ב.מ.וו סדרה 7 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / מכונית פאר ברמה הגבוהה ביותר: הידור, ביצוע, טכנולוגיה, אבזור ותחכום יוצרים בסיס לאיכות נסיעה גבוהה, ביצועים משובחים ויכולת דינמית מצוינת.

חסרונות / מחיר גבוה בהשוואה לרוב המתחרות, עיצוב חוץ ופנים אינם מתעלים ליצירת ייחודיות כראוי.

בשורה התחתונה / מהטובות מסוגה ובכלל.

ב.מ.וו סדרה 7 2021 חוות דעת

  • רקע כללי

    הדור השישי לסדרה 7 נחשף באמצע 2015 - כ-7 שנים מאז שהוצג הדגם היוצא.

    מבחינה עיצובית, כצפוי, לא תמצאו מהפכות - זוהי ספינת הדגל של היצרן הבווארי ואין כאן מקום לטעויות עיצוביות נוסח הדור הרביעי מ-2001.

    גם המידות נשארו די דומות לאלו של הדור היוצא, למעט המשקל, שהופחת בכ-130 ק"ג.

    ככל שמבחוץ מפגינה ה-7 שמרנות עיצובית, הרי שתא הנוסעים מציג שלל חידושים טכנולוגיים.

    ברשימת האביזרים המגניבים נמצאת מערכת חנייה אוטומטית, המאפשרת להחנות את הרכב מרחוק באמצעות שלט חכם - אך פונקציה זו אינה ניתנת לתפעול בישראל, משיקולים רגולטוריים.

    בצד מערכות ההינע אין חדש - מדובר באותם מנועי טורבו-בנזין המוכרים של היצרן, מ-3.0 ל' טורבו (326 כ"ס) ועד 4.4 ל' טורבו-כפול (450 כ"ס) - בכל מקרה עם תיבה אוט' 8 היל'.

    כל הגרסאות זמינות בישראל עם הנעה כפולה ו/או בגרסת Long, עם בסיס גלגלים ארוך ב-14 ס"מ.

    לישראל הגיעה סדרה 7 בנובמבר 2015.

    באמצע 2016 תגיע גרסת M פראית, עם מנוע V12 של רולס רויס, 6.6 ל' ו-600 כ"ס.

  • עיצוב ונוכחות

    ה-7 נאה ופחות מוחצנת מאשר מתחרות אחדות; יותר סולידית, ועדיין מאוד מרשימה ומושכת תשומת לב לא מעטה.

  • תא נוסעים ומטען

    הגימור, כצפוי, ברמה הגבוהה ביותר.

     

    תפעול תא הנוסעים ניתן לביצוע בשלושה אופנים שונים (!) - לחצנים פיזיים, לחצני מגע (כולל טאבלט ייעודי, ליושבים מאחור) ומחוות של תנועות ידיים. באופן מאוד מפתיע, התפעול אינטואיטיבי להפליא, במיוחד עבור מי שהגיע מדגמי ב.מ.וו אחרים. כצפוי, מרווח הפנים אדיר (בוודאי בגרסת בסיס הגלגלים הארוך שנבחנה).

  • מנוע וביצועים

    גם בגרסת ה-750i-הנעה-כפולה-לונג הכבדה בה נהגנו, הביצועים מהממים בעוצמתם.

     

    בידוד הרעשים הפנומנאלי מטעה והתחושה משקרת; במהירות נמוכה, מעיכת הדוושה תביא לתחושה משכרת.

     

    התאוצה החזקה מלווה בנסיקה מורגשת והידבקות למושב.

     

    המנוע הוא בריון שקט וצריך לעקוב אחר מד המהירות כדי לדעת עד כמה ה-7 מהירה.

  • נוחות והתנהגות

    לא משנה כמה הכביש גרוע, ה-7 תסנן הכל, ובשקט. מתלי האוויר תקניים, וכוללים מערכת השומרת את גובה הרכב בלי קשר למספר הנוסעים, כאשר כל גלגל מאוזן בנפרד.

     

    נהיגה דינאמית? אפשרי - ה-7 נוסעת מהר ואוחזת היטב - אך נהיגה אגרסיבית אינה הולמת מכונה שכזאת.

  • תמורה למחיר

    מרצדס S קלאס היא המתחרה הקרובה ביותר ל-7 באופייה, בתדמיתה וביכולותיה - והבחירה ביניהן מבוססת על עניין של טעם.

     

    אם ממש בודקים בציציות, לב.מ.וו יש 3 שנות אחריות, לעומת שנתיים בלבד למרצדס.

     

    אודי A8 ולקסוס LS זולות משמעותית ויגואר XJ מציעה אופי אחר,
    מוחצן יותר.

  • סיכום

    ספינת דגל המבוצעת ברמה הגבוהה ביותר.

ב.מ.וו סדרה 7 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג ב.מ.וו סדרה 7

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך ב.מ.וו סדרה 7?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים ב.מ.וו סדרה 7

ב.מ.וו סדרה 7 צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

12
ב.מ.וו סדרה 7 צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
10.7 7.2 13.5 8.7 15
10.7 7.2 13.5 8.7 15
11.8 8.4 15.4 9.5 15
12.0 8.6 15.9 9.7 15
12.0 8.6 15.6 9.7 15
12.3 8.8 16.1 10.0 15
14.0 10.3 18.2 11.4 14
14.3 10.3 18.2 11.5 14
37.0 טרם נבחן טרם נבחן 31.5 2
43.5 טרם נבחן טרם נבחן 37.0 2
43.5 טרם נבחן טרם נבחן 37.0 2
45.4 טרם נבחן טרם נבחן 38.6 2
6
37.0