סקודה קארוק 2025

סקודה קארוק 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    סקודה קארוק הוא רכב הפנאי הקומפקטי (C-SUV) הראשון של היצרנית, אשר נחשף לראשונה בשנת 2017. הפלטפורמה עליה מתבסס קארוק היא ה-MQB המוכרת של קבוצת פולקסווגן אותה הוא חולק עם סיאט אטקה, פולקסווגן טיגואן ועוד. היצע המנועים בעולם רחב וכולל מגוון מנועי בנזין ודיזל, אולם בישראל משווק הקארוק עם מנוע אחד בלבד – 1.5 ל', 150 כ"ס, עם הנעה קדמית ותיבה רובוטית דו-מצמדית עם שבעה הילוכים.

    במתיחת הפנים של הדגם (2021) קארוק זכה להופעה מעודכנת, צבעי מרכב חדשים, שיפור היעילות האווירודינמית ועוד.

    סקודה קארוק משווק בישראל משנת 2018, כאשר בשנת 2022 החל שיווק הדגם לאחר מתיחת פנים. במאי 2025 התווספה להיצע הקארוק רמת גימור חדשה המכונה 'ספורטליין' ומציעה מראה ספורטיבי ואופנתי יותר מבפנים ומבחוץ.

  • עיצוב ונוכחות

    מתיחת הפנים העניקה לקארוק שורה ארוכה של שינויים קטנים שיחד מביאים להופעה עדכנית יותר ומוצלחת למדי, גם אם על הצד הסולידי.
  • תא נוסעים ומטען

    לסביבת הנהג עיצוב פשוט, שמרני ולא מתחכם, המוביל להנדסת אנוש טובה ומוצלחת. מתיחת הפנים הוסיפה לוח מחוונים מוקרן ונאה ומסך מולטימדיה בגודל סביר בלבד (8 אינץ'), אך הוא איכותי והממשק נוח. המרחב מלפנים מספק, מושב הנהג טוב ותנוחת הנהיגה גבוהה משל משפחתית אך נמוכה ביחס למרבית המתחרים. בשורה השניה המרחב לנוסעים טוב למדי, הראות החוצה טובה ויש פתחי מיזוג. תא המטען גדול (426 ל') ובעל מבנה שימושי ויעיל.
  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-1.5 ל' (טורבו, 150 כ"ס) מספק לכל צורך הגיוני ומעבר לכך – המומנט הזמין מאפשר התנהלות יום-יומית נינוחה ויש מספיק כוח לעקיפות ושמירה על קצב גבוה גם בעליות ארוכות. תיבת ההילוכים פועלת היטב.
  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    צריכת הדלק טובה למדי – במבחן דרכים מאומץ הנתון עמד על 12.1 ק"מ לליטר.

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      15.4 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      12.5 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      50 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      13
  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה של קארוק טובה למדי בזכות כיול רך ונעים. בידוד רעשים מוצלח מוסיף לאווירה הנינוחה. התנהגות הכביש סולידית וטובה והיכולת הדינמית גבוהה למרות זוויות גלגול מוחשיות.
  • תמורה למחיר

    המחיר גבוה יחסית והתמורה בינונית ביחס למתחרים.
  • גרסאות ורמות גימור

    סקודה קארוק מוצע החל ממאי 2025 בשלוש רמות גימור.

    רמת הגימור 'סלקשן' הבסיסית כוללת לוח מחוונים מוקרן "8, תאורת לד מלפנים ומאחור, מולטימדיה "8 עם קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, מצלמה אחורית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, חישוקי "17, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור ועוד.

    רמת הגימור 'סלקשן סטייל' מוסיפה לרשימת האבזור בורר מצבי נהיגה, לוח מחוונים מוקרן "10.25 עם תצוגה משתנה, גג שמש, מושבים קדמיים בתפעול חשמלי, תאורת לד מטריקס, חישוקי "18, מפתח חכם ועוד.

    רמת גימור ספורטליין מוסיפה לרשימה חלקים בפגוש, בסבכה ובבתי המראות הצבועים בשחור וכך גם פסי הגגון. לרכב גם חישוקי "19 ייחודיים וכל זה מלווה במיתוג 'ספורטליין'. בתא הנוסעים מושבי ספורט, ריפוד מהודר יותר ועוד.

  • בטיחות

    סקודה קארוק נבדק ביורו NCAP בשנת 2017 וקיבל ציון של חמישה כוכבים עם 93% בהגנה על מבוגרים, 79% בהגנה על ילדים ו-73% בהגנה על הולכי רגל. אבזור הבטיחות המתקדם כולל מערכת בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב ועוד.
  • מה חדש בדגם

    תחילת שיווק רמת גימור ספורטליין, בחודש מאי 2025.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    סקודה קארוק מציעה חבילה פרקטית ראויה, אבל יקרה.

