אודי Q7 2025

אודי Q7 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    ביולי 2024 אודי החלה בשיווק הגרסה המחודשת של דגם הפנאי הגדול Q7. הדור השלישי-נוכחי של Q7 הוצג ב-2015, עבר מתיחת פנים אחת ב-2019 ושנייה ב-2024. השינויים החיצוניים גדולים ובולטים. הסבכה חדשה לגמרי וכמו בדגמים היותר עדכניים של אודי, ויש לה מסגרת ומרכיבים שונים לחלוטין. תאורת לד מטריקס, כונסי אוויר ופגוש חדשים משלימים חזית אגרסיבית בהרבה מקודמתה. גם מאחור תאורת לד עדכנית הקרובה לקו הנוכחי של המותג, ואליה נוספו פגוש ופתחי מפלט חדשים אף הם. בנוסף, הלוגו, עיטורי S והחישוקים חדשים. בסביבת הנהג השינויים קטנים יותר, ולפי אודי החומרים משופרים ומערך התקשורת עודכן ושודרג. אודי Q7 המחודש מוצע בשלב זה בשתי גרסאות היברידיות-נטענות (PHEV), ובשתיהן חמישה מושבים; גרסת הדיזל (TDI) שתגיע בהמשך תהיה עם שבעה מושבים. בשתי גרסאות הפלאג-אין מנוע טורבו-בנזין 3.0 ליטר V6 ולצידו מנוע חשמלי. גרסה אחת נקראת TFSI e 55, לזו תפוקה משולבת של 394 כ"ס ו-61.2 קג"מ. הגרסה השנייה היאTFSI e 60 , בה התפוקה המשולבת היא 489 כ"ס ו-71.4 קג"מ. לתיבה האוטומטית 8 הילוכים, וההנעה כפולה. בשתי הגרסאות קפיצי אוויר ובזו החזקה יותר גם היגוי אחורי. לסוללה הנטענת 25.9 קוט"ש וטווח הנסיעה בחשמל בלבד נע בין 80 ל-84 ק"מ.
  • עיצוב ונוכחות

    הדגם החדש נראה מחוטב ו"קל" בהרבה מהדגם היוצא. התוצאה הרמונית יותר, אבל גם צנועה - במפגש ראשון ניתן לחשוב שמדובר בסטיישן גדולה ולא ברכב פנאי מאוד יוקרתי.
  • תא נוסעים ומטען

    כבר שנים שאודי מצטיינת באיכות תאי הנוסעים שהיא מייצרת - עם שילוב בין חומרים איכותיים לגוונים נאים. המחוונים המוקרנים מאחורי ההגה מקנים תחושה מאוד מודרנית. המרחב מאחור מצוין ולכל מושב אפשרות כוונון נפרדת. השורה השלישית מציעה מרווח צנוע, לילדים בלבד.
  • מנוע וביצועים

    ה-Q7 שבחנו צויד במנוע דיזל בנפח 3.0 ליטר עם 272 כ"ס. קל לייצר עימו קצב מהיר והוא מטפס למהירויות גבוהות ללא מאמץ ובכל עומס שהוא. מנוע זה שקט מאוד וכמעט לא ניתן להבחין שמדובר בלוגם סולר. הגרסאות ההיברידיות-נטענות והדיזל המחודשות טרם נבחנו.
  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    energy_2.svg

    בגרסת הדיזל, טרום מתיחת הפנים, צריכת הדלק נעה סביב ה-11 ק"מ לליטר במסלול מגוון - לא רע לכלי בגודל כזה. הגרסאות ההיברידיות-נטענות המחודשות טרם נבחנו.

