושבים האחוריים, גם לחגירת ילדים במושבי בטיחות, וגם למבוגרים. המושבים נוחים לנסיעות ארוכות.
גובה הרכב מהקרקע 193 מ"מ. זה מספיק לנסיעת שבילים ודרכי עפר, לא מתאים לשטח טכני.
כן, הרכב מגיע עם מסילות גג ומשקל נשיאה מקסימלי של 75 ק"ג על הגג. אפשר להתקין קופסת גג, מנשא אופניים או מנשא סקי. חשוב לוודא שהמשקל לא עולה על המותר.
מערכת Mazda Connect עם מסך מגע "10.25, ממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, דיבורית בלוטות', פיקוד קולי (באנגלית) ו-6 רמקולים. ברמת גימור 'פיור בלאק' מערכת שמע של BOSE עם 10 רמקולים.
כן, כל הגרסאות כוללות ממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, דיבורית בלוטות', התומכות בשיחות ובמוזיקה.
יש מערכת ניווט מקורית, אבל היא לא פעילה. ניתן להתחבר באופן אלחוטי לסלולר באמצעות אפל קארפליי או אנדרואיד אוטו, ובאמצעותן אפשר לראות את ממשק הניווט הרצוי על המסך.
כן, יש מערכת Head-Up Display בגרסאות הגבוהות. המערכת מציגה מידע חשוב כמו מהירות, מגבלת מהירות, ואזהרות ניווט על השמשה הקדמית.
מערכת שמע Bose Premium בגרסאות הגבוהות עם 10 רמקולים, או מערכת סטנדרטית עם 6 רמקולים בגרסאות הבסיס. איכות השמע טובה עם בס עמוק וצלילים בהירים.
ראב 4 חסכוני יותר בהיותו היברידי ושומר טוב יותר על ערכו. CX-5 מציע נהיגה מהנה יותר,עיצוב ותחושה יוקרתיים יותר וביצועים טובים יותר.
CR-V מרווח יותר ועם תא מטען גדול יותר, בעוד CX-5 מציע עיצוב ותחושה יוקרתיים יותר, ביצועים טובים יותר ונהיגה מהנה יותר.
טוסון מציע יותר טכנולוגיה ואחריות ארוכה יותר (5 שנים מול 3), בעוד CX5 מציע עיצוב ותחושה יוקרתיים יותר, ביצועים טובים יותר ונהיגה מהנה יותר.
עיצוב ותחושה יוקרתיים, מרחב גדול לנוסעים ולמטען, ביצועים טובים, נוחות נסיעה טובה ושקטה, חווית נהיגה מהנה, ושמירת ערך סבירה. בחירה טובה למי שמחפש קרוסאובר מעט יותר מיוחד ומהנה לנהיגה.
עיצוב ותחושה יוקרתיים, מרחב גדול לנוסעים ולמטען, ביצועים טובים, נוחות נסיעה טובה ושקטה, חווית נהיגה מהנה, ושמירת ערך סבירה. מתאים למי שמחפש משהו קצת שונה מהמקובל בקטגוריה.
המושבים נוחים ותומכים היטב, גם בנסיעות ארוכות. נוחות הנסיעה טובה כאשר בעיר במהירות איטית מורגשים שיבושים גדולים, אך ככל שעולה המהירות ישנו שיפור ניכר בספיגת המהמורות - ונוחות הנסיעה טובה למדי. בידוד רעשים, ואיכות פנים טובה (חומרים והרכבה) תורם לתחושה כללית נינוחה ומעודנת.
גילו של התכנון הבסיסי מורגש, אבל עיצוב סביבת הנהג עדיין נאה ואלגנטי. לתחושה הנעימה אפשר להוסיף גם את איכות החומרים הטובה כשהרכב איכותי יותר ממרבית המתחרים.
המושבים נוחים ותומכים טוב, גם בנסיעות ארוכות. נוחות הנסיעה טובה כאשר בעיר במהירות איטית מורגשים שיבושים גדולים, אך ככל שעולה המהירות ישנו שיפור ניכר בספיגת המהמורות - ונוחות הנסיעה טובה למדי. בידוד רעשים, ואיכות פנים טובה (חומרים והרכבה) תורם לתחושה כללית נינוחה ומעודנת.
מפתחי הדלתות הגדולים מקלים על הכניסה והיציאה גם למבוגרים. הדלתות נפתחות רחב והמושבים ממוקמים בגובה נוח.
קיים ברמות הגימור הגבוהות עבור מושב הנהג ומושב הנוסע מלפנים.
מיזוג אוויר אוטומטי דו-אזורי בכל הגרסאות. המערכת יעילה ושקטה, עם בקרה נפרדת לנהג ולנוסע הקדמי. פתחי אוויר נפרדים גם לנוסעים במושב האחורי.
כן, בכל הגרסאות יש מקום לטעינה אלחוטית בקונסולה המרכזית מלפנים. יש גם כניסות USB שיכולים לשמש עבור טעינה.

מאזדה CX5 מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

מאזדה CX5 השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • ` on
    מאזדה CX5
    מאזדה CX5 אוט', 2.0 ל' , Comfort ,2x4
    הספק כוח סוס 165
    מחיר מחירון ₪180900
  • energy_2.svg
    on
    טויוטה ראב 4
    טויוטה ראב 4 אוט', 2.5 ל' היברידי, E-Volve
    מחיר מחירון ₪209990
  • ג'אקו 7
    ג'אקו 7, אוט', 1.6 ל' טורבו, Executive ,2x4
    הספק כוח סוס 147
    מחיר מחירון ₪169900
  • מיצובישי אאוטלנדר
    מיצובישי אאוטלנדר (מתיחת פנים) 2.5 ל', אוט', 7 מק', Intense, 2x4
    הספק כוח סוס 181
    מחיר מחירון ₪191990
  • צ'רי טיגו 7 פרו
    צ'רי טיגו 7 פרו 1.6 ל' טורבו, אוט', Comfort
    הספק כוח סוס 186
    מחיר מחירון ₪164950
  • אומודה C9
    אומודה C9, אוט', 2.0 ל' טורבו
    הספק כוח סוס 245
  • קיה ספורטאז'
    קיה ספורטאז' 1.6 ל' טורבו, אוט', Urban
    הספק כוח סוס 160
    מחיר מחירון ₪184990

חוות דעת גולשים על מאזדה CX5

4.8/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (16)

הנאת נהיגה

4.8

עלויות תחזוקה

4

נוחות השימוש ואבזור

4.7

מרווח ישיבה

4.8

תא המטען

4.8

יש לכם מאזדה CX5? כתבו חוות דעת

מאזדה ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.