סקודה קארוק שאלות ותשובות

סקודה קארוק מוצעת ב-3 רמות גימור: Selection במחיר 169,990 ש"ח, Selection Style ב-191,990 ש"ח, ו-Sportline ב-206,490 ש"ח. המחירים לא כוללים אגרת רישוי של 2,394-2,722 ש"ח.
הפער בין Selection ל-Selection Style הוא 22,000 ש"ח, ובין Selection Style ל-Sportline הוא 14,500 ש"ח. Selection Style מוסיף גג שמש פנורמי, פנסי LED מטריקס, מושבים חשמליים וקוקפיט וירטואלי 10.25 אינץ'. Sportline מוסיף מושבי ספורט, חישוקי 19 אינץ' ועיצוב ספורטיבי.
קארוק מציעה תמורה טובה עם איכות בנייה גבוהה, מרחב נדיב, תא מטען של 426 ליטר, ומערכות בטיחות מתקדמות. עם זאת, המחיר גבוה ביחס למתחרים כמו סיאט אטקה (149,000 ש"ח) שחולקת עמה פלטפורמה זהה.
קארוק נהנית מאחריות סקודה לשנתיים. עלויות התחזוקה סבירות ביחס לסגמנט רכבי הפנאי הקומפקטיים, עם טיפולים תקופתיים וחלקי חילוף זמינים ברשת המוסכים המורשים.
רמת Selection מציעה תמורה טובה עם כל האבזור החיוני כולל מערכות בטיחות מתקדמות, בקרת שיוט אדפטיבית ובקרת אקלים דו-אזורית. Selection Style מתאימה למי שרוצה גג שמש פנורמי ומושבים חשמליים. Sportline לחובבי מראה ספורטיבי.
סקודה קארוק קיבלה 5 כוכבים במבחן Euro NCAP בשנת 2017 עם 93% להגנה על נוסעים בוגרים ו-79% להגנה על ילדים. היא כוללת 7 כריות אוויר כסטנדרט ומערך בטיחות מקיף.
קארוק כוללת כסטנדרט בלימת חירום אוטונומית (Front Assist), זיהוי הולכי רגל, Lane Assist אקטיבית לשמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, Side Assist לניטור "שטח מת", והתרעת עייפות נהג.
כן, בקרת שיוט אדפטיבית (Adaptive Cruise Control) מגיעה כסטנדרט בכל רמות הגימור. המערכת שומרת מרחק אוטומטי מהרכב שמלפנים ומסייעת בנהיגות ארוכות ובפקקים.
Lane Assist היא מערכת אקטיבית המזהה סטייה לא מכוונת מנתיב הנסיעה על בסיס סימני הדרך, מתריעה בפני הנהג, ובמידת הצורך מבצעת תיקון היגוי אקטיבי להחזרת הרכב למרכז הנתיב.
כן, מערכת Front Assist כוללת זיהוי הולכי רגל ומסייעת בבלימת הרכב באופן אוטומטי במקרה של זיהוי סכנת התנגשות עם הולכי רגל.
Side Assist היא מערכת המתריעה על כלי רכב ב"שטח המת" ומסייעת למנוע תאונות בעת החלפת נתיב. המערכת מגיעה כסטנדרט ברמות הגימור Selection Style ו-Sportline.
פנסי Full-LED מטריקס עם מעבר אוטומטי בין אור גבוה לנמוך מגיעים ברמת הגימור Selection Style ו-Sportline. הם מאפשרים שימוש באור גבוה מבלי לסנוור רכבים ממול.
קארוק בישראל מצוידת במנוע טורבו-בנזין 1.5 TSI בנפח 1,489 סמ"ק המייצר 150 כ"ס (5,000-6,000 סל"ד) ו-25.5 קג"מ מומנט (1,500-3,500 סל"ד), עם תיבת DSG כפולת מצמד 7 הילוכים והנעה קדמית.
סקודה קארוק 1.5 TSI מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 9 שניות, בדרך למהירות מרבית של 210 קמ"ש.
המהירות המרבית של קארוק 1.5 TSI היא 210 קמ"ש.
המנוע 1.5 TSI מספק כוח מספיק לכל צורך רגיל, עם תגובה טובה להאצות ויכולת עקיפה נוחה גם בעליות. תיבת ה-DSG פועלת בצורה חלקה ונעימה, והמנוע עובד באופן נינוח ונטול מאמץ.
DSG היא תיבת הילוכים דו-מצמדית רובוטית עם 7 הילוכים. היא משלבת את היעילות של תיבה ידנית עם הנוחות של אוטומטית, עם החלפות הילוכים מהירות וחלקות. ניתן גם לשלוט בה ידנית עם פקדים מאחורי ההגה.
למנוע 1.5 TSI יש 150 כוחות סוס.

סקודה קארוק מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

סקודה קארוק השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • `
    סקודה קארוק
    סקודה קארוק 1.5 ל' טורבו, אוט', Selection
    הספק כוח סוס 150
    מחיר מחירון ₪169990
  • קיה ספורטאז'
    קיה ספורטאז' 1.6 ל' טורבו, אוט', Urban
    הספק כוח סוס 160
    מחיר מחירון ₪184990
  • פיג'ו 3008
    פיג'ו 3008 (דור חדש), 1.2 ל' טורבו היברידי-מתון, Allure
    הספק כוח סוס 145
    מחיר מחירון ₪186990
  • on
    סיאט אטקה
    סיאט אטקה 1.5 ל' טורבו, אוט', Style
    הספק כוח סוס 150
    מחיר מחירון ₪167900
  • on
    מאזדה CX5
    מאזדה CX5 אוט', 2.0 ל' , Comfort ,2x4
    הספק כוח סוס 165
    מחיר מחירון ₪180900
  • on
    פולקסווגן טיגואן
    פולקסווגן טיגואן (דור חדש) 1.5 ל' טורבו, היברידי מתון, Life
    הספק כוח סוס 150
    מחיר מחירון ₪228900
  • energy_2.svg
    יונדאי טוסון
    יונדאי טוסון 1.6 ל' Long, טורבו היברידי, אוט', Excellence ,4x4
    מחיר מחירון ₪248900

חוות דעת גולשים על סקודה קארוק

5/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (7)

הנאת נהיגה

4.9

עלויות תחזוקה

3.6

נוחות השימוש ואבזור

5

מרווח ישיבה

4.7

תא המטען

4.6

יש לכם סקודה קארוק? כתבו חוות דעת

סקודה ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.