מיצובישי אאוטלנדר 2025

מיצובישי אאוטלנדר 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    מיצובישי הציגה לראשונה את דגם הפנאי הקומפקטי (C-SUV) אאוטלנדר ב־2001.

    הדור הרביעי של אאוטלנדר שנחת.בישראל ב-2021, מתבסס על רצפה חדשה המשרתת גם את ניסאן X-טרייל, והוא כולל מכלולי הנעה של רנו-ניסאן. הדגם העכשווי גדול מקודמו וחדש מהיסוד, החל בשפת העיצוב העדכנית של המותג, עבור בסביבת הנהג, ועד למערכות התפעול-בידור והבטיחות העכשוויות. 

     

    באוגוסט 2025 החל שיווקו בישראל של מיצובישי אאוטלנדר המחודש, לאחר שהרכב עבר מתיחת פנים. דגם זה מגיע לישראל כעת בתקינה צפון-אמריקאית. 

    במסגרת מתיחת הפנים נעשו שינויים בעיצוב הסבכה, הפגושים ויחידות התאורה. 

     

    בצד המכאני בוצעו שיפורים בבידוד הרעשים ובאווירודינמיות, לצד כיול מחודש להיגוי ולמתלים לטובת יכולת דינמית עדיפה. 

     

    העדכונים בתוך הרכב משמעותיים יותר: המסך המרכזי גדל משמעותית מ-"9 ל-"12.3, ישנו ממשק אלחוטי לאפל קארפליי, מערכת השמע כעת של ימאהה,  עיצוב הקונסולה המרכזית התעדכן ועוד. 

     

    המנוע כבעבר הוא בנזין אטמוספרי 2.5 ליטר שעבר שינויים קלים, והוא מנפק 181 כ"ס ו-24.9 קג"מ. התיבה רציפה וההנעה קדמית או כפולה.

  • עיצוב ונוכחות

    אם ישנו דבר אחד שבולט במראה של מיצובישי אאוטלנדר, וביותר ממובן אחד, זו הנוכחות שלו. הוא מצליח להיראות גדול יותר ממה שהוא באמת. 

    העיצוב לא השתנה משמעותית במתיחת הפנים והוא עודנו נאה.

  • תא נוסעים ומטען

    בתוך הרכב החומרים איכותיים, הביצוע מדויק וסביבת הנהג נאה מאוד. המושבים רחבים, נוחים מאוד וקל מאד למצא תנוחת נהיגה נוחה.

     

    מערכת המולטימדיה החדשה סוגרת את הפער בכל האמור בממדים של המסך. הממשק עצמו מעוברת בחלקו, חלקו באנגלית. לי זה לא הפריע לאחרים אולי כן. אגב, זו נטו מערכת מולטימדיה - ניווט, מוזיקה וזהו פחות או יותר. אחרי שהתרגלנו להגדיר "הכל" דרך המסך המרכזי, באאוטלנדר ההגדרות נעשות דרך לוח המחוונים ופקדים פיזיים – כך שתפעול הקוקפיט אינטואיטיבי ביותר.

     

    הכניסה לשורת המושבים השנייה נוחה בזכות מפתן דלת גדול, המרחב שם נרחב ויש בקרת אקלים נפרדת. ניתן לכוון את זווית מסעד הגב ולשנות את מרווח הרגליים, ואלה חשובים כדי לפנות מקום ליושבי השורה השלישית. 

     

    בשורה זו שני מושבים מרופדי עור המתקפלים לתוך הרצפה, משענות הראש מאוחסנות מתחת לרצפת תא המטען ויש לחברן ידנית לאחר פתיחת המושבים - וזה קצת מסורבל.

    הרבה מקום לרגליים אין שם לנוסע בוגר – אבל טינאייג'ר עשוי למצא שם מקלט מההורים.

     

    נפח תא המטען קטנטן בתפוסה מלאה (148 ל' עד גובה המושב, 205 ל' עד גובה הגג), סביר עם קיפול השורה השלישית (478 ל' עד גובה המושב, 605 ל' עד גובה הגג), ויצוין כי הוא כולל גלגל חילופי קטן.