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      76.9 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      65.4 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      85 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      2
    • טווח נסיעה חשמלי WLTP
      82 ק"מ
    • קיבולת סוללה
      קיבולת סוללה
      ככל היא גדולה יותר, היא תאפשר נסיעה ארוכה יותר. שווה ערך לנפח מכל דלק, במכוניות עם מנועי בעירה פנימית
      22 קוט"ש
  • נוחות והתנהגות

    ה-Q7 נבחן אצלנו עם קפיצי אוויר, בעלי מערך מגוון במיוחד של אפשרויות כיול. בנסיעה מנהלתית רגילה מציע ה-Q7 רמת נוחות טובה, כאשר שיבושים מסוימים (חיבורי כביש, בליטות רוחביות, פסי האטה) מתגברים על קפיצי האוויר ופוגמים בשלווה המלכותית באופן מוחשי מהצפוי. בנהיגה דינמית ה-Q7 מפגין יכולת ראויה בהחלט, אך הוא אינו קליל בהתנהלות כזו (כי הוא לא) ונהיגה דינמית מסגירה את ממדיו.
  • תמורה למחיר

    תג מחיר הוא עניין כבד, אבל ביחס לקבוצה וביחס ליכולתו - אודי Q7 מציע תמורה טובה מסוגה.
  • גרסאות ורמות גימור

    אודי Q7 המחודש (החל מיולי 24) מוצע ברמת אבזור אחת, 'S ליין', ובשתי גרסאות. בגרסה TFSI e 55 המפרט כולל תאורת לד מטריקס, חישוקי "21, גג זכוכית, מצלמות היקפיות, סגירת דלתות רכה, תפעול חשמלי לדלת תא המטען ולמושבים הקדמיים המאווררים, בקרת אקלים ארבעה-אזורית, מחוונים מוקרנים, מולטימדיה "10.1 ו-"8.6 במרכז הקונסולה ומערכת שמע של B&O עם 17 רמקולים. בגרסה החזקה יותר, TFSI e 60, מתווספים למפרט גם חישוקי "22, תצוגה עילית, מושבים משודרגים עם ריפוד עור משופר.
  • בטיחות

    אודי Q7 מציע מערך בטיחותי מלא הכולל בנוסף לבלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית, גם ניטור שטחים מתים אקטיבי מהצד ומאחור. הפעם האחרונה בה הרכב נבחן ביורו NCAP הייתה לאחר מתיחת הפנים הקודמת (2019) והוא זכה אז לציון המרבי של 5 כוכבים, עם 92% בהגנה על מבוגרים, 86% בהגנה על ילדים, 71% בהגנת הולכי רגל ו-72% במערכות בטיחות.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    למרות המראה המצטנע, Q7 החדש הוא מתחרה חזק ביותר בקבוצת רכב הפנאי הגדולים של מותגי היוקרה.

אודי Q7 מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

אודי Q7 לפי שנים

אודי Q7 השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • energy_2.svg
    `
    אודי Q7
    אודי Q7 S Line 55 TFSIe, אוט', 3.0 ל' טורבו, פלאג-אין הייבריד, 5 מק', 4x4
    מחיר מחירון ₪694000
  • electric.svg
    הונגצ'י E-HS9
    הונגצ'י E-HS9 חשמלי, 6 מק', Exclusive LR, 4x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 515
    מחיר מחירון ₪499000
  • ג'נסיס GV80
    ג'נסיס GV80 (מ. פנים), אוט', 3.5 ל' טורבו, Elegant, 4x4
    הספק כוח סוס 375
    מחיר מחירון ₪575000
  • electric.svg
    ניאו EL7
    ניאו EL7 חשמלי (100 קוט"ש), "20, 4x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 501
    מחיר מחירון ₪554900
  • אינפיניטי QX60
    אינפיניטי QX60, אוט', 2.0 ל' טורבו, Luxe, 4x4
    הספק כוח סוס 268
    מחיר מחירון ₪399990
  • וולוו XC90
    וולוו XC90 B5 אוט', 2.0 ל' טורבו היברידי מתון, 7 מק', Ultra Bright ,4X4
    הספק כוח סוס 250
    מחיר מחירון ₪519900
  • ב.מ.וו X5
    ב.מ.וו X5 xDrive30d אוט', 3.0 ל' דיזל היברידי מתון, 7 מק', M-Executive, 4x4
    הספק כוח סוס 286
    מחיר מחירון ₪695900

חוות דעת גולשים על אודי Q7

5/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (1)

הנאת נהיגה

5

עלויות תחזוקה

3

נוחות השימוש ואבזור

5

מרווח ישיבה

5

תא המטען

5

יש לכם אודי Q7? כתבו חוות דעת

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.