  • מנוע וביצועים

    יחידת ההנעה לא שונתה במתיחת הפנים. 181 כ"ס ויחסי העברה ארוכים לא תורמים כאן לביצועים יוצאי דופן, אך שכבות הבידוד מסתירות את מה שמד המהירות מגלה: הרכב זז מהר יותר ממה שהוא גורם לנהג לחוש. לפעמים בעליות מורגש מחסור בכוח וצריך ממש לסובב למנוע את הצורה כדי לסיים עקיפה במהירות. 

     

    החיסרון של תיבה רציפה, ברוב המקרים, הוא עליית סל"ד קבועה ומתמשכת שיוצרת רעש בכל האצה, ותחושה "אלסטית". מיצובישי טיפלה בכך על ידי יצירה של דירוג הילוכים מלאכותי, כך שלא בכל האצה הסל"ד עולה מאוד גבוה והתחושה - רוב הזמן - היא כשל תיבה אוטומטית קונבנציונלית.

  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    צריכת הדלק הממוצעת נאה ונעה סביב 12 ק"מ/ל', וזה סביר לרכב ללא חשמול כלל.

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      11.5 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      55 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      15
  • נוחות והתנהגות

    מיצובישי שיפרה את איכות הנסיעה במתיחת הפנים באמצעות בידוד רעשים משודרג הכולל שימוש בחומרים סופגי ויברציות וגם עם עדכון המתלים. כל אלה מורגשים היטב בפנים ומוצאים ביטוי בשיוט שהוא נעים מאוד ושקט מבעבר, ספיגה עמומה של שיבושים ושברים בכבישים, מעט מאד רעשי רוח ומנוע, ונוכחותו מורגשת רק בתאוצות חזקות.

     

    בפיתולים הוא מרוסן מהדגם היוצא, מתמודד טוב יותר עם שינויי כיוון וכבישים שבורים ומפותלים. ההיגוי מדויק יותר וחד יותר, ומעל לכל הוא נינוח יותר בהתנהלותו.

     

    מבנה המרכב מאפשר להוריד אותו לשבילים, אך הצמיגים בגרסה שנבחנה, 255/45-20, אחראים לכך שנסיעה מעבר לשבילים מוסדרים מסכנת את שלומם. בכל אופן, בשבילים האלה נוחות הנסיעה הייתה טובה.

  • תמורה למחיר

    עדכון האאוטלנדר משפר כמובטח את חווית הנסיעה והוא נותר הבחירה הבטוחה למי שצריך לרכוש בכספו רכב פנאי עם שבעה מושבים, וחושש ממוניטין האמינות/שמירת הערך של הדגמים המתחרים הקרובים. התמורה טובה.

  • גרסאות ורמות גימור

    הדגם המחודש מוצע בשתי גרסאות הנעה ובחמש רמות אבזור. 
    ברמת גימור 'אינטנס' תאורת לד, חישוקי "18, צג "12.3 עם ממשקי שיקוף ועוד. 
    רמת 'אקזקוטיב' מוסיפה בעיקר מערכות בטיחות, ו'אינסטייל' כוללת בנוסף חישוקי "20, גג זכוכית ומפתח חכם. 
    לרמת 'פרמיום' גם ריפוד דמוי עור, מחוונים מוקרנים ותפעול חשמלי למושב הנהג. 

    רמת 'לקשרי' מוסיפה למפרט מצלמות היקפיות, תפעול חשמלי לדלת תא המטען, ריפוד עור, אוורור במושבים ובקרת אקלים תלת-אזורית.

    בנוסף, תוצע מהדורת 'לקשרי TTH' הכוללת צביעה דו-גונית, עור קאמל איכותי יותר, תפעול חשמלי גם למושב הנוסע, מערכת שמע משודרגת ועוד. 

  • בטיחות

    במפרט הבטיחות כסטנדרט בלימה אוטונומית לפנים ולאחור, התרעה על סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים ועוד. מרמת 'אקזקוטיב' ומעלה מתווספים למפרט ניטור אקטיבי של שטחים מתים, תיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.


    הדגם הנוכחי טרם נבדק במבחני הריסוק של יורו NCAP. הוא כן נבדק במבחני הריסוק של תאגיד IIHS האמריקאי וזכה לציון "טוב" המרבי. לעומת זאת, במבחן של רשות הבטיחות האמריקאית NHTSA הוא זכה לציון של 4 כוכבים מתוך 5. 

  • מה חדש בדגם

    תחילת שיווק גרסה מעודכנת באוגוסט 2025.

  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    הדגם המעודכן של מיצובישי אאוטלנדר אינו פורץ דרך, אך הוא טוב מבעבר ומהווה תמורה טובה עבור רכב פנאי לשבעה.

מיצובישי אאוטלנדר שאלות ותשובות

אאוטלנדר מצוידת במנוע בנזין 2.5 ליטר אטמוספרי המפיק 181 כ"ס ומומנט של 24.9 קג"מ. הוא מצויד בתיבת הילוכים אוטומטית רציפה (CVT). זהו מנוע אמין ומוכח המתאים לשימוש משפחתי ולנשיאת מטען. פשוט, יעיל ועם עלויות תחזוקה נמוכות.
הביצועים מתאימים לרכב משפחתי 7 מושבים: בגרסאות הנעה קדמית תאוצה מ-0-100 קמ"ש ב-9.7 שניות ומהירות מרבית של 190 קמ"ש. בגרסאות הנעה כפולה תאוצה ב-10 שניות ומהירות מרבית זהה. הביצועים מספקים בנסיעה רגועה ובשיוט מהיר, אך בעליות או תחת עומס המנוע מתאמץ והביצועים אינם מרשימים. בידוד רעשי המנוע טוב בשיוט, אך באותם מצבי עומס הוא רועש מדי.
צריכת הדלק סבירה לרכב בגודל זה: בגרסאות הנעה קדמית כ-11 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. בגרסאות הנעה כפולה כ-10.5 ק"מ לליטר בממוצע.
הדגם הנוכחי לא נמכר באירופה ולכן לא נבדק במבחני הריסוק של יורו NCAP. בארה"ב הוא קיבל את הציון המרבי של 4 מתוך 4.
החל ממאי 2024 אאוטלנד משווק עם מפרט בטיחות משופר, המוצא ביטוי בכל רמות הגימור מלבד רמת 'אינטנס' הנמוכה ביותר. כעת נמצא בלימה אוטונומית כולל בנסיעה לאחור, תיקון ומרכוז הרכב בנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית כולל זחילה בפקק, ניטור "שטח מת" אקטיבי, התרעת שכחת ילדים ועוד.
הבטיחות עם 7 נוסעים מעולה: כל המושבים עם חגורות תלת נקודתיות, 7 כריות אוויר, מבנה חזק המגן על כל הנוסעים ומערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות. הדגם הנוכחי לא נמכר באירופה ולכן לא נבדק במבחני הריסוק של יורו NCAP. בארה"ב הוא קיבל את הציון המרבי של 4 מתוך 4.
העיצוב מודרני ואלגנטי עם קווי SUV מוצקים ונוכחות מרשימה. הרכב נראה גדול ויציב אך לא מגושם. הפנים מעניק תחושה מודרנית בזכות צג מולטימדיה גדול ובולט, ולוח מחוונים מוקרן מרשים (מרמת הגימור 'פרמיום' ומעלה). עיצוב בוגר ומכובד המתאים למשפחות.
מגוון צבעים סולידיים: לבן פנינה, כסף מטאלי, שחור מטאלי, אדום מטאלי ועוד. כל הצבעים עם גימור איכותי ועמיד. בחירה קלאסית ומכובדת המתאימה לרכב משפחתי או עסקי.
כן, מיצובישי ידועה באמינות טובה ועלויות תחזוקה סבירות. אאוטלנדר בנויה על פלטפורמה מוכחת עם מנוע פשוט ואמין. הרכב מתוכנן לעבודה קשה ולשימוש משפחתי אינטנסיבי. אחריות 5 שנים מעידה על הבטחון של היצרן במוצר.
עלויות תחזוקה סבירות לרכב בגודל זה: טיפול שגרתי 500-700 ש"ח במרווחים של 15,000 ק"מ. חלקי חילוף זמינים ובמחיר הוגן. המנוע הפשוט דורש תחזוקה בסיסית. מיצובישי מציעה שירות איכותי ומקצועי.
השירות טוב, עם רשת מוסכים מורשים בפרישה רחבה בארץ, וחלקי חילוף זמינים.
למרות הגודל מתאימה לעיר עם רדיוס פנייה סביר, מצלמות וחיישנים לחנייה, ראות מעולה ונהיגה קלה. רכב מוצלח למשפחות עירוניות הזקוקות למרחב.
טוב אבל לא מצטיין. המושבים נוחים, תא הנוסעים מרווח בשתי השורות הראשונות וברמות הגימור הגבוהות יש גם שליטה על המיזוג גם מאחור. אבל במעבר על שיבושים נוחות הנסיעה רק סבירה ובידוד רעשי הכביש והרוח חסר.
מתאימה למשפחות גדולות (3+ ילדים), מי שמסיע 7 נוסעים באופן מזדמן ולא קבוע, או כאלו הזקוקים למרחב ואוהבי טיולים.
מנוע בנזין 2.5 ליטר ותיבת הילוכים רציפה: במאמץ המנוע רועש ותיבת ההילוכים לעיתים פוגעת בתחושת החיבור לנהיגה. הביצועים נחשבים לבינוניים בהשוואה למתחרים. נוחות נסיעה: בעוד שנוחות הנסיעה טובה בשיבושים קטנים ובינוניים, מעבר על שיבושים גדולים ומהמורות מורגש יחסית, ובדגמים עם חישוקי 20 אינץ' הנוחות עלולה להיפגע מעט. שורה שלישית: המקום בשורה השלישית מוגבל מאוד ומתאים רק לילדים או מבוגרים לנסיעות קצרצרות. גם נפח תא המטען כאשר כל המושבים בשימוש הוא קטן מאוד (137 ליטרים).
כן בהחלט! במיוחד למי שמחפש 7 מושבים במחיר הוגן. למרות חסרונות מסוימים, השילוב של מחיר, אבזור, אמינות ומרחב הופכים אותו לבחירה טובה.
מיצובישי אאוטלנדר ממשיך להיות בחירה חזקה למשפחות בישראל המחפשות רכב פנאי גדול, בטוח ועם אופציה ל-7 מקומות. למרות חסרונות מסוימים, התמורה למחיר, האבזור העשיר והאמינות המצופה ממיצובישי הופכים אותו לאטרקטיבי מאוד בשוק הישראלי.
המיוחד הוא השילוב של 7 מושבים במחיר נגיש, אמינות מוכחת של מיצובישי, היצע רחב של רמות גימור לגמישות מקסימלית ועלויות תפעול נמוכות. פתרון למשפחות הזקוקות למרחב.
מזגן 3 אזורים מאפשר בקרת טמפרטורה נפרדת לנהג, לנוסע ולשורה האחורית. הכרחי ברכב 7 מושבים כדי שכולם יהיה נעים. המערכת יעילה ומתמודדת היטב עם הקיץ הישראלי גם עם 7 נוסעים.
מיצובישי אאוטלנדר מתחיל במחיר של 192,000 ש"ח לרמת גימור אינטנס הנעה קדמית, ומגיע עד 257,000 שקלים לרמת גימור לקשרי TTH הנעה כפולה. כל הגרסאות כוללות 7 מושבים, מנוע 2.5 ליטר ואחריות 5 שנים. זהו מחיר תחרותי לקרוסאובר 7 מושבים.
אאוטלנדר מציעה תמורה מעולה למחיר עם 7 מושבים אמיתיים, מרחב פנימי נדיב, אמינות טובה של מיצובישי, אחריות נרחבת של 5 שנים ועלויות תחזוקה סבירות. מתאימה במיוחד למשפחות גדולות אך בעלות ילדים קטנים
אאוטלנדר מוצע בישראל ב-6 רמות גימור, כאשר לכולן עם מנוע בנזין, לכולן 7 מושבים, חלקן בהנעה קדמית וחלקן בהנעה כפולה. רמת הכניסה נקראת 'אינטנס' ועולה 192,000 שקלים. מעליה רמת גימור 'אקזקיוטיב' ב-205,000 שקלים, אחריה 'אינסטייל פלוס' ב-211,000 שקלים, 'פרימיום פלוס' ב-224,000 שקלים, 'לקשרי פלוס' ב-239,000 שקלים ו'לקשרי TTH פלוס' ב-249,000 שקלים. גרסאות הנעה כפולה מוצעות ברמות גימור 'לקשרי פלוס' ב-249,000 שקלים ו'לקשרי TTH פלוס' ב-257,000 שקלים. זהו מגוון רחב של רמות גימור ומחירים שמאפשר לכל אחד למצוא את מה שמתאים לו.
אאוטלנדר מציעה 7 מושבים בשלוש שורות. השורה השנייה מתאימה למבוגרים בנוחות מלאה, השורה השלישית מתאימה לילדים או למבוגרים לנסיעות קצרות. כל המושבים עם חגורות בטיחות ותמיכה טובה. אחד הפתרונות הטובים ביותר ל-7 מושבים במחיר סביר.
השורה השלישית מתאימה לילדים עד גיל 14-15 או למבוגרים לנסיעות קצרות (עד שעה). הגישה נוחה דרך דלתות גדולות ומושבים מתקפלים. למרות שהיא לא מרווחת כמו השורות ראשונות, היא מעשית ושימושית. מתאימה לרוב הצרכים המשפחתיים.
עם 7 מושבים פתוחים תא המטען קטן יחסית - 137 ליטרים. עם שורה שלישית מקופלת הנפח גדל ל-470 ליטר. עם שתי השורות האחוריות מקופלות הנפח הוא 1,477 ליטרים עד גובה התקרה. גמישות מעולה לשימושים שונים לפי הצורך.
כן, מיצובישי אאוטלנדר מצויד במערכת הנעה כפולה (AWD). מערכת זו מספקת יכולת אחיזה טובה יותר בתנאי שטח שונים, כמו כבישים רטובים, מושלגים או לא סלולים. באאוטלנדר, מערכת ההנעה הכפולה יכולה לפעול במצב אוטומטי או במצב ידני, בהתאם לצורך של הנהג ולתנאי הדרך.
עם הנעה כפולה אאוטלנדר מציעה יכולות שטח מסוימת. יש בחירה בין מצבי נהיגה שונים, זוויות גישה ונטישה סבירות ללקרוסאובר, ובדומה לקבוצה יכולת השטח מתאימה לדרכי חצץ, שטחים קלים ותנאי מזג אוויר קשים. לא מיועדת לשטח קיצוני.
רמת הגימור הבסיסית נקראת 'אינטנס' והיא כוללת תאורת לד חלקית, חישוקי "18, מולטימדיה עם צג 12.3 אינץ', בקרת אקלים, מנופים להעברת היוכים מגלגל ההגה ועוד.
יש 6 רמות גימור סה"כ, רמת הגימור השניה נקראת 'אקזקיוטיב' ומוסיפה תאורת לד מלאה, בקרת שיוט אדפטיבית, קיפול חשמלי למראות, חיישני גשם, שקע USB מאחור ודיפון עור להגה ולבורר. רמת 'אינסטייל פלוס' משדרגת את החישוקים ל-"20 (במקום "18) ומוסיפה גג זכוכית ומפתח חכם. רמת גימור 'פרמיום פלוס' מוסיפה ריפוד מעור סינטטי, ממשק אפל קארפליי אלחוטי, צג 12.3 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי ותפעול חשמלי למושב הנהג. רמת גימור 'לקשרי פלוס' כוללת בנוסף תאורת לד מתקדמת יותר, תפעול חשמלי לפתיחת דלת תא המטען, ריפוד עור, בקרת אקלים תלת-אזורית, מצלמות היקפיות, תצוגה עילית ומערכת שמע של 'בוז'. רמת גימור 'לקשרי TTH פלוס' כוללת בנוסף גג בצבע שונה, עור איכותי יותר ותפעול חשמלי גם למושב הנוסע. שתי רמות הגימור הגבוהות מוצעות גם בהנעה כפולה.
מערכת מולטימדיה עם מסך 12.3 אינץ', תמיכה בסמארטפון, ניווט, רדיו ובלוטות'. הממשק ידידותי למשתמש ולא מסובך. מתאימה לכל המשפחה ללא קשר לרמת הטכנולוגיה. פשוט ועובד היטב.
המושבים נוחים ותא הנוסעים מרווח בשתי השורות הראשונות. בולמי הזעזועים מספקים בעיר ספיגה סבירה על פני שיבושים קלים, אך לא במעבר על שיבושים גדולים כמו במפרים. מחוץ לעיר נוחות הנסיעה משתפרת, אך עדיין אינה טובה. בידוד רעשי הכביש והרוח חסר.
הנהיגה נוחה וקלה עם הגה קל, ראות מעולה החוצה ותנוחת נהיגה גבוהה. למרות הגודל התמרון סביר עם רדיוס פנייה מקובל. מערכות סיוע כמו מצלמה אחורית וחיישנים מסייעות בחנייה. גם בעיר הנהיגה קלה.
אאוטלנדר מציע 7 מושבים ומוצע במגוון רחב של רמות גימור. לטוסון עיצוב מודרני יותר, וטכנולוגיה מתקדמת יותר.
אאוטלנדר מציע 7 מושבים ומוצע במגוון רחב של רמות גימור. CX-5 מוצע רק ב-5 מושבים, ובמחיר זול יותר ועדיף בעיצוב ובנהיגה.
יתרונות עיקריים: מחיר תחרותי ל-7 מושבים, מרחב פנימי גדול, אמינות מוכחת, אחריות 5 שנים, עלויות תחזוקה נמוכות ושירות טוב.
די מתאים. 7 מושבים, אם כי השניים האחוריים לילדים קטנים מאוד בלבד, תא מטען גמיש, מזגן 3 אזורים, בטיחות גבוהה, עלויות תפעול סבירות ונוחות טובה. המושבים מתקפלים בקלות לשינוי תצורה. מיועד למשפחות עם 3+ ילדים, פחות למי שזקוק להסיע 7 מבוגרים באופן תדיר.
הגישה מקובלת לקטגוריה עם דלתות גדולות ופתיחה רחבה. המושבים מתקפלים ומתכווננים בקלות לגישה לשורה השלישית, ועדיין הגישה יחסית מוגבלת ודומה למוצע בקטגוריה.
מחיר הרכישה משקף את המחירים הנהוגים בקטגוריה, עלויות תחזוקה נמוכות, אמינות טובה (פחות תיקונים), ירידת ערך סבירה. עלויות דלק מעט גבוהות אבל הגיוניות לגודל הרכב והמנוע.
שמירת ערך סבירה למרות שלא יוצאת דופן כמו טויוטה. הביקוש לרכבי 7 מושבים יציב והמוניטין של מיצובישי תורם גם הוא. רכבי 7 מושבים זוכים לביקוש ער כמשומשים
תלוי בשימוש: ליסינג מתאים למי שמחליף רכבים ורוצה תשלומים נמוכים יותר. קנייה מתאימה למי שמתכנן להחזיק שנים רבות ורוצה לנצל את החיסכון לטווח ארוך. שתי האפשרויות זמינות.

מיצובישי אאוטלנדר מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

מיצובישי אאוטלנדר לפי שנים

מיצובישי אאוטלנדר השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • `
    מיצובישי אאוטלנדר
    מיצובישי אאוטלנדר (מתיחת פנים) 2.5 ל', אוט', 7 מק', Intense, 2x4
    הספק כוח סוס 181
    מחיר מחירון ₪191990
  • KGM רקסטון
    KGM רקסטון, 2.2 ל' דיזל, אוט', 2x4
    הספק כוח סוס 202
    מחיר מחירון ₪219900
  • energy_2.svg
    ג'אקו 8
    ג'אקו 8, אוט', 1.5 ל' טורבו, פלאג-אין הייבריד, Luxury ,4x4
    מחיר מחירון ₪229900
  • אומודה C9
    אומודה C9, אוט', 2.0 ל' טורבו
    הספק כוח סוס 245
  • energy_2.svg
    on
    קיה סורנטו
    קיה סורנטו היברידי 1.6 ל' טורבו, אוט', EX
    מחיר מחירון ₪319900
  • צ'רי טיגו 8 פרו
    צ'רי טיגו 8 פרו 1.6 ל' טורבו, אוט', Noble
    הספק כוח סוס 186
    מחיר מחירון ₪189990
  • ניסאן אקס טרייל
    ניסאן אקס טרייל e-Light Hybrid, אוט', 1.5 לי טורבו, היברידי מתון, 7 מק', Acenta Top , 2x4
    הספק כוח סוס 163
    מחיר מחירון ₪209990

חוות דעת גולשים על מיצובישי אאוטלנדר

4.5/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (14)

הנאת נהיגה

4.5

עלויות תחזוקה

3.6

נוחות השימוש ואבזור

4.6

מרווח ישיבה

4.6

תא המטען

4.2

יש לכם מיצובישי אאוטלנדר? כתבו חוות דעת

מיצובישי ